En terecht. Helaas is een vrouw zoeken die deze eigenschap niet heeft een lastige taak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef BasEnAad het volgende:
Niet communiceren en alles maar moeten raden, daar word ik echt horendol van.
Oh, wat een flauwekul.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
En terecht. Helaas is een vrouw zoeken die deze eigenschap niet heeft een lastige taak.
Lolquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
En terecht. Helaas is een vrouw zoeken die deze eigenschap niet heeft een lastige taak.
Hoeveel bedpartners heb jij per jaar? Oprechte vraag, niet bedoelt om je "een spiegel" voor te houden enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ga weg met je top 3, hier:
1. Onecht (niet authentiek) zijn
2. Nep uiterlijk (kledij,teveel make-up,neptieten)
3. Sletje zijn (gem. meer dan 2 bedpartner pj)
4. Pretentieus gedrag
5. Dom (vooral het zwart-wit denken)
6. Hysteria (moeilijk doen over alles)
7. Oppervlakkigheid
8. Saai zijn
9. Te aanwezig/druk
10. Gebrek aan empathie
11. Ijdel
12. Egoīsme ('ik voel me zo...')
13. Feminisme
14. Verzuurd zijn
15. Religieus
Ehm, wil je mij op hypocrisie wijzen ivm punt 3? Dat werkt iig niet, immers zijn man en vrouw niet hetzelfde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hoeveel bedpartners heb jij per jaar? Oprechte vraag, niet bedoelt om je "een spiegel" voor te houden enzo..
Leg 's uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ehm, wil je mij op hypocrisie wijzen ivm punt 3? Dat werkt iig niet, immers zijn man en vrouw niet hetzelfde.
Over de laatste 7 jaar 2,5.
Nee zo bedoelde ik het dus juist niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ehm, wil je mij op hypocrisie wijzen ivm punt 3? Dat werkt iig niet, immers zijn man en vrouw niet hetzelfde.
Over de laatste 7 jaar 2,5.
Zoals ik zei, ik vergeet waarschijnlijk een aantal hele belangrijkequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef vera166 het volgende:
Lol Hahahahahhaha en dan kom je aan met die 3 puntjes uit de OP als grootste afknapper whehhehee
Zo he. en ben je 'haar' al tegengekomen ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ga weg met je top 3, hier:1. Onecht (niet authentiek) zijn2. Nep uiterlijk (kledij,teveel make-up,neptieten)3. Sletje zijn (gem. meer dan 2 bedpartner pj)4. Pretentieus gedrag 5. Dom (vooral het zwart-wit denken) / geen intellectuele capaciteiten6. Hysteria (moeilijk doen over alles)7. Oppervlakkigheid 8. Saai zijn9. Te aanwezig/druk10. Gebrek aan empathie 11. Ijdel12. Egoīsme ('ik voel me zo...')13. Feminisme14. Verzuurd zijn15. Religieus16. Borderline17. Lelijk en/of stevig gebouwde18. Verwend (veeleisend)19. Onzeker/verlegen 20. Te slim21. Jaloers
Dit roep ik ook altijd, alleen niet waar mijn vriendin bij is want dan zegt ze dat het flauwekul is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ehm, wil je mij op hypocrisie wijzen ivm punt 3? Dat werkt iig niet, immers zijn man en vrouw niet hetzelfde.Over de laatste 7 jaar 2,5.
Iedere man houd van dieren. Maar dan wel het liefst gebraden als avond eten!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik kan er geen 3 kiezen...5 dan:
1. Arrogantie.
2. Geen humor hebben.
3. Altijd sirieus zijn.
4. Te romantisch zijn.
5. Niet van dieren houden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik kan er geen 3 kiezen...5 dan:
1. Arrogantie.
2. Geen humor hebben.
3. Altijd sirieus zijn.
4. Te romantisch zijn.
5. Niet van dieren houden.
Dat is wel erg subjectief. Wat beschouw jij als 'niet vrouwelijk zijn'?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Klokov het volgende:
1. Niet vrouwelijke zijn maar wel vrouwelijk behandeld willen worden
Hoofdzakelijk jezelf of je partner niet verzorgen en respecteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Dat is wel erg subjectief. Wat beschouw jij als 'niet vrouwelijk zijn'?
Ja die en verder:quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef ZarB het volgende:
2. Gebrekkige algemene ontwikkeling (incl beheersing Nederlandse taal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |