abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 19:29:45 #226
163650 Greys
pi_137703812
De niet-akoestische versie is ook al bekend, Knoblauch :)
En verschilt amper/niets met de akoestische.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137703887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef Greys het volgende:
De niet-akoestische versie is ook al bekend, Knoblauch :)
En verschilt amper/niets met de akoestische.
Ah, die heb ik nog niet gehoord , ga even luisteren!
Waar het stinkt is het warm.
pi_137703897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het is te eentonig, het is nog niet af. Het is een mooi begin, maar het begin wordt tot het einde herhaald. Waar is het middenstuk, waar de verrassende wending die veel mooie liedjes hebben?
Ik zou zeggen: Ilse, kom op met de rest. Na eenderde moet er iets anders komen. Aan het werk.
Mee eens, de eerste 1 a 2 minuten zijn op zich wel te doen, maar daarna moet er wel iets van een climax volgen. Nu zakt het liedje als een plumpudding in elkaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_137703956
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ilse d'r goede idee van de staging wordt gewoon twee microfoons, twee gitaren en Waylon met Die Hoed. Wedden???
Nou ja dat lied heeft ook niet meer nodig denk ik, lichteffecten, inzoomen op het juiste moment. Ik vind die Amish-look wel wat hebben...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137704093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ben ik nou die enige hier die het wél een goed en leuk nummer vind :')
Neee, hier ook een fan w/

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit lied valt of staat met de staging en performance en het hangt er nog meer dan anders vanaf wat voor soort lied ervoor en erna komt
Dit.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_137704094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou ja dat lied heeft ook niet meer nodig denk ik, lichteffecten, inzoomen op het juiste moment. Ik vind die Amish-look wel wat hebben...
Een achtergrondkoortje van 3 lijkt me ook absoluut onmisbaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_137704111
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een achtergrondkoortje van 3 lijkt me ook absoluut onmisbaar.
_O-
pi_137704172
Nou.... er zit geen bite in dat nummer (al hou ik wel van die sound op zich) Vind het jammer dat hij amper te horen is, het is meer Ilse. Onderscheidend is het wel maar dat was Anouk al .
Laat Waylon wat meer zijn stem horen en dan is het prima. Ik mis zijn sound
Of het genoeg is, geen idee, het is iig geen 1000 tegen een hoopje niks nummers, al had ik eerlijk gezegd meer van Ilse en Waylon verwacht namelijk iets meer spanning.

[ Bericht 17% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-03-2014 19:47:17 ]
pi_137704361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O-
Ja, met Geer, Goor en Patty _O-
(of de drie jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :+ )
pi_137704709
Studio versie net beluisterd.

Had eerlijk gezegd gehoopt op een iets krachtigere track waarin meerdere instrumenten duidelijk zijn te horen, dat is nu niet het geval...daarin ben ik wel teleurgesteld. Ik denk dat ze er meer uit kunnen halen. Van mij mogen ze het herproduceren, nog wat meer country graag... Natuurlijk is het zonde dat ze niet meer met hun prachtige stemmen doen, maar de keuze is gemaakt. En zo slecht is het nou ook weer niet. Het komt zeer professioneel over.

Ik vind Calm after the storm een mooi nummer dat lekker voort kabbelt. Het is een dromerig nummer waar ik naar wil blijven luisteren. Het mooie van het ESF, is dat het een competitie is voor alle genres. Er is ook plek voor zo'n soort nummer. Als ze straks de juiste sfeer weten te creëren op beeld dan gaat dit naar de finale, maarja daarin zijn we niet echt goed he..met Anouk hadden we er vorig jaar ook meer uit kunnen halen :{
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_137705119
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef grazz het volgende:
Studio versie net beluisterd.

Had eerlijk gezegd gehoopt op een iets krachtigere track waarin meerdere instrumenten duidelijk zijn te horen, dat is nu niet het geval...daarin ben ik wel teleurgesteld. Ik denk dat ze er meer uit kunnen halen. Van mij mogen ze het herproduceren, nog wat meer country graag... Natuurlijk is het zonde dat ze niet meer met hun prachtige stemmen doen, maar de keuze is gemaakt. En zo slecht is het nou ook weer niet. Het komt zeer professioneel over.

Ik vind Calm after the storm een mooi nummer dat lekker voort kabbelt. Het is een dromerig nummer waar ik naar wil blijven luisteren. Het mooie van het ESF, is dat het een competitie is voor alle genres. Er is ook plek voor zo'n soort nummer. Als ze straks de juiste sfeer weten te creëren op beeld dan gaat dit naar de finale, maarja daarin zijn we niet echt goed he..met Anouk hadden we er vorig jaar ook meer uit kunnen halen :{
Mee eens, er mag iets meer verwacht worden. Dat Ilse ervoor kiest (denk ik) Waylon compleet op de achtergrond te houden is jammer want verdomd, die kan zingen, laat hem ook meer meedoen uithaaltje hier of daar, hij valt soort van weg. Liefhebber als ik ben van ingetogen nummers is het op zich okee maar anderzijds ben ik bang dat juist het prachtige nummer van Anouk zorgt voor een soort anti-climax, juist omdat dit nummer weer zo ingetogen is, het mag dus ietsjes meer bite hebben, het is veel te braaf, juist vanwege het country gehalte.
Maar ja, ik vond Anouk eerst ook niks maar verdorie, het stónd er wel. tot kippenvel aan toe.
Dit nummer doet me weingi voor het doel waarvoor het geschreven is, het moet nog een potje groeien, voor het esf dan, ik hou er verder op zich wel van, voor op de radio.

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-03-2014 20:01:41 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:09:05 #237
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137705773
Fucking masterpiece .... in wording. Mag nog wel een tikkie meer aan geproduceerd worden, meer bluegrass/ country en wat mooie uithalen van Ilse.

Verdomd, de studioversie heb ik vandaag grijs gedraaid; die basrif gaat echt in mijn kop zitten.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:10:19 #238
163650 Greys
pi_137705825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze staan hun ogen dicht te knijpen, hebben amper/niet in de gaten dat de ander er naast staat.
Ik hoop in elk geval dat Waylon even recht de camera in loert straks, daar krijgen we nog wel een paar stemmen mee, met die ogen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:11:41 #239
163650 Greys
pi_137705877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef Old_Pal het volgende:
Fucking masterpiece .... in wording. Mag nog wel een tikkie meer aan geproduceerd worden, meer bluegrass/ country en wat mooie uithalen van Ilse.

Verdomd, de studioversie heb ik vandaag grijs gedraaid; die basrif gaat echt in mijn kop zitten.
Ik denk dat er geen noot meer aan veranderd gaat worden helaas.
Sterker nog, ik weet het wel zeker.

Met een paar tweakjes hier en daar zou het best een stuk beter kunnen worden.
Maar daar is Ilse te star en te trots voor ben ik bang.

Ben wel met je eens dat je er vrij snel van gaat houden, van het liedje.
Maar dan toch mist er nog wat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137705891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze staan hun ogen dicht te knijpen, hebben amper/niet in de gaten dat de ander er naast staat.
Ik hoop in elk geval dat Waylon even recht de camera in loert straks, daar krijgen we nog wel een paar stemmen mee, met die ogen :+
Het was op een klein aftands podium bij DWDD, daar komt zelden iemand goed uit de verf ;)
pi_137706082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen noot meer aan veranderd gaat worden helaas.
Sterker nog, ik weet het wel zeker.

Met een paar tweakjes hier en daar zou het best een stuk beter kunnen worden.
Maar daar is Ilse te star en te trots voor ben ik bang.

Ben wel met je eens dat je er vrij snel van gaat houden, van het liedje.
Maar dan toch mist er nog wat.
Ik ben het compleet met je eens, vooral vwb het gemis, er moet iets aan toegevoegd worden om het een subtiele kick te geven, maar wat -O- .
Net even dat extra even momentje.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:16:57 #242
40566 Ericr
Livewrong
pi_137706145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was op een klein aftands podium bij DWDD, daar komt zelden iemand goed uit de verf ;)
Deze meuk gaat op geen enkel podium uit de verf komen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:19:56 #243
163650 Greys
pi_137706311
Die Giel ook met die uitspraak dat 'iedereen ineens een mening over muziek heeft en je pas kunt oordelen als je het meer dan tien keer hebt gehoord'.
Snapt Giel überhaupt hoe het Songfestival werkt, dan? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:20:00 #244
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137706316
Er zitten in dit draadje wel erg weinig country-liefhebbers. -O-
pi_137706337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:16 schreef Ericr het volgende:

[..]

Deze meuk gaat op geen enkel podium uit de verf komen.
Misschien wel bewust want weet je wel hoeveel het kost om een ESF te organiseren? Dan wil je winnend nummer, hooguit een nummer wat een beetje scoort zonder bang te zijn dat je een paar miljoen in de organisatie moet gooien waar de hele gemeenschap in crisis van gaat steigeren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:20:44 #246
163650 Greys
pi_137706367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben serieus gek op country, daarom ben ik nu zo teleurgesteld :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137706405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Die Giel ook met die uitspraak dat 'iedereen ineens een mening over muziek heeft en je pas kunt oordelen als je het meer dan tien keer hebt gehoord'.
Snapt Giel überhaupt hoe het Songfestival werkt, dan? :')
Ja, Giel :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:21:51 #248
163650 Greys
pi_137706429
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Misschien wel bewust want weet je wel hoeveel het kost om een ESF te organiseren? Dan wil je winnend nummer, hooguit een nummer wat een beetje scoort zonder bang te zijn dat je een paar miljoen in de organisatie moet gooien waar de hele gemeenschap in crisis van gaat steigeren.
Er is geen zichzelf respecterend artiest die zélf een liedje kiest waarmee hij/zij denkt niet te gaan winnen om deze reden. Ze hebben helemaal zelf gekozen, de organisatie heeft hier niets mee te maken gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137706518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben weldegelijk een countryliefhebber.

Maar na alles wat ik in de aanloop heb gehoord is dit gewoon wat teleurstellend. Mooi, maar het mist spanning.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:23:45 #250
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137706525
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben serieus gek op country, daarom ben ik nu zo teleurgesteld :@
Dit is gewoon een vreselijk lekker country-nummer. Picture this, je meisje in je armen in je geparkeerde auto op de boulevard van Scheveningen. Calm after the storm op de radio. Oooo skies are black and blue/ Thinking about you/Here in the calm after the storm. Samen kijk je naar de ondergaande zon. Dat vergeet je je hele leven niet meer. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')