Klopt! Loreen staat trouwens in de Melkweg 8 april he? Voor de fans!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Niets zal toppen aan het enige ESF-nummer dat je tegenwoordig nog vaak hoort op de radio:
Helemaal met je eens, er zit geen lef in!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iets? Het mist lef. Het mist een herkenbaar stukje, ik weet nu niet eens meer hoe het liedje ging![]()
Met mooie liedjes scoor je niet per se op het songfestival.. Dit is een dertien-in-een-dozijn liedje, net als de 3J's een paar jaar terug.
Het is al een reeksquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
Het was niet de bedoeling om het topic te sluiten. Kan een modje hier een 2tje bij zetten en er een reeks van maken?
Nee Birds had nog wat, een pakkend refrein e.d. Dat werd ook mooi zuiver gezongen, verstaanbaar. Dat is hier niet het geval, dit kabbelt echt als een boemeltreintjequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het oprecht grappig dat de reacties zo overeenkomen met die van vorig jaar. Heel wat mensen vonden "Birds" saai, te rustig, of niet opvallend. Het zal me niks verbazen dat het ook dit jaar een groeier is (ik heb het nummer nog niet gehoord).
Ik zeg akoustische versie. Ik ga pas m'n mening geven bij dat van morgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Nee Birds had nog wat, een pakkend refrein e.d. Dat werd ook mooi zuiver gezongen, verstaanbaar. Dat is hier niet het geval, dit kabbelt echt als een boemeltreintje
Heb je gelijk in, wie weet is het morgen stukken beter...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zeg akoustische versie. Ik ga pas m'n mening geven bij dat van morgen.
Jep, vind het een grower...2e keer vond ik m al veel beter klinken en morgen ben ik er weg van gok ik :pquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het oprecht grappig dat de reacties zo overeenkomen met die van vorig jaar. Heel wat mensen vonden "Birds" saai, te rustig, of niet opvallend. Het zal me niks verbazen dat het ook dit jaar een groeier is (ik heb het nummer nog niet gehoord).
Birds had juist wat een goed Songfestivallied nodig heeft, met het opbouwen naar een climax, waarbij de hele zaal enthousiast werd en wat regie-technisch ook vrij makkelijk goed in beeld te brengen is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef Knipoogje het volgende:
Kabbelt ene oor in, andere oor weer uit.
Mensen zeggen dat het de 2e keer al beter klinkt. Helaas stemmen de mensen op basis van de 1e keer. Er is geen 2e keer.
Zonder memorabele bridge of iets pakkends onthouden mensen het niet. Birds leek ook te kabbelen, maar werkte wel degelijk naar een hoogtepunt toe.
Dit dus, ik zat het nummer haast aan te moedigen. Kwam het dicht bij het doel, schieten ze over de lat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef marcodej het volgende:
Het moet wat meer aanzwellen, het heeft nu totaal geen opbouw naar een climax. Na de gitaarsolo gaan ze weer helemaal terug en begint het weer van voor af aan. Na die break moeten ze een soort van los gaan.
Het voordeel is denk ik wel dat het beide artiesten zijn die al behoorlijk lang in het vak zitten. Ik denk dat het wel goed gaat komen met de zenuwen. Zelfs Anouk was zenuwachtig, maar uiteindelijk deed die het prima!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, wie weet is het morgen stukken beter...Maar... in Denemarken moeten ze óók live zingen, daar zullen de zenuwen alleen maar erger zijn, dus ik vrees voor de verstaanbaarheid in elk geval.......
Scandinavië ook. Anouk scoorde daar ook verre weg het best.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:43 schreef aarontje112 het volgende:
Mijn vader (anti-songfestival):
''Ik houd niet van songfestivalmuziek maar dit is prachtig''
Het vertrouwen is een beetje terug, bovendien gaat het er ook niet om wat wíj vinden. Het gaat er om wat de andere landen ervan vinden. Denk dat dit wel gewaardeerd gaat worden. Zeker in landen als Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, UK en Ierland.
Precies. Nederlanders gaan altijd uit van hun eigen smaak, terwijl dat geen zin heeft op een songfestival. Bovendien ben ik blij dat Ilse het zo serieus aanpakt dat zelfs de regie al besproken isquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Scandinavië ook. Anouk scoorde daar ook verre weg het best.
Mja, van Duitsland verwachtten we met Birds ook punten, maar toen bleek zelfs één enkel puntje nog te veel te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:43 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat dit wel gewaardeerd gaat worden. Zeker in landen als Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, UK en Ierland.
Oh, dit zie ik nog wel groeien tot iets moois!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef Drrk het volgende:
Was net te laat voor de uitzending van DWDD, dus net even op youtube opgezocht. Ik moet toegeven dat ik erg sceptisch was vooraf, maar ik ben echt aangenaam verrast, wat een heerlijk nummer. Het pakkende deuntje zit nu nog in mijn hoofd. Wellicht geen winnend lied, maar ik denk dat we in ieder geval ons wederom niet hoeven te schamen voor onze inzending.
Da's logisch. Je kijkt toch met de meest kritische ogen naar je eigen liedje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef aarontje112 het volgende:
Zit even wat buitenlandse reacties te lezen, en die zijn toch best postief, de Nederlanders die er tussen staan zijn veruit de zuurste
quote:I think it's classy, it gives me vibe of 1970s.
It's not that sweet as I expected from Ilse.
This song grows on me. It produces nice atmosphere.
.quote:I really like this song. I hope the final version will include a little more of a build, but it's beautiful enough as it is. Not a winner though
quote:It reminds me of Denmark 1995 Lovely song.
quote:I like it a lot! Such a feel-good song! I'm surely gonna like it even more. GO NETHERLANDS!
Nee, ik geloof gelezen te hebben dat ze al aan een zak met bloed gekoppeld zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
Is Greys trouwens aan het huilen in een hoekje?
Die zit bloed te doneren. Stond al in de planning trouwens dus heeft er verder niets mee te maken. :pquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
Pakkend deuntje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef Drrk het volgende:
Was net te laat voor de uitzending van DWDD, dus net even op youtube opgezocht. Ik moet toegeven dat ik erg sceptisch was vooraf, maar ik ben echt aangenaam verrast, wat een heerlijk nummer. Het pakkende deuntje zit nu nog in mijn hoofd. Wellicht geen winnend lied, maar ik denk dat we in ieder geval ons wederom niet hoeven te schamen voor onze inzending.
Nog steeds?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zit bloed te doneren. Stond al in de planning trouwens dus heeft er verder niets mee te maken. :p
Standaard country nummer voor mijn gevoel. kan het ook mis hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pakkend deuntje?Het kabbelde maar wat voort.
Zij mag niet klagen, want zij wou Waylon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
Die zit zo in een hypo als ze hier terugleest en het filmpje bekijkt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit, zat, potato potato. Ze is klaar nu ja, halve liter lichter nu.
Ja, maar doordat het zich continue herhaald vind ik het behoorlijk aanstekelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pakkend deuntje?Het kabbelde maar wat voort.
Maar Waylon heeft hier weinig mee te maken, heb ik het idee...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zij mag niet klagen, want zij wou Waylon.
Ik vind het best een mooi nummer. Wel een beetje saai uitgevoerd.
haha had je niet moeten doen. Nu heb je lage verwachtingen en vind je het straks nog leuk ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Waylon heeft hier weinig mee te maken, heb ik het idee...
Hij doet amper mee. Ilse heeft dit nummer ook gekozen denk ik, in haar eentje
Mijn post is volledig gebaseerd op wat ik hier gelezen heb, ik durf nog niet te luisteren![]()
![]()
Haha als je op de posts afgaat valt het mee denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Waylon heeft hier weinig mee te maken, heb ik het idee...
Hij doet amper mee. Ilse heeft dit nummer ook gekozen denk ik, in haar eentje
Mijn post is volledig gebaseerd op wat ik hier gelezen heb, ik durf nog niet te luisteren![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
Mijn post is volledig gebaseerd op wat ik hier gelezen heb
quote:ik durf nog niet te luisteren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |