heeft gezegd dat hij dit niet wilt doen, maar best wel de songwriter zijn. Het is hem een te groot circus.quote:
Ik doe mee aan het online songfestival en had een nationale finale en veel mensen hadden Say heaven, say hell echt als minst favoriet, het brak mijn hartquote:Op maandag 5 mei 2014 21:02 schreef Giggio het volgende:
Miss Montreal - Utopia-song was een killer geweest en goed voor JdM & Co.
John de Mol & songfestivalquote:Op maandag 5 mei 2014 21:02 schreef Giggio het volgende:
Miss Montreal - Utopia-song was een killer geweest en goed voor JdM & Co.
Dat kun je de regie niet aandoen, hebben ze geen idee waar ze de camera op moeten richten....quote:
gewoon één oog kiezenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kun je de regie niet aandoen, hebben ze geen idee waar ze de camera op moeten richten....
Wie dan wel?
Nou Jaqueline Govaert lijkt me wel wat
Dat is sinds Anouk toch wel anders. Hopelijk blijft dat zo en valt men niet terug naar de orgelmeisjes, indianenpruiken, drumdozen en hupsende homo's waar men in eigen land óók al niet naar wil luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan komt omdat geen enkele A-artiest (nouja, nauwelijks dan) zich op het ESF wil begeven. Waarom weet ik ook niet.
Die hebben als bijkomend voordeel dat ze enorm veel buitenlandse fans hebben, en we dus niet alleen van de televoting van Nederland afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef Litpho het volgende:
Within Temptation of Epica zou wel ok zijn.
Je kunt niet op je eigen land stemmen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die hebben als bijkomend voordeel dat ze enorm veel buitenlandse fans hebben, en we dus niet alleen van de televoting van Nederland afhankelijk zijn.
Oh. Nou ja, een act die het internationaal goed doet, zal sowieso meer stemmen trekken natuurlijk.quote:
Dertien in dozijn. Heeft er niet voor niets jaren over gedaan om bij toeval eens een hitje te scoren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |