abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137724878
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Een miljoen als tiener, wat denk je dat ie had bijgeschreven op z'n rekening als ie bij Feyenoord had gebleven? _O-
Denk niet dat het een gevalletje overdrijven is hoor, het salaris wat die jongens als 15/16-jarigen krijgen ontvangen de 20-jarigen in onze selectie nog niet eens terwijl zij veelal al jaren in het eerste spelen. :+
Ipv al dat geld is een klopje op de schouder van een man als Don Leo toch ook heel mooi ? :{
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:48:50 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137724943
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:46 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ipv al dat geld is een klopje op de schouder van een man als Don Leo toch ook heel mooi ? :{
Haha ja daar zou ik het voor doen inderdaad. _O_
Maar hoe dan ook, zuur dat zo'n talentvolle jongen weer de deur uitloopt ongeacht of ie het daar red of niet natuurlijk.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:51:50 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137725027
Jongens, geld is echt niet het enige probleem dat we niet hebben. We hebben dan misschien wel 4 keer op rij de titel van beste jeugdopleiding gewonnen, maar gelet op de faciliteiten is dat echt een wonder.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:16:37 #179
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137725741
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Jongens, geld is echt niet het enige probleem dat we niet hebben. We hebben dan misschien wel 4 keer op rij de titel van beste jeugdopleiding gewonnen, maar gelet op de faciliteiten is dat echt een wonder.
Waarom? Volgens mij zijn faciliteiten helemaal geen meetpunt voor de beste jeugdopleiding-award. Die kijken puur hoe het ontwikkelingstraject is opgezet.
pi_137725775
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Dat gaan er geen 5 op rij worden. Eigenlijk alleen Kongolo die zich heeft aangedrongen. Bij Ajax Veltman, Klaasen en een beetje Kishna. En dat is volgens mij toch de belangrijkste criteria.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:22:54 #181
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137725933
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dat gaan er geen 5 op rij worden. Eigenlijk alleen Kongolo die zich heeft aangedrongen. Bij Ajax Veltman, Klaasen en een beetje Kishna. En dat is volgens mij toch de belangrijkste criteria.
quote:
Beoordelingscriteria voor de titel van beste jeugdopleiding van Nederland
- het ontwikkelen van een leerplan voor de hele jeugdopleiding
- het ontwikkelen van competentieprofielen voor jeugdspelers en jeugdtrainers
- aandacht voor de individuele begeleiding van jeugdspelers
- regionale samenwerking (met KNVB en andere clubs) in het kader van talententrainingen, ondersteuning van amateurclubs etc.
- toepassing van moderne media, zoals video-analyse, gebruik van Internet etc.
Dus gaat ook niet om aantal doorgebroken spelers. Al is bij dat laatste punt wel geld/faciliteiten nodig, dus mijn eerdere standpunt klopt niet helemaal. Al gebruikt Feyenoord die beelden nu wel in de jeugd toch? (En zelfs bij het eerste in de rust, dankzij onze Legioen-gelden.)
pi_137726026
quote:
John Guidetti aast op zijn eerste basisplaats ooit in de Premier League. De 21-jarige aanvaller werd afgelopen transferperiode door Manchester City aan Stoke City verhuurd. Tot op heden kwam hij niet verder dan 56 speelminuten, verdeeld over vijf invalbeurten.

Stoke neemt het zaterdag in eigen huis op tegen West Ham United. Door schorsingen van Jon Walters en Charlie Adams is er wellicht een plekje vrij voor Guidetti. Het lijkt de oud-Feyenoord fantastisch, invallen vindt hij maar lastig. "Het is totaal anders dan vanaf de eerste minuut spelen. Het is bijna een andere sport. In de basis staan zou geweldig zijn", aldus Guidetti in de Stoke Sentinel.

"Of ik er klaar voor ben? Na mijn geboorte was ik er al klaar voor. Ik doe wat de manager me vraagt te doen en dat doe ik met trots. Hopelijk kan ik mijn passie aan de fans tonen", vervolgt Guidetti, die vorige maand na het FA Cup-duel met Chelsea zijn onvrede uitte over zijn reserverol. Guidetti legt uit: "Dat was direct nadat we die wedstrijd hadden verloren. Ik ben een hele slechte verliezer en was boos. Ik haat verliezen."

Guidetti benadrukt dat hij veel respect heeft voor trainer Mark Hughes. "Hij weet wat hij doet, anders zou ik wel manager zijn", grapt de Zweed. "Nee, ik ben niet gefrustreerd. Elke dag die voorbij gaat word ik beter en beter. Ik wil de kans die ik krijg met beide handen aangrijpen. Als hij me tien minuten laat spelen, speel ik tien minuten. Ik ben jong, de jongste speler van de selectie. Ik probeer wat op te steken van de oudere spelers."

Zo te zien gaat het toch nog goedkomen daar met hem :'(
blablablabla
pi_137729403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo te zien gaat het toch nog goedkomen daar met hem :'(
Omdat er nu 2 geschorst zijn :')

Hoop niet dat hij scoort.
pi_137729738
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:37 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Als we komend jaar niet de poulefase van de el bereiken zou het voor hun ontwikkeling idd beter zijn om een stap te maken.
volgende stap maken is dus het beste.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:38:04 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_137729746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Een miljoen als tiener, wat denk je dat ie had bijgeschreven op z'n rekening als ie bij Feyenoord had gebleven? _O-
Denk niet dat het een gevalletje overdrijven is hoor, het salaris wat die jongens als 15/16-jarigen krijgen ontvangen de 20-jarigen in onze selectie nog niet eens terwijl zij veelal al jaren in het eerste spelen. :+
Wat alleen vergeten word door vele, ook voetballers, is dat het op jonge leeftijd cashen wel geinig is maar zodra ze daar door het ijs gezakt zijn, zijn ze voor het niveau waar ze op horen te spelen nagenoeg onbetaalbaar (zie ook John Guidetti). Ze prijzen zichzelf uit de markt en dan blijven die schurkenstaatjes over. Leuk.
pi_137729969
quote:
Mooi initiatief. Ik maak gelijk een paar euro over
pi_137731481
Rodney definitief naar City. Voor 450.000. Kan oplopen tot 800.000 tot 1.000.000. Daarentegen:

quote:
Jari Schuurman is niet van plan om Feyenoord voorlopig te verlaten. De zeventienjarige speler geldt als één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers en hij hoopt voor de club uit Zuid-Holland zijn debuut te maken. De aanvallend ingestelde speler ziet een vroegtijdig vertrek naar Engeland niet zitten.
"Mijn intentie is om bij Feyenoord de jeugd verder te doorlopen en dan te debuteren voor Feyenoord 1", geeft de jongeling aan tegenover WijZijnFeyenoord. Feyenoord zag de afgelopen jaren onder meer Nathan Aké, Jeffrey Bruma, Karim Rekik en Kyle Ebecilio naar Engeland vertrekken, terwijl ook Rodney Kongolo, die momenteel nog bij Feyenoord speelt, waarschijnlijk naar Engeland verkast. Manchester City zou al een akkoord hebben met Kongolo. Schuurman kan zowel als aanvallende en als verdedigende middenvelder uit de voeten.

Verder speelt hij ook soms in de spits. De talentvolle jeugdspeler, die momenteel uitkomt voor de B1, heeft al een doelstelling voor volgend seizoen. "Ik hoop dat ik volgend jaar de stap kan maken naar de A1 en dus de A2 oversla als dat goed zou zijn voor mijn ontwikkeling, dan wil ik vanuit de A gaan doorstromen naar het eerste", zo liet hij weten. Schuurman maakte dit seizoen onder meer indruk door vier keer te scoren tegen PSV B1
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137731556
Ze bestaan nog.
pi_137731568
Kowet heeft bijna alle kaarten voor het uitvak voor FEY-GAE (over 2 weken) al uitverkocht. Nice.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:33:55 #191
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137731615
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen boys?
pi_137731755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen boys?
Om je moeder eens lekker vol te spuiten.
Feyenoord Rotterdam
pi_137731936
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Wat alleen vergeten word door vele, ook voetballers, is dat het op jonge leeftijd cashen wel geinig is maar zodra ze daar door het ijs gezakt zijn, zijn ze voor het niveau waar ze op horen te spelen nagenoeg onbetaalbaar (zie ook John Guidetti). Ze prijzen zichzelf uit de markt en dan blijven die schurkenstaatjes over. Leuk.
Ik zou er voor tekenen hoor. Paar jaar trainen bij City. Overstapje naar de Eredivisie met een top Eredivisie salaris of een paar jaar vertoeven in de zandbak met ook een aardige pot met geld aan het einde van de rit.
pi_137731968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef Muto het volgende:
Rodney definitief naar City. Voor 450.000. Kan oplopen tot 800.000 tot 1.000.000. Daarentegen:

[..]

Zonde.
Hoewel het een schijntje is van wat die later opbrengt is het op zich geen verkeerd bedrag voor een jeugdspelertje.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:48:22 #195
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137732161
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kowet heeft bijna alle kaarten voor het uitvak voor FEY-GAE (over 2 weken) al uitverkocht. Nice.
Tof, enige thuiswedstrijd waar ik nog echt naar uitkijk. Cambuur misschien ook nog, als die net zo veel man meenemen als het laatste weekend.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:48:25 #196
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137732162
Waarom krijgt Feyenoord dat bedrag, terwijl de speler nog geen contract heeft?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_137732235
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tof, enige thuiswedstrijd waar ik nog echt naar uitkijk. Cambuur misschien ook nog, als die net zo veel man meenemen als het laatste weekend.
Zondag was leuk geweest als Lurling niet geblesseerd was geweest. Nu geen zak aan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:52 #198
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137732275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Om je moeder eens lekker vol te spuiten.
Je doet je best maar
pi_137732302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord dat bedrag, terwijl de speler nog geen contract heeft?
Volgens mij is een opleidingsvergoeding tegenwoordig verplicht.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:58:00 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137732456
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:52 schreef eight het volgende:

[..]

Volgens mij is een opleidingsvergoeding tegenwoordig verplicht.
Toch een aardig bedrag voor iemand van net 16. Ofdat hij ook echt de top haalt is ook nog maar de vraag.

Is het eigenlijk wel een toptalent? Waarom speelt hij niet al in de B1 en was hij geen basisspeler bij oranje onder 16? Lijkt erop dat City puur op fysiek scout ..
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')