Bij mij update het gewoon maar ik heb dan ook geen Adblock aan op FOK!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die shit werkt bij mij ook nooit - daar leer je wel mee leven.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Klokov het volgende:
Pump it!
[..]
Bij mij update het gewoon maar ik heb dan ook geen Adblock aan op FOK!
Nee sowieso volgens mij. Maar vraag 't wel ff op de feedback.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Die krijg je toch alleen als je op de pc zelf aan het posten bent en dus automatische updates even gepauzeerd zijn?
Heeft bij mij wel even na lopen kutten, heb je recent je addblock uitgezet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee sowieso volgens mij. Maar vraag 't wel ff op de feedback.
Jep, maandje terug nu omdat uiteindelijk niets meer werkte.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heeft bij mij wel even na lopen kutten, heb je recent je addblock uitgezet?
Hey GTD je heb wel gelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef Klokov het volgende:
De OP moet alpha blijven. Geen extra gekut, straks lijken we nog een normale SC!
GTD = Gettings things done AFAIK YKIS?quote:
Op zich eens. Alternatief:quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef Klokov het volgende:
De OP moet alpha blijven. Geen extra gekut, straks lijken we nog een normale SC!
quote:034: Wat staat er op je mouse pad:
Cor pls, laat die OP gewoon leeg. Als iemand vraagt wat die moet doen zeggen we wel dat hij op jouw antwoord moet wachten. Binnenkort kettlebell-meet, nemen jullie allemaal je K-bell mee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens. Alternatief:
Q: "Ik wil in de OP"
A: "Als je dit topic echt kent weet je wat je moet doen om in de OP te komen"
Hahahahahahahahahahaahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nooit CU2 gehad. Wel Superdudes.
ja, prop die bolle poffertjesporum van je maar lekker vol, dikzakquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik heb dilemma. Nog snel voor het slapen gaan Maccie kapen of niet?
Als je gainz wilt wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
pas op, straks zegt yuri zijn moeder dat je moet afvallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
OK, ik kap al.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cor, echt voor schut. Normaliter vind ik je een wijs man, maar dit kan ik helaas niet doen.
Genieten dat soort momentjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik een vettige pan (waar olie in heeft gezeten) aan het afwassen ben dan voel ik mij echt onoverwinnelijk wanneer ik het afwasmiddel de pan in doe, schrob en de olie vervolgens oplost. "Eat this, oil."
Heerlijk.
Liften?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens. Alternatief:
Q: "Ik wil in de OP"
A: "Als je dit topic echt kent weet je wat je moet doen om in de OP te komen"
Dat endo struggles broquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja, prop die bolle poffertjesporum van je maar lekker vol, dikzak
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Genieten dat soort momentjes.
Ik had laatst per ongeluk mijn sportschoenen bij mijn sportkleding in de wasmachine gedaan, op 60 graden gezet en aan gedaan. Later wilde ik mijn schoenen opruimen en dacht ik shit, ze zitten er tussen
Bleek dat ik het deurtje niet goed had dichtgedaan, waardoor de wasmachine nog niet aan was
Echt zo heerlijk.
Lol, nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |