watquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Jup, krachttraining zal wel zorgen voor een hogere hartslag
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vet moet weg dus je moet gaan bewegen.
naar tietjes kijken ook, je punt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij aan het krachttrainen bent gaat je hartslag ook omhoog. Normaliter.
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef PassThatShit het volgende:
Wat is dan goed vet brandend ? Ik let al aardig op mijn voeding. En mijn bmi is 23.
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.quote:
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
ja viva wijsheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.
Je eet gwn te veel, fattyquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
En de voeding? Als Ts 3 pizza's naar binnen blijft schuiven maakt hij nog geen vorderingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.
TS ik geloof er geen bal van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef PassThatShit het volgende:
Ik eet in de ochtend 1 boterham met glas optimel. Half 11 tussendoortje, tussen de middag 3 boterhammen, 4 uur fruit of koekje en savonds dan nog kwark gemixed met optimel met lijnzaad. Op de boterhammen wel vaak hagelslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |