Inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
makkelijker playlist maken
albums luisteren
maar volgens mij hebben we het hier al eens over gehad
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.quote:
spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
makkelijker playlist maken
albums luisteren
maar volgens mij hebben we het hier al eens over gehad
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.
Ik vind het vooral gewoon erg makkelijk. Ik heb overal mijn playlists staan, op verschillende computers en op mijn telefoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappen
Spotify toch ook? Related artist dit dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.
kpn zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gewoon erg makkelijk. Ik heb overal mijn playlists staan, op verschillende computers en op mijn telefoon.
Maar voor mij is Spotify dan ook gratis.Anders had ik nog steeds alles gedownload denk ik.
Dat is bij veel van 'mijn' muziek toch in mindere mate een probleemquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappen
ja en anders kan het ook via last.fmquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Spotify toch ook? Related artist dit dat.
Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij veel van 'mijn' muziek toch in mindere mate een probleem
En als Youtube eruit ligt heb ik tenminste daadwerkelijk wat aan de cd's die ik af en toe nog altijd koop
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
dat is wel chillquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
heel veel wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weetquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel chill
spotify is wel duurder dan bijv. netflix
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
en nu ga ik biertjes koud zetten en kijken of ik nog vrienden heb
tot later FOK!ertjes
tegenwoordig heb je die 10 uren limiet niet meer dus neem niet de moeite meer om steeds nieuwe accountjes te makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weet
Denk het nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit "soort" dingen. Mixes dus, niet specifiek doelend op hardstyle.
Wat een vage muziek man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.
[..]
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |