Topphone wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,quote:
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,
al schijnen die minder goed tegen stuiteren te kunnen
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere redenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.
Het loopt de hele tijd vast of zelfs uit. Logica is enorm ver te zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheid
Die dief is financieel binnen, dat kan niet anders. Wat een collectors-itemquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere reden
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn bets. 25 ingezet dus dat onderste klopt niet.
Ja gvd zat echt zo van fuck ga ik winnen en dan ineens dat gelijkspel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.
Maar dan komt opeens Birmingham in de blessuretijd met de 3-3. Sterkte met je verlies.
Ik ben pas net begonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog maar 4 episodes over van House of Cards
2quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel episodes al?
Als je eenmaal verslaafd bent achter elkaar kijken
Lezen op eigen risico ditdat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Dat "frack" en de variaties eropZeg godverdomme gewoon fuck.
Ik vind het wel geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |