Zo is dat. We zetten Annabelle er wel inquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bah.... het wordt tijd voor een nieuwe OP
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. We zetten Annabelle er wel in
Niks mis mee.
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriend
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendin
wat is erquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.
Jenna Dewan dan maar
Dat was na Ajax - Salzburg toen ik uit verveling zelfs niet meer kon slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet ondertussen van je nieuwe klassieker
[ afbeelding ]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
hoe heet je schoonmaaksterquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mij
Als je dat boek haalt ben je echt een mongool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |