Ohquote:
Guinness in de OP, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Er is straks bier.
Eerst even Guinness.
Doei doei!quote:
Was eigenlijk toeval, ik zocht gewoon op 'bier en tieten'quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:06 schreef HeatWave het volgende:
*ziet nu OP*
je zit me te paaien nu he?.
Ik zoek ALTIJD op bier en tieten.quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het erg als ik een Aston Martin zou verkiezen boven een nachtje met een bloedmooie vrouw
Jaja, je hoeft met niet meer te herinneren waarom ik je zo leuk vond elke keerquote:
Sorry.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, je hoeft met niet meer te herinneren waarom ik je zo leuk vond elke keer.
Wil jij dienst nemen in mijn leger der speksnuitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maar ik zal tot aan mijn dood vechten voor bier en tieten!
Nou niet hopen dat ik erin blijf morgen. Dan kan ik beter uitgaan vanavond.
Ik vecht liever figuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil jij dienst nemen in mijn leger der speksnuitendan vechten we voor bier en tieten
Okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Die vat ik ff niet. Ik voel me dom nu.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OkéLigt eraan, mag ik dan wel alleen figuurlijk meevechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ligt eraan, mag ik dan wel alleen figuurlijk meevechten?
Omdat je heel klein bent en niet erg sterkquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die vat ik ff niet. Ik voel me dom nu.
quote:
Jij bent heel klein en niet erg sterk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je heel klein bent en niet erg sterk.
Bier en tieten!quote:
Oké, enlist me!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vecht ook alleen maar figuurlijk![]()
Dan nog lekker weer erbij en het feest kan niet beterquote:
En vleesch!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan nog lekker weer erbij en het feest kan niet beter
Geen probleem, die kan Bels wel voor je maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef GraagWatWater het volgende:
[..]
Een tosti heb ik het liefst met kaas, alstublieft.
quote:
Perfect!quote:
Goed voor elkaar!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:44 schreef Sinceria het volgende:
Spareribs geregeld voor straks in de oven. Met wat speciaalbiertjes. Toch nog een beetje een feestje.
No way!! I am not touching the stuff!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen probleem, die kan Bels wel voor je maken.
Als het warm weer is en ik vrij heb.quote:
Yeah!quote:
Maar die arme jongen wil een tosti.quote:No way!! I am not touching the stuff!
uhuh dat is idd een scherpe comebackquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij bent heel klein en niet erg sterk.
Wellus!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uhuh dat is idd een scherpe comeback
He can make his own!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Yeah!
[..]
Maar die arme jongen wil een tosti.
Nietus!quote:
Wees vereerd! Hij wil een tosti speciaal door jou gemaakt!quote:
dat ben ik dan ook wel weer van je gewendquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef Sinceria het volgende:
Oh, daar snij ik mezelf een beetje in de vingers hé.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat ben ik dan ook wel weer van je gewend
Jawel, ik ben vet cool.quote:
Dat weet je niet want je hebt me niet geproefd.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt met niet geproefd.![]()
En die tosti kan je wel vergeten nu hé, dat snap je wel.
Wat? Lekker is in meer dan 1 context op te vatten. Inclusief de hele nasty ones.quote:
Maar, Maar!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt me niet geproefd.![]()
En die tosti kan je wel vergeten nu hé, dat snap je wel.
I know,daarom juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat? Lekker is in meer dan 1 context op te vatten. Inclusief de hele nasty ones.
Ik moet toch iets zeggen ter zelfverdediging.quote:
ik las.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet toch iets zeggen ter zelfverdediging.
Je hebt het er zelf naar gemaakt! Ik ben erg teleurgesteld in je! En nu naar je kamer en ga maar eens goed nadenken over wat je gezegd hebt!quote:
I rest my case.quote:
Jij bent van het stofzuigen, dweilen en afwassen? Metroman!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:05 schreef Q. het volgende:
Vrouwen zijn ook alleen maar met dat doel gemaakt.
Ik was ook al verbaasd dat ik jou nog zag posten na 12 over half 5.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik verveel me voornamelijk tot mijn teamleden komen opdagen
het is ook tegen mijn geloof eigenlijk...quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was ook al verbaasd dat ik jou nog zag posten na 12 over half 5.
Die eer schuif maar wat graag door naar jouquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wees vereerd! Hij wil een tosti speciaal door jou gemaakt!
Ze willen hier dat ik een nasty kaastosti ga maken voor ze!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:05 schreef AirwiN het volgende:
Wat een hormonaalgestuurd postgedrag hier. Zit de lente in de lucht? Voelen jullie de natuurlijke drift om je voort te planten ofzo?
Normaal niet mijn soort muziek maar deze klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hitss
https://soundcloud.com/djbeatbreaker/rhythm-is-a-dancer-bootleg
Mijn dochter van twee riep dat gister door de supermarkt. Mama je maakt me boos. Als we thuis zijn ga je direct naar je kamer en naar bed. Dan wil ik je niet meer horen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je hebt het er zelf naar gemaakt! Ik ben erg teleurgesteld in je! En nu naar je kamer en ga maar eens goed nadenken over wat je gezegd hebt!
Inderdaad! Vierendelen moet je ze!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:25 schreef HeatWave het volgende:
En hier zie je gebrek aan opvoeding in de praktijk
Ik wil je best vierendelen hoor.quote:
Nee hoor. Je mag van mij zeggen wat je wilt over mijn kinderenquote:
Dus ook dat ze net zo lelijk zijn als jijquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag van mij zeggen wat je wilt over mijn kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus ook dat ze net zo lelijk zijn als jijIk hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik zou meteen gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter van twee riep dat gister door de supermarkt. Mama je maakt me boos. Als we thuis zijn ga je direct naar je kamer en naar bed. Dan wil ik je niet meer horen!
Ik ben bij thuiskomt ook meteen gegaan!quote:
Mijn buurmeisje in Brazilie is woest op mij omdat ik weg ben gegaan. Ze zei door de telefoon dat ik slaag krijg wanneer ik weer terug kom want ik mocht van haar niet weggaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter van twee riep dat gister door de supermarkt. Mama je maakt me boos. Als we thuis zijn ga je direct naar je kamer en naar bed. Dan wil ik je niet meer horen!
Die hoef ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die eer schuif maar wat graag door naar jou
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:
Awww....quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje in Brazilie is woest op mij omdat ik weg ben gegaan. Ze zei door de telefoon dat ik slaag krijg wanneer ik weer terug kom want ik mocht van haar niet weggaan
Dan heeft hij gewoon pech, geen tosti dus.quote:
Yep, ze is heel liefquote:
48 uur dus?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb mazzel joh, ik moet vannacht ook wakker blijven! Jeej, feest!
Ach, het is toch al te laat voor een tosti.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon pech, geen tosti dus.
[..]
Yep, ze is heel lief
[..]
48 uur dus?
Gelukkig wel zeg!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, het is toch al te laat voor een tosti.![]()
En dat ze lief is geloof ik best.Zeker naar aanleiding van die foto die je eerder hebt laten zien!
Minimaal ja... ik was vanochtend om 6 uur op, het wordt aangeraden niet te slapen vannacht (gelukkig wel lekker thuis) en dan word ik morgenochtend om 10 uur opgenomen om de kans op een aanval te vergroten. Die dag en nacht mag ik niet slapen en als het goed is mag ik de ochtend of middag daarop weer naar huis (om te slapen kan ik je nu al zeggen.)
Ik heb het even uitgerekend, als ze klaar zijn met de meting ben ik al zo'n 55 uur wakker dan en dan moeten alle plakkers er nog af en moet ik nog naar huis gebracht worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg!
Oh ja, jij had al een foto van haar gezien! Was ik vergeten!
Pfff, nou mocht je vrijdag nog wakker zijn, je gaat rare dingen meemakenIk denk dat je ergens zaterdagochtend pas weer wakker zal zijn
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef blondetrien het volgende:
Brazilië <3 Kom jij uit Brazilië, Belsezar, of woonde er toevallig een Braziliaantje naast je?
Sinceria, ik val even binnen, dus ken de achtergrond niet precies, maar dat klinkt heftig allemaal... Wat staat je te gebeuren (alleen als het niet te bold is om te vragen hoor, negeer de vraag anders gerust)? Sterkte in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |