Zat toch maar 4,70¤ in, dus dat is geen probleem.quote:
Die heb ik nu niet voorhanden, maar op een later moment kunnen die wel geplaatst worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:01 schreef Socios het volgende:
Overhandig pics van vrouwen met lieve kontjens.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Mijn opa was een NSB-er ... it runs in the family
Waarom liegen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Verschuilingsgedrag, zeer algemeen onder de autistische medemens.quote:
Aannemelijk, dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Verschuilingsgedrag, zeer algemeen onder de autistische medemens.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Even serieus ... mijn opa is omgekomen in een concentratiekamp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
De eerste ¤4,70 van een miljoen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Zat toch maar 4,70¤ in, dus dat is geen probleem.
Er staat nergens in de OP dat je met de trein was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Die heb ik nu niet voorhanden, maar op een later moment kunnen die wel geplaatst worden.
Ik verwachtte trouwens dar ik het trein- en treinstelnummer zou moeten overhandigen![]()
Dankquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef MAHL het volgende:
Terzijde, doch niet minder belangrijk, hoe behoort volgens jou een lieve vrouwenkont eruit te zien? Slank en fijn of mag er wel wat vleesch op zitten?
Touché.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat je met de trein was.
Terecht gestolen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef GZ1000 het volgende:
inmiddels op FOK! teruggekeerd grootmeester haan33
Zit wat in, maar mijn portemonnee bevatte dusdanig weinig floezen dat de actie compleet nutteloos zal zijn gebleken. Twee minuten bedelen met een natte straatkrant op Utrecht CS levert vermoedelijk meer op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef Squalus het volgende:
Ze hadden wel een gegronde reden, namelijk dat ze jouw geld wilden hebben
Denken dat mijn kontzak de plaats delict isquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die hun portemonee in hun kontzak stoppen
Dan snap ik het al helemaal niet. Als het druk is doe ik me telefoon en portemonee in 1 zak en dan me hand erboven. Ja dat past.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Denken dat mijn kontzak de plaats delict is
Het betrof mijn rechter broekzak, niet aan kontzijde maar aan beenzijde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |