Nee joh gekquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze heb jij toch?
[ afbeelding ]
In deze tijd een moderne airliner die volledig van de aardbodem verdwijnt, dat is toch bijzonder te noemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik nog relatief klein, als je nagaat wat de mogelijkheden zijn
Waarom quote je iets van meer dan een maand geleden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bedoelt tweety?
Nee hoor die is aan het leren voor Lasser.
Maar intelligent is ze niet
Dat klopt. Maar wat heeft dat met mijn stelling te maken dat het zoek gebied zo bijzonder klein is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In deze tijd een moderne airliner die volledig van de aardbodem verdwijnt, dat is toch bijzonder te noemen.
Oppervlakte van Hongarije las ik netquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat heeft dat met mijn stelling te maken dat het zoek gebied zo bijzonder klein is?
Zoekende of er al concrete plannen lagen voor een aflevering zocht ik er maandag avond al naar.quote:
Alsof ze zelf ver op de boeken vooruit kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Bazen. Want dat is de dooddoener van bijna alle series.
Normaal zijn die dingen zelfs via internet tot op de meter nauwkeurig te volgen, dan vind ik Hongarije niet klein maar gigantischquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat heeft dat met mijn stelling te maken dat het zoek gebied zo bijzonder klein is?
Ik denk dat Lost werkelijkheid is geworden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In deze tijd een moderne airliner die volledig van de aardbodem verdwijnt, dat is toch bijzonder te noemen.
Over exact één maand ga ik deze post quoten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom quote je iets van meer dan een maand geleden?
Dat bedoel ik. Bijzonder klein dus vanwege de mogelijkheden waar het vliegtuig zich zou kunnen bevinden.quote:
Nog niet ik loop achterquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Knut heb jij WIDM dit seizoen weer helemaal gevolgd?
Ok.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Over exact één maand ga ik deze post quoten.
Omdat ik dat hele bericht nog niet had gelezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en om dat fatsoenlijk met helikopters en bootjes te doorzoeken op wrakstukken midden op zee is geen beginnen aan.quote:
Die vonden ze toch pas na 2 jaar?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en om dat fatsoenlijk met helikopters en bootjes te doorzoeken op wrakstukken midden op zee is geen beginnen aan.
Denk dat ze hem nooit vinden of net als met die vlucht van Air France KLM pas over 2 maanden.
Ik dacht er al aan nog voordat het gebeurdequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoekende of er al concrete plannen lagen voor een aflevering zocht ik er maandag avond al naar.
[ afbeelding ]
Waarom loop jij altijd weg van wedstrijden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een dader hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht er al aan nog voordat het gebeurde
Volgende maand niet hé. psv - Feyenoord. Ben je ook van de partij?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd weg van wedstrijden?
Jup.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vonden ze toch pas na 2 jaar?
De zwarte dozen ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vonden ze toch pas na 2 jaar?
Ik zal mijn best doen, ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand niet hé. psv - Feyenoord. Ben je ook van de partij?
Werkten de zwarte boxen nog van dat ding, 2 jaar na dato op, 1500? meter diepte?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup.
Ze vonden wel in de dagen daarna al lichamen.
Ter vergelijking dat zoekgebied betrof toen 'slechts' 2000 km² dus ga maar na zal nog wel even duren als ze niet ontzettend veel geluk hebben.
Dan meeten we wel ff toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, ik denk het wel ja.
Ja dat weet ik eind deze maand. Dan start de kaartverkoop enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je me dan even melden waar je zit enz
Moet je dan melden waar je zit enzquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eind deze maand. Dan start de kaartverkoop enzo.
Jazeker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkten de zwarte boxen nog van dat ding, 2 jaar na dato op, 1500? meter diepte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |