abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137665963
Het is onbekend hoe degene die boef typte dit bedoelde

Het kan zijn, dat ie tegen zijn vrienden enz. hey boef zegt
pi_137666034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:

Damn, ik wist niet dat de redneckcultuur zo diep was geankerd hier. Absolute vorm van goedpraten.
#freefrederike
pi_137666102
quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Damn, ik wist niet dat de redneckcultuur zo diep was geankerd hier. Absolute vorm van goedpraten.
ik was er niet bij
jij wel ?
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:21:59 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137666117
quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') ik denk maar niet dat we te ruig naar jou moeten zijn. Voor we het weten staat Fok! via het AD bekend als Stormfront 2.
pi_137666142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Vanwaar het refereren naar een boef?
Iemand probeerde grappig te zijn ofzo, weet ik veel.

quote:
Waarom wordt daar zijn geboorteplek aan gekoppeld?
Omdat er meer boeven zijn. Dus hebben ze het over die boef uit Curaçao zodat de ontvanger van de e-mail ook sneller een idee heeft welke boef er nu bedoeld wordt.

quote:
De desbetreffende sollicitant is gewoon een Rotterdammer, niet? Nee, men legt gewoon de relatie tussen het boef zijn en Curacao.
Die relatie fantaseer je er zelf bij.
pi_137666241
quote:

Kan. Maar dan is hij nog altijd zo incompetent dat hij interne mails naar buiten laat lekken.
Aangezien ING graag mensen ontslaat zie ik hier een goede kandidaat.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:24:20 #82
396550 Richestorags
pi_137666257
Hey komt die lelijkerd uit Rotterdam nog? Suggereert dit dat alle Rotterdammers lelijk zijn?
pi_137666322
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef Richestorags het volgende:
Hey komt die lelijkerd uit Rotterdam nog? Suggereert dit dat alle Rotterdammers lelijk zijn?
Je zou zelfs het tegendeel kunnen zeggen. Als alle of veel Rotterdammers lelijk zijn is het ook niet nodig om eraan toe te voegen dat die lelijkerd uit Rotterdam komt.
pi_137666361
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand probeerde grappig te zijn ofzo, weet ik veel.
Het één sluit het ander niet uit. Niemand refereert naar elkaar als boef vandaag de dag. Nee, de correlatie is evident, zoals ik al zei.

quote:
Omdat er meer boeven zijn. Dus hebben ze het over die boef uit Curaçao zodat de ontvanger van de e-mail ook sneller een idee heeft welke boef er nu bedoeld wordt.
Ja, want men op de werkvloer bij de ING kent verscheidene boeven natuurlijk. Stel je voor dat ze de boef uit Curacao eens door de war halen met de boef uit Mogadishu zeg! Jij moet wel de meest snuggere figuur uit je omgeving zijn.
pi_137666448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit. Niemand refereert naar elkaar als boef vandaag de dag.
Integendeel. Eerder positief ook dan negatief trouwens. :')

quote:
Ja, want men op de werkvloer bij de ING kennen verscheidene boeven.
Nee, het waren mensen van buiten. Sollicitanten. En buiten lopen wel meer boeven ja.

quote:
Stel je voor dat ze de boef uit Curacao eens door de war halen met de boef uit Mogadishu zeg! Jij moet wel de meest snuggere figuur uit je omgeving zijn.
Ah, we gaan op de man spelen. Dan weet je al hoe laat het is. :')
pi_137666466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Vanwaar het refereren naar een boef? Waarom wordt daar zijn geboorteplek aan gekoppeld? De desbetreffende sollicitant is gewoon een Rotterdammer, niet? Nee, men legt gewoon de relatie tussen het boef zijn en Curacao.
Of men beschouwt studenten bedrijfseconomie als boeven. Dan is dit de boef uit Curacao & er waren daarnaast ook nog boeven uit Lutjebroek, Wageningen en Duitsland die solliciteerden :P
pi_137666576
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
Integendeel. Eerder positief ook dan negatief trouwens. :')
Nogmaals, context. De boef in deze zin verwijst duidelijk naar de afkomst van de sollicitant.

quote:
Nee, het waren mensen van buiten. Sollicitanten. En buiten lopen wel meer boeven ja.
Maar de desbetreffende sollicitant is geen boef. Los gezien van het feit dat de claim dat men meer boeven kent en vandaar naar Curacao verwijst als duiding lachwekkend is.

quote:
Ah, we gaan op de man spelen. Dan weet je al hoe laat het is. :')
Precies. Net zoals Reedle wist hoe laat het was toen hij dat mailtje per ongeluk kreeg.
pi_137666657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
Nogmaals, context. De boef in deze zin verwijst duidelijk naar de afkomst van de sollicitant.
Aldus je duim.

quote:
Maar de desbetreffende sollicitant is geen boef. Los gezien van het feit dat de claim dat men meer boeven kent, en men vandaar Curacao gebruikt als duiding is lachwekkend.
Oh ja, we hadden de autisten op deze wereld nog even uit moeten leggen dat boef ook wel als gekscherende opmerking opgevat kan worden. :') De tering. :')
pi_137666716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Aanstootgevend het volgende:
Of men beschouwt studenten bedrijfseconomie als boeven. Dan is dit de boef uit Curacao & er waren daarnaast ook nog boeven uit Lutjebroek, Wageningen en Duitsland die solliciteerden :P
Ockhams scheermees. Antillianen zijn boeven, dus vandaar 'die boef uit Curacao', Niet zo heel erg moeilijk allemaal.
pi_137666805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ockhams scheermees. Antillianen zijn boeven, dus vandaar 'die boef uit Curacao',
Studenten bedrijfseconomie en vooral studenten van de Hogeschool Rotterdam (eeek!) zijn ook boeven.
Deze man was dus drievoudig boef ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:39:48 #91
396550 Richestorags
pi_137667014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ockhams scheermees. Antillianen zijn boeven, dus vandaar 'die boef uit Curacao', Niet zo heel erg moeilijk allemaal.
Als je 1 hersencel en een minderwaardigheidscomplex van hier tot aan Curacao hebt niet nee.
pi_137686996
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn werkplek is blijkbaar een lichtend voorbeeld voor fatsoensnormen die bij veel bedrijven al vervaagt zijn lijkt het wel. Ik kan ook een stevige uitbrander verwachten als ik zulke taal ophang in de mail, ongeacht over wie het gaat. En terecht.
Dat heb ik nu met mailtjes waarin de vervoegingsnormen niet worden gerespecteerd :P

Het moge duidelijk zijn, diep in mijn binnenste huist een nazi.
You wear your smile like it was going out of fashion...
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:32:16 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137695104
quote:

Het kan ook zijn dat ik tegen mijn vriendinnen trut zeg, maar dat neemt niet weg dat het een heel andere lading krijgt als ik mijn collega vraag of ze om 15.00 uur tijd heeft voor een gesprek met die trut uit Haarlem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137696875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ik tegen mijn vriendinnen trut zeg, maar dat neemt niet weg dat het een heel andere lading krijgt als ik mijn collega vraag of ze om 15.00 uur tijd heeft voor een gesprek met die trut uit Haarlem.
Klopt het wel als die mevrouw zich eerder als een trut gedroeg en dat is blijven hangen en je mailt dan naar je collega of de tijd heeft voor die trut?

Wie weet hoe deze sollicitant zich gedragen heeft in het verleden en of hij zo een typisch Antiliaans loopje/praatje heeft. Misschien heeft hij wel iets uitgehaald of gezegd waardoor ze hem nu kennen als een boefje en klopt het wel dat ze naderhand zeggen dat het maar een grapje was. Misschien is het toch discriminerend bedoelt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137697218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Klopt het wel als die mevrouw zich eerder als een trut gedroeg en dat is blijven hangen en je mailt dan naar je collega of de tijd heeft voor die trut?

Wie weet hoe deze sollicitant zich gedragen heeft in het verleden en of hij zo een typisch Antiliaans loopje/praatje heeft. Misschien heeft hij wel iets uitgehaald of gezegd waardoor ze hem nu kennen als een boefje en klopt het wel dat ze naderhand zeggen dat het maar een grapje was. Misschien is het toch discriminerend bedoelt.
Ze hebben hem nog nooit eerder gezien of gesproken.
pi_137697802
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze hebben hem nog nooit eerder gezien of gesproken.
Ah, oke.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137698340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Woelwater het volgende:
Als je zoveel hart hebt voor het bedrijf waar je stage wilde lopen dat je ze na een foutje zwart maakt in de media en ook nog eens zo lichtgeraakt bent is het alleen maar toe te juichen voor de ING dat deze boef er geen stage meer wil lopen.
[X] ONGESCHIKT
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:09:48 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137698395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Degene die de mail stuurde had de sollicitant nog nooit ontmoet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:15:34 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137698569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat men het boef zijn koppelt aan Curaçao? :?
Doe niet zo moeilijk, het is toch overduidelijk wat hier geïnsinueerd wordt. Je verpest het topic met je onzinnige argumenten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:17:51 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137698639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Woelwater het volgende:
Als je zoveel hart hebt voor het bedrijf waar je stage wilde lopen dat je ze na een foutje zwart maakt in de media en ook nog eens zo lichtgeraakt bent is het alleen maar toe te juichen voor de ING dat deze boef er geen stage meer wil lopen.
Wat een pushover ben jij. Waarom zou je 'hart' hebben voor een bedrijf dat jou beledigt terwijl je er nog nooit gewerkt hebt?
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')