quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk posten : ''mijn pener''
Maar ik denk dat paprika en cherrytomaatjes etc wel een goede keus zijn
echt waar?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zitten evenveel calorieen in als chips
Wat is dat laatste? Geitenkaas met chocola er overheen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef Sarasi het volgende:
Cherrytomaatjes, stukjes komkommer, naturel zelf gepofte popcorn (beetje paprikapoeder is lekker), havermoutkoekjes, geitenkaasbonbons...
Nee, bolletjes geitenkaas in een jasje van pistacheschilfers, groene kruiden of whatever.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dat laatste? Geitenkaas met chocola er overheen?
Oh, nog nooit op maar klinkt lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, bolletjes geitenkaas in een jasje van pistacheschilfers, groene kruiden of whatever.
Gevuld met wat?quote:
Een zak popcorn telt best wel op hoor. Daarnaast zit er weinig nuttigs in en die overdosis zout is ook niet echt goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef Scissor het volgende:
Uhhh popcorn?? Bevat helemaal niet zo heel veel calorieen hoor. Wel de zoute nemen dan natuurlijk
Gewoon popcorn is gezond. Je moet geen kant-en-klare zakjes zoute popcorn uit de winkel kopen nee. Het hangt er vanaf hoe het gemaakt wordt. Als je gewoon wat mais gebruikt kan het prima. Er zitten veel vezels in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 03:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een zak popcorn telt best wel op hoor. Daarnaast zit er weinig nuttigs in en die overdosis zout is ook niet echt goed.
Valt reuze mee hoor. Het is mais met wat zout. Mais is prima. teveel zout is inderdaad niet goed maar dit is voor een filmavondje, en niet voor dagelijks. Voor een keertje kan teveel zout geen kwaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 03:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een zak popcorn telt best wel op hoor. Daarnaast zit er weinig nuttigs in en die overdosis zout is ook niet echt goed.
zelfgemaakte guacamolequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:07 schreef 7leintje93 het volgende:
Bedankt voor alle suggesties! =D
Ik denk dat ik inderdaad maar eens voor wat groente en fruit ga, en misschien wat nootjes.
Iemand een gezonde suggestie voor een gezonde dip voor de groenten?
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn waarvan het dieet enkel uit maïs en zout bestaat dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die popcorn noemen hebben schijnbaar geen idee dat er vrijwel geen vitaminen in mais zit.
True, maar de titel is gezonde filmsnacksquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn waarvan het dieet enkel uit maïs en zout bestaat dus dat mag geen probleem zijn.
Maar een topic bestaat niet voor niks ook uit een OP, als je die niet leest heeft het ook weinig nut om te reagerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
True, maar de titel is gezonde filmsnacks
koolhydratenbomquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
-Aardbei/banaan gedipt in pure chocolade
- komkommer met tahini/hummus
- (volkoren) wrap rolletjes met hartige vulling (light roomkaas zalm en bieslook of guacamole bijv)
- smoothies
- hartige muffins
en dan volgende dag zeuren dat je 3 kilo vocht vasthoudquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn waarvan het dieet enkel uit maïs en zout bestaat dus dat mag geen probleem zijn.
ik leef er op, maar men heeft vaak problemen met hoeveelheidquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
DusOf ben je zo iemand die bang is voor koolhydraten?
Lol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Maar een topic bestaat niet voor niks ook uit een OP, als je die niet leest heeft het ook weinig nut om te reageren
Wanneer is volgens jou iets gezond dan? En noem eens iets gezonds, kan ik er vanavond 6 kilo van eten want ik heb een balansdag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |