SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 13-03-2014 10:18:12 ]![]()
Met zo'n 30 per uur door een smalle, haakse bocht over kasseien op een shabby stadsfiets... Daar ging ik echt te snel voor. De bocht nam ik dusdanig dat ik de stoeprand nodig hadquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kon je niet gewoon door de bocht sturen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zoek nog lekkere wijven voor in de Op zodat we die hangtietjes kunnen verwijderen.
Help even mee.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Je vroeg tieten, ik geef je Jessica Rabbit op een fietsbeurs. Wat is daar mis mee?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Dit is al beter, bedankt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef ChangingCranks het volgende:
Speciaal voor kaas? een mooie Gios.
[ afbeelding ]
Heb je hogere kwaliteit?![]()
helaas niet, enige wat google me gaf was ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is al beter, bedankt.
Heb je hogere kwaliteit?
Ben ik hier, of ben ik daar?![]()
Ok we zoeken verder, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
helaas niet, enige wat google me gaf was dit![]()
![]()
vrouw op vrouwen fiets
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Zondag word het 12 graden maar geen regen kennelijk, maar eens de route naar het nieuwe kantoor verkennen, ik heb net de douches e.d. geinspecteerd, ziet er prima uit. Dat is 23 km enkele reis die ik er dan elke keer bij train, mooi meegenomen.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
23 km is net een lekkere afstand. 50 minuten fietsen gok ik? Niet te lang en niet te kort.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zondag word het 12 graden maar geen regen kennelijk, maar eens de route naar het nieuwe kantoor verkennen, ik heb net de douches e.d. geinspecteerd, ziet er prima uit. Dat is 23 km enkele reis die ik er dan elke keer bij train, mooi meegenomen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zondag word het 12 graden maar geen regen kennelijk, maar eens de route naar het nieuwe kantoor verkennen, ik heb net de douches e.d. geinspecteerd, ziet er prima uit. Dat is 23 km enkele reis die ik er dan elke keer bij train, mooi meegenomen.
Hilversum - ?![]()
dat zijn inderdaad leuke afstanden ja!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zondag word het 12 graden maar geen regen kennelijk, maar eens de route naar het nieuwe kantoor verkennen, ik heb net de douches e.d. geinspecteerd, ziet er prima uit. Dat is 23 km enkele reis die ik er dan elke keer bij train, mooi meegenomen.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Amstel dacht ik, dus ook nog wel leuke route!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hoeft niet meer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt, als ik thuis kom zal ik dat lelijke ding er even uit shoppen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hoeft niet meer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lelijke trimmer op de achtergrond. Deze kan ik helaas niet gebruiken. Staan al genoeg trimmers in de OP.quote:![]()
Hilversum centrum - Bijlmerarenaquote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Yep. Even zorgen dat ik het stukje vanaf de rand van Zuid-Oost tot het kantoor weet zondag, tot daar is het gewoon de N236 volgen, 's Ochtends lopen dwalen terwijl je op je werk moet zijn is niet handig. IkMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |