SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Sinds ik steeds om 4:00, of eerder, moet beginnen is uitslapen steeds lastiger voor mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef SLP_ het volgende:
Lekker uitgeslapen tot 12 uurRest van de week weer om 7 uur beginnen
Wat een heerlijk begin van de ochtend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat een ochtend weer. Om 7 uur open ik de winkel, gaat meteen de telefoon met de eerste ziekmelding van iemand die om 7:30 moest beginnen. Kom ik vervolgens in het magazijn hebben ze gisteravond alle losse rolcontainers meegegeven met de Vers-wagen. Had ik dus 2 containers om 800 colli houdbaar + initieel te splitsen. In m'n eentje laden/lossen (is geen probleem, wij hebben een klein dock), maar toen moest de achterdeur dicht vanwege het lades lopen. Stond m'n hele dock vol met containers. Vervolgens doen mijn collega's de achterdeur niet open, kan ik omlopen om via de ingang de winkel weer in te gaan.
Struggles
Oei, dat is wel heul vroegquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sinds ik steeds om 4:00, of eerder, moet beginnen is uitslapen steeds lastiger voor mij.Ik word steeds vroeg wakker.
Mijne is ook nu verlopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef einschtein het volgende:
He, verdorie. Plaza wachtwoord verlopen. Dan maar weer een jaartje later doen.
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je eigenlijk betaald of iets ervoor terug als je alcoholcontrole doet?
Jep, en km vergoeding!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?
Tja, tussendoor wel even croissant gehaald..quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?
Maar bij de alcoholcontrole haal je niet je persoonlijke boodschappen hoor. Kan wel. Maar in principe is het alcohol kopen en wat andere producten om deze vervolgens weer in te leveren bij de servicebaliequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?
ik ben woensdagavond altijd dat talent. teamleider weet dat ik 100 colli per uur kan vullen en plant daar ook mee inquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Questionmarks het volgende:
Zaterdagmiddag en avond in m'n eentje aanwezig, normaal met z'n 2en maar anderen kunnen niet.Dan maar oplossen met een talent op HB 1730-2130, ik dan op de acties.
Alcohol controle gedaan bij 3 filialen, allemaal goed!
Heb ze gezien, aardig positief hier! Maar je mag ze nog wel even sturen, heb ze namelijk alleen op 't werk gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
Is er nog animo voor de nieuwe KTO resultaten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef mujentas het volgende:
Ik stuur ze zometeen wel even door naar dezelfde email adressen als de vorige keer
Ik stuur ze zometeen wel even door naar dezelfde email adressen als de vorige keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste herindeling was meer dan twee jaar terug (de fresh up van bier/fris en schuiven met kaas/sappen/salades/gebak) en de verbouwing is een jaar of tien geleden geweest.
[ Bericht 13% gewijzigd door exelletor op 12-03-2014 20:21:51 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef exelletor het volgende:
Een van onze opmerkingen:wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste herindeling was meer dan twee jaar terug (de fresh up van bier/fris en schuiven met kaas/sappen/salades/gebak) en de verbouwing is een jaar of tien geleden geweest.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan het filiaal wat aan doen
[ Bericht 22% gewijzigd door JohnBercow op 12-03-2014 18:46:04 ]Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik snap dat wel, als een product niet te krijgen is bij de 'vaste' winkel van een klant, dan moet er ook geen aanbieding verstuurd worden. Ik begrijp wel dat je dan teleurgesteld bent als het product uiteindelijk niet te krijgen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan het filiaal wat aan doen
[ Bericht 6% gewijzigd door mujentas op 12-03-2014 18:52:42 ]
whehequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen de medewerkers daar in hun blote kont rond.
Mensen die denken dat een opmerking/suggestie gelijk te verwezenlijken is en/of uitvoerbaar isquote:
Snap wel dat het voor de klant vervelend isquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Regel 8111.. Dat filiaal is 388 m2 en heeft 2 actiekoppen
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zijn mensen die met contant geld bij de pinkassa willen betalen. Wat snappen zij niet aan het begrip pinkassa?
Je kunt bij elke kassa pinnen, maar bij de specifieke pinkassa's kan je alleen maar pinnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?
Er hangen borden boven, er liggen stickers op de grond, stickers op de kassa en op de dividers staat het. Nog steeds heb je klanten die verbaasd zijn dat ze niet kunnen pinnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zijn mensen die met contant geld bij de pinkassa willen betalen. Wat snappen zij niet aan het begrip pinkassa?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?
Serieus erop ingaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je kunt bij elke kassa pinnen, maar bij de specifieke pinkassa's kan je alleen maar pinnen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Er hangen borden boven, er liggen stickers op de grond, stickers op de kassa en op de dividers staat het. Nog steeds heb je klanten die verbaasd zijn dat ze niet kunnen pinnen.
"Kan dat echt niet? Kunt u voor mij geen uitzondering maken
?" Gaat lastig zonder la...
Pfft niet. Ik zou niet eens weten wie die bende bij ons heeft laten invullen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Dipstaart het volgende:
Welke initiatieven nemen jullie winkels eigenlijk om het aantal respondenten te verhogen?
Klanten live interviewen in de winkel met behulp van een tablet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Dipstaart het volgende:
Welke initiatieven nemen jullie winkels eigenlijk om het aantal respondenten te verhogen?
1968 had nog een toevoeging moeten hebben "(...) oudere medewerksters - met KPK - (...)"quote:
PM ontvangen. Alleen de DM niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Halldor het volgende:
[..]
Heb zowel een DM als een privebericht gestuurd![]()
Maar hoe doe je dat dan met aanmelden / registreren van de klant? Klant laten inloggen op zijn of haar eigen mail? Registreren en dan de enquete invullen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klanten live interviewen in de winkel met behulp van een tablet.
Zelf emailadres met catch-all functie kopen bij Mijndomein. Je registreert dus van te voren al 30 emailadressen (bij.: 1@ah1234.nl, 2@1234.nl, 3@1234.nl etc.) die je laat binnenkomen op info@ah1234.nl. Die laat je weer doorsturen naar een gmail-account zodat je vanuit de winkel ook kunt inloggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met aanmelden / registreren van de klant? Klant laten inloggen op zijn of haar eigen mail? Registreren en dan de enquete invullen?
Dankquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
PM ontvangen. Alleen de DM niet.
Mail is verstuurd
Ja er is een frankeerapparaatquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Chessindo het volgende:
Weten jullie misschien of er bij de AH ook losse postzegels verkocht worden? Mijn AH is tegelijkertijd een soort postkantoor.
Volgens mij je filiaal nummer jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Questionmarks het volgende:
In het declaratieformulier kilometers staat betaalafdeling; ik neem aan dat dit je filiaal is of Genpact? Werkgever al ingevuld. @ikbenschipper??
Ik ging er eigenlijk stiekem van uit dat jij ze al hadquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef ikbenschipper het volgende:
alle regels geen idee op het moment:P Heb hem namelijk niet thuis en ook niet in mijn mail staan
Misschien een soortgenoot/lotgenootquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef einschtein het volgende:
4185: De medewerker die genoemd wordt kan ik juist niet uit staan.Weiger altijd om bij d'er aan de kassa te gaan. Tevens als er iets goedkoop/afgeprijst is, of het hoeft maar in de afboekingen te liggen, is ze er als de kippen bij.
En dan heel toevallig wordt er de tip gegeven om vaker iets weg te geven, toeval?
Stond je te stuntelen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:50 schreef OudeBok het volgende:
Regels die het vermelden waard zijn:
2
5
253
20542
Haha, ik moet soms zo lachen om de whatsappfoto van m'n TL. Ze heeft altijd verhalen over d'r megagrote hond, en als ik dan d'r foto zie, zie ik een klein mormel van een hondje. Ik weet niet waarom, maar ik vind het for some reason hilarisch.
Vandaag mocht ik lekker de TV's boven de kassa's schoonmaken. Paar klanten kwamen me vragen of ik wel uitkeek dat ik niet van de kassa af zou vallen.
Neuh. Men vond het alleen gevaarlijk, dat ik geen ladder had :s. Ik sta toch echt liever op de kassa, denk ik..quote:
Dat noemen ze in de volksmond ook wel hoogtevreesquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef exelletor het volgende:
Als ik op de ladder sta, ben ik altijd wel een beetje bang dat er een van de andere kind oid met zijn winkelwagentje tegen de ladder vliegt.Nee, ik doe veel liever klusjes met beide benen op de grond.
Hoogtevrees buiten de winkel - 25%. Hoogtevrees in de winkel - over 999%. Maar ja, ik heb ook wel een beetje hoogtevrees, ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:19 schreef mujentas het volgende:
Dat noemen ze in de volksmond ook wel hoogtevrees
Op zich ook wel logisch, want die hebben het meeste contact met de klantquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef Bamba het volgende:
Dank je wel voor de email mujentas
Beetje jammer dat bij ons alleen de deli en kassa dames genoemd wordenMaar overwegend is het een positief rapport
Dat is ook wel zo, maar ik baal er altijd wel van dat die 2 afdelingen het paradepaardje van het filiaal lijken te zijn, terwijl vk minstens zo hard werkt, zo niet harder. Aangezien wij vaak moeten bijdraaien en ons werk vaak moeilijker af krijgen. Maar goed, dat is een persoonlijk irritatie puntje geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch, want die hebben het meeste contact met de klant
Als je van verkoopklaar moet bijdraaien is dat wel vervelend voor je eigen werkzaamheden, maar de klant merkt hier niet direct iets van, en het is ook belangrijk om de wachtrijen acceptabel te houden en zo de klant met een tevreden gevoel te winkel uit te laten lopen. Daarom zal er op drukke momenten bijdraait moeten worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik baal er altijd wel van dat die 2 afdelingen het paradepaardje van het filiaal lijken te zijn, terwijl vk minstens zo hard werkt, zo niet harder. Aangezien wij vaak moeten bijdraaien en ons werk vaak moeilijker af krijgen. Maar goed, dat is een persoonlijk irritatie puntje geloof ik![]()
Bijdraaien ok. Maar het moet wel allemaal te doen zijn voor de bijdraaiers. Wij hebben vaak de kwaliteitsmedewerkers als bijdraaier en aan het eind van de rit moet de winkel wel blauw zijn. Nu lukt dat ook wel (voor 90%), maar als er iets niet gedaan is, dan wordt het wel even gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je van verkoopklaar moet bijdraaien is dat wel vervelend voor je eigen werkzaamheden, maar de klant merkt hier niet direct iets van, en het is ook belangrijk om de wachtrijen acceptabel te houden en zo de klant met een tevreden gevoel te winkel uit te laten lopen. Daarom zal er op drukke momenten bijdraait moeten worden.
Ik vind het ook vervelend om mijn eigen werkzaamheden neer te gooien, maar de klant is op zo'n moment even belangrijker.
Komt die KM wel voor zichzelf op dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bijdraaien ok. Maar het moet wel allemaal te doen zijn voor de bijdraaiers. Wij hebben vaak de kwaliteitsmedewerkers als bijdraaier en aan het eind van de rit moet de winkel wel blauw zijn. Nu lukt dat ook wel (voor 90%), maar als er iets niet gedaan is, dan wordt het wel even gezegd.
Wat betreft die bijdraaiers en shizzle, merk je dat het steeds slechter gaat binnen AH. Alles, maar dan ook alles is op centen gericht. Respect is er nauwelijks meer. Er worden hier zelfs mensen ingeroosterd van 13.15 tot 17.00 want 3.45, dus geen koffiepauze. En dan lees je dat Dick een dubbele bonus heeft gehad. Dáár zakt mijn broek echt gigantisch van af.
Geen idee, maar het feit dat het gewoon gebeurt...quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt die KM wel voor zichzelf op dan?
Ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat de medewerker ook een bonus krijgt, in de vorm van winstuitkering.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bijdraaien ok. Maar het moet wel allemaal te doen zijn voor de bijdraaiers. Wij hebben vaak de kwaliteitsmedewerkers als bijdraaier en aan het eind van de rit moet de winkel wel blauw zijn. Nu lukt dat ook wel (voor 90%), maar als er iets niet gedaan is, dan wordt het wel even gezegd.
Wat betreft die bijdraaiers en shizzle, merk je dat het steeds slechter gaat binnen AH. Alles, maar dan ook alles is op centen gericht. Respect is er nauwelijks meer. Er worden hier zelfs mensen ingeroosterd van 13.15 tot 17.00 want 3.45, dus geen koffiepauze. En dan lees je dat Dick een dubbele bonus heeft gehad. Dáár zakt mijn broek echt gigantisch van af.
Ik ben het gedeeltelijk wel met je verhaal eens. Ik heb wel een opmerking over de bonus van Dick. Dick krijgt zijn bonus als CEO van Ahold. Buiten Albert Heijn vallen hier natuurlijk nog wel een paar andere merken onder zoals Bol.com, Etos, Gall & Gall en Albert.nl. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor ketens in Tsjechië en in Amerika. Hij is dan wellicht niet direct eindverantwoordelijk voor bijvoorbeeld Ahold USA (James McCann staat daar als COO aan het roer) maar die resultaten tellen wel mee voor zijn bonusregeling (die weer door de aandeelhouders wordt bepaald).quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan lees je dat Dick een dubbele bonus heeft gehad. Dáár zakt mijn broek echt gigantisch van af.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Alsof je het overal maar mee eens moet zijn. Ik werk al ruim 13 jaar bij AH en met plezier ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
En bovenop deze 2 posts hierboven verplicht niemand je natuurlijk om bij de AH te werken.
Zo bedoeld hij het niet. Hij bedoeld het van 'als het je niet aan staat en er zit geen verandering aan te komen, zoek je toch een andere baan'.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Alsof je het overal maar mee eens moet zijn. Ik werk al ruim 13 jaar bij AH en met plezier ook
Stagierens?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben in een kinderspeellkwartier beland ofzo![]()
de stagierens van het speciaal onderwijs houden pauze net nu ik hier zit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn eigenlijk de grootste AH's? Binnen de XL dan natuurlijk?
Jup.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef monsterd. het volgende:
Is de XL in Arnhem niet de grootste?
Waarom zit jij in de lerarenruimte pauze te houden? Of zitten de stagierens gewoon in de kantine?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:30 schreef d4v1d het volgende:
Hier nog iemand met interesse!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef infinity_737 het volgende:
Welke held wil mij voorzien van het KTO? Ik heb wat vrije tijd en wil wel even smullen...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef infinity_737 het volgende:
Welke held wil mij voorzien van het KTO? Ik heb wat vrije tijd en wil wel even smullen...
DM mij even je e-mailadres en welk filiaal je werkt.quote:
Mensen die (bijna) nooit posten, maar wel even het kto willenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef infinity_737 het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mensen die (bijna) nooit posten, maar wel even het kto willen
En qua omzet denk je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
[..]
Jup.Met Venlo(XL) op de tweede plek en Helmond(XL) op de derde plek.
In de kantine.. er is geen lerarenruimte hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom zit jij in de lerarenruimte pauze te houden? Of zitten de stagierens gewoon in de kantine?
Sowiewo mensenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mijn excuses.. Wist niet dat zoiets verboden isquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
alleen de SMM kan er bij, ik kan er op het werk wel bij hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk stiekem van uit dat jij ze al had
Ik zeg nergens dat het verboden is, maar eenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:20 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Mijn excuses.. Wist niet dat zoiets verboden is
Ok, verstuurdquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
alleen de SMM kan er bij, ik kan er op het werk wel bij hoorMaar vanaf huis niet
filiaalnummer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Questionmarks het volgende:
In het declaratieformulier kilometers staat betaalafdeling; ik neem aan dat dit je filiaal is of Genpact? Werkgever al ingevuld. @ikbenschipper??
Dat zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:07 schreef SausDip het volgende:
[..]
En qua omzet denk je?
De AH XL Elandstraat in Den Haag adverterrt trouwens dat zij de grootste Albert Heijn van Nederland zijn.
Waarom zijn die daar dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:30 schreef d4v1d het volgende:
leuke dag gehad gisteren?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
alleen de SMM kan er bij, ik kan er op het werk wel bij hoorMaar vanaf huis niet
Nah die zitten met hun eigen begleider hier.. lopen hier echt al een paar maanden. Mja, ze zijn gratis, dat vind de sm/tl wel leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:46 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Waarom zijn die daar dan?
1 meeloopdagje ofzo of lopen ze gewoon voor langere periode stage?
Moet jij ze dan soms inwerken?![]()
T beheer gedoe van FOK! Is bagger op mobielquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Genoeg tijd dus om nieuwe weblogs te schrijven.
Ja, logisch dat die dat leuk vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah die zitten met hun eigen begleider hier.. lopen hier echt al een paar maanden. Mja, ze zijn gratis, dat vind de sm/tl wel leuk
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd nog even in KPD lurkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T beheer gedoe van FOK! Is bagger op mobiel
Ja in de kantine met allemaal downie stagieres om me heenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd nog even in KPD lurken
Oh, ik dacht dat je op school zatquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah die zitten met hun eigen begleider hier.. lopen hier echt al een paar maanden. Mja, ze zijn gratis, dat vind de sm/tl wel leuk
Die begleider is wel oke hier. De 'downies' zelf kunnen ook wel vullen alleen wel op halve snelheid.. achja, zolang ik er maar niet mee samen hoef te werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op school zat
Ja, wij hadden ook een tijdje van die specialen rondlopen. Die begeleider dacht dat ze alles maar kon maken in de winkel, en het niveau van die mensen was nogal bedroevend. Ze liepen eigenlijk ook alleen maar een beetje in de weg. Het is niet verkeerd om hier aan mee te werken, maar die mensen waren gewoon te ver heen om enigszins fatsoenlijk te kunnen functioneren.
wij hebben ook een tijdje in lobby gestaan totdat we naar binnen mochten. Stelde niet zoveel voor,maar het eten was goed!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Was in lobby van Studio21. Ik kreeg nog een foto'tje van mijn vorige SM van TVOH-stoel.
Ja wist niet zeker of jij het was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
Weet niet of het is aangekomen, maar had je een DM gestuurd voor KTO, mujentas.
Waren er nog artiesten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
wij hebben ook een tijdje in lobby gestaan totdat we naar binnen mochten. Stelde niet zoveel voor,maar het eten was goed!
Oh wacht, ik zat even niet op te letten, ferry bedoelde de supermarktmanagersdag?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch op de lan-.. You know what, never mind.
Ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zat even niet op te letten, ferry bedoelde de supermarktmanagersdag?
Stond er toch bij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja wist niet zeker of jij het was.
Tsja, moet je maar geen dm ban krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stond er toch bij?
Naja heb m nu, dankje
Je bent zelf een downiequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja in de kantine met allemaal downie stagieres om me heenach, ik ga zo wel weer. Pauze was tor 5 over 1.
Waz met jou.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Je bent zelf een downieachja jij kan het zeggen dan iig.
Ze doen tenminste iets.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Een raadactie met satéstokjes
Klopt. Maar satéstokjes zijn daarvoor een beetje lame, niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze doen tenminste iets.
Regio Nijmegen heeft een actie waarbij mensen een foto opsturen waarop ze met AH producten aan het wokken zijn. Per filiaal een winnaar die een etentje bij Oriënt Plaza krijgt aangeboden
Het past in ieder geval bij het thema. :p Wat dan? Noodles? Raad de reepjes noedels om ze vervolgens aan het eind allemaal kapot te maken en er zelf vandoor te gaan met de prijs?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt. Maar satéstokjes zijn daarvoor een beetje lame, niet?
Ik kan ook niet echt iets bedenken thoughquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het past in ieder geval bij het thema. :p Wat dan? Noodles? Raad de reepjes noedels om ze vervolgens aan het eind allemaal kapot te maken en er zelf vandoor te gaan met de prijs?
Raad het aantal rijstkorrelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt iets bedenken thoughIk zie anderen t wel met paaseitjes doen, maar dat is t thema niet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Raad het aantal rijstkorrels
Succes met tellen!
Iemand met down is anders dan iemand met autisme hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Je bent zelf een downieachja jij kan het zeggen dan iig.
Die stagieres zijn ook niet letterlijk "Downies" trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Iemand met down is anders dan iemand met autisme hoor
Stagiaires.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die stagieres zijn ook niet letterlijk "Downies" trouwensZe zijn wel een beetje apart.
Die is gewend aan je taalniveau en denkt 'I GIVE UP'.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zei mijn spellingscontrole niks
Hier zit misschien een kern van waarheid inquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die is gewend aan je taalniveau en denkt 'I GIVE UP'.
Populair zinnetje is dat tegenwoordigquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:31 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/563231710457052
Dank je wel voor deze reactie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:31 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/563231710457052
29 Maart in de Rijtuigenloods te Amersfoort is het grote eindfeest met bekendmaking van de prijswinnaars. Het zou eerst in Nijkerk zijn, maar daar paste niet iedereen in... Blijkbaar had men niet echt rekening gehouden met een XL! Ik geloof dat we met vier of vijf bussen die kant op gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Ferry hebben jullie gewonnen? Of is dat nog niet bekend?
Tering, 4 bussenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
29 Maart in de Rijtuigenloods te Amersfoort is het grote eindfeest met bekendmaking van de prijswinnaars. Het zou eerst in Nijkerk zijn, maar daar paste niet iedereen in... Blijkbaar had men niet echt rekening gehouden met een XL! Ik geloof dat we met vier of vijf bussen die kant op gaan.
Ik heb nog niet veel afmeldingen gehoord, dus het kunnen er ook nog wel vijf worden. Zes gaat denk ik niet nodig zijn.quote:
meer toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Er gaan iets van 50 man in een bus, niet zo vreemd dus.
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Touringcars, geen dubbelgelede stadsbussen met staanplaatsen he.
Ja, en als we terugkomen verstoppen we ons allemaal onder de stoelen. Hihi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef d4v1d het volgende:
Ga je dan zomerhits zingen in de bus, zoals je vroeger op schoolreisje ook (kut)nummers zong?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, en als we terugkomen verstoppen we ons allemaal onder de stoelen. Hihi.
Vooral doen als ze diegene ernaast staat graag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:34 schreef UncleSam het volgende:
Omg die KTO, iemand reageert met haal de pilaren weg uit de winkel
Van Ede naar Nijkerk had dat gemakkelijk gekundquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Touringcars, geen dubbelgelede stadsbussen met staanplaatsen he.
Alleen die hobbel bij die spoorwegovergang is klote, de rest is een prima weg op een rustige dag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Van Ede naar Nijkerk had dat gemakkelijk gekundLekker binnendoor door Lunteren naar Barneveld en dan lekker hobbelen over die vreselijke N301 naar Nijkerk
Ik vind hem zo vermoeiend. Je mag er maar 60 terwijl 80 makkelijk kan. Hij duurt gewoon zooo langquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alleen die hobbel bij die spoorwegovergang is klote, de rest is een prima weg op een rustige dag.
Dat wel, maar omrijden via de A28/A1/A30 is ook niet alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik vind hem zo vermoeiend. Je mag er maar 60 terwijl 80 makkelijk kan. Hij duurt gewoon zooo lang
Die hebben wij 2 jaar geleden geschrapt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef exelletor het volgende:
Ik vind de nieuwe wijneiland geen verbetering. Past veel minder op en vind het apart staan in Baarn-II winkels, maar goed.
Wat scheelt dat uiteindelijk? Misschien 1 of 2 minuten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vermoeiend. Je mag er maar 60 terwijl 80 makkelijk kan. Hij duurt gewoon zooo lang
Nee dan kun je beter A30/A301 hebben. Maar ik reed dagelijks A325/A15/A50/A12/A30/N301. Vaak stond ik al stil op de A50 bij knooppunt Grijsoord. Daarna nog bij de stoplichten bij de McDonalds Barneveld. Dan wil daarna graag doorrijden maar dan staat Oom Bromsnor om de N301 te flitsenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat wel, maar omrijden via de A28/A1/A30 is ook niet alles.
Het is wat gevoelsmatig denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat scheelt dat uiteindelijk? Misschien 1 of 2 minuten?
Wat hebben jullie op die plek nu staan dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Questionmarks het volgende:
Die hebben wij 2 jaar geleden geschrapt.
2 banca's, hehequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat hebben jullie op die plek nu staan dan?
Dat is pas een irritant stuk, terug van 120 naar 90 naar 70, 50 en 30, terwijl je links en rechts ingehaald wordt door mensen met haast die de poot stijf op de plank houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Daarna nog bij de stoplichten bij de McDonalds Barneveld. Dan wil daarna graag doorrijden maar dan staat Oom Bromsnor om de N301 te flitsen
Ook geschrapt!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel de wijnthemaeiland of die ook geschrapt?
Hahah ja, heb het 5 maanden lang volgehouden. Toen ik daarna nog keer terug moest naar Nijkerk meteen geflitst 's ochtendsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is pas een irritant stuk, terug van 120 naar 90 naar 70, 50 en 30, terwijl je links en rechts ingehaald wordt door mensen met haast die de poot stijf op de plank houden.
En die controles, daar wen je wel aan. zeker als ze elke dag op dezelfde plek staan ja.
Wel leuk gedaan zo!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben meerdere winkels, hoor. Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Die zag ik idd in een ander filiaal ook staan.quote:
Jep en zag er niet uit, we hebben trouwens niet 1 hele zijde met wijn, we hebben 2 zeiden van het pad met wijn.quote:
Mwoah, vond de oude eiland en het themazuil wel tussen het geheel passen, hebben overigens ook 2 zijden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef Questionmarks het volgende:
Jep en zag er niet uit, we hebben trouwens niet 1 hele zijde met wijn, we hebben 2 zeiden van het pad met wijn.
Het gaat er mij om dat mensen met autisme+ de rest zeker in de supermarkt ook vaak downies worden genoemd. Ik heb verder ook niet de indruk dat het met David ook niet echt super gaat qua school Enzo drm vind ik het ook niet echt kunnen dat hij zo neerbuigend over anderen denkt/doet @david verder niks persoonlijks ofzo ik zeg ook niet dat je dom bent maar dit schoot me een beetje in het verkeerde keelgat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Iemand met down is anders dan iemand met autisme hoor
7 tot 21 uur zijn nou ook niet bepaald normale werkdagen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef SLP_ het volgende:
Auw. Moest eigenlijk van 7-13 dus ik dacht ''Laat ik maar eens mijn nieuwe schoenen aantrekken. Die paar uurtjes zijn ideaal om ze in te lopen.'' Toen bleek degene die na mij van 14-21 moest ziek te zijn dus bleef ik uiteindelijk tot 21. Ik kreeg rond achten zo'n pijn aan m'n voeten, kreeg er helemaal warm/kou rillingen + misselijk gevoel van. Lesje voor de volgende keer: geen nieuwe schoenen aantrekken naar werk
Heeft niks met autisme te maken, is gewoon asociaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef mujentas het volgende:
Over autisme gesproken, de jeugd van tegenwoordig neemt niet eens meer de moeite om hoi te zeggen als ze binnenkomen of doei wanneer ze weggaan
Voor SLP_ welquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
7 tot 21 uur zijn nou ook niet bepaald normale werkdagen...
Wel bij haar in het filiaal. Nee, ik zeg het niet goed, normaal maakt ze langere dagen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
7 tot 21 uur zijn nou ook niet bepaald normale werkdagen...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef mujentas het volgende:
Over autisme gesproken, de jeugd van tegenwoordig neemt niet eens meer de moeite om hoi te zeggen als ze binnenkomen of doei wanneer ze weggaan
Hou oud ben je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
Ik klink trouwens wel oud als ik zeg 'de jeugd van tegenwoordig'
Maar komop.. Als je dingen gaat zeggen als "IK GA HET TEGEN DE JUFFEROUW ZEGGEN, DIT MAG NIET" dan is er toch wat meer mis met je.. Oke, misschien is "downies" niet precies hetgeen wat je over collega's moet zeggen, maar ik bedoel het ook allemaal niet zo letterlijk dat ze echt downies zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Loll het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat mensen met autisme+ de rest zeker in de supermarkt ook vaak downies worden genoemd. Ik heb verder ook niet de indruk dat het met David ook niet echt super gaat qua school Enzo drm vind ik het ook niet echt kunnen dat hij zo neerbuigend over anderen denkt/doet @david verder niks persoonlijks ofzo ik zeg ook niet dat je dom bent maar dit schoot me een beetje in het verkeerde keelgat.
Jij woont toch 5 minuten van je werk? Even in de pauze heen en weer kan bestquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef SLP_ het volgende:
Auw. Moest eigenlijk van 7-13 dus ik dacht ''Laat ik maar eens mijn nieuwe schoenen aantrekken. Die paar uurtjes zijn ideaal om ze in te lopen.'' Toen bleek degene die na mij van 14-21 moest ziek te zijn dus bleef ik uiteindelijk tot 21. Ik kreeg rond achten zo'n pijn aan m'n voeten, kreeg er helemaal warm/kou rillingen + misselijk gevoel van. Lesje voor de volgende keer: geen nieuwe schoenen aantrekken naar werk
1 minuutquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij woont toch 5 minuten van je werk? Even in de pauze heen en weer kan best
Tot over 2 uur op FOK! hequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
En nu ben ik slapenmorgen weer vroeg beginnen
Neuh, dat zou iets teveel van het goede zijn, en daar zal ik ook niet heel gelukkig van wordenquote:
30 dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
Neuh, dat zou iets teveel van het goede zijn, en daar zal ik ook niet heel gelukkig van worden
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neuh, dat zou iets teveel van het goede zijn, en daar zal ik ook niet heel gelukkig van worden
28quote:
Oh, dan ben je nog niet oudquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
28
Vandaag trouwens opnieuw gesolliciteerd bij het Korps Commandotroepen, maar kreeg te horen dat ik net te oud ben
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef einschtein het volgende:
Overigens voor hen die aanstoot nemen aan de term 'downie(s)':![]()
Bij mij is het een verzamelterm, je hoeft er geen Down-syndrom voor te hebben. Al gedraag je je debiel, wil ik je alsnog downie noemen. Dussehhhh.
Zoveel Turken komen niet bij ons, dus kan niet bevestigen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef einschtein het volgende:
Of Turken-tafel. Niet discriminerend, maar gewoon kenmerkend.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef einschtein het volgende:
Overigens voor hen die aanstoot nemen aan de term 'downie(s)':![]()
Bij mij is het een verzamelterm, je hoeft er geen Down-syndrom voor te hebben. Al gedraag je je debiel, wil ik je alsnog downie noemen. Dussehhhh.
Dit herken ik helemaal niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Of Turken-tafel. Niet discriminerend, maar gewoon kenmerkend.
Bij ons staan die er meestal wel om heen, wij hebben de tafel weggehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zoveel Turken komen niet bij ons, dus kan niet bevestigen.
Ik was zelfs eerderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jezus wat slecht...
Ik had trouwens wel gelijk met mijn
[..]
Die vent die je grotendeels ziet is echt een douchebag. Werkte ook altijd in mijn filiaal.quote:
Haha daar is vorige week een collega van me naar overgeplaatst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die vent die je grotendeels ziet is echt een douchebag. Werkte ook altijd in mijn filiaal.
Slijmjurk.
Ik weet alleen niet meer van welke afdeling ie TL is. Bij ons was ie VKA.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Haha daar is vorige week een collega van me naar overgeplaatst.
ga dan ook eens op tijd naar bed!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:54 schreef d4v1d het volgende:
Van die collega's die super vrolijk en actief gaan doen om 8/9 uur in de ochtend.. Sterf
Mapima... Die heeft ook altijd wat te klagenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:59 schreef mujentas het volgende:
KLB / Kansloze van Albert Heijn zoekt aandacht via Facebook
Pareltje weer
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef einschtein het volgende:
Ik ben bang. Ik belde net naar een AH filiaal en aan het einde van het gesprek 'he, jij bent toch die jongen van FOK?'.
quote:
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef d4v1d het volgende:
Pagina 7 rechtsboven in de nieuwe bonusfolder![]()
Ach, ik werd laatst in een Whatsapp gesprek aangeproken met "Schuimpjes" door collega'squote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef einschtein het volgende:
Ik ben bang. Ik belde net naar een AH filiaal en aan het einde van het gesprek 'he, jij bent toch die jongen van FOK?'.
Watquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef einschtein het volgende:
Vers uit eigen oven.quote:
Ik denk dat croissants harder gaan. Althans, bij ons iig. Zo'n 1100 per weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vers uit eigen oven.
Wordt nog leuk komende week in mijn filiaal. Wij verkopen gemiddeld 500 frikandelbroodjes per week
Iedere dag om 12:00 uur staan er bij ons 2 ovens frikandelbroodjes te bakken voor de scholieren en bouwvakkersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat croissants harder gaan. Althans, bij ons iig. Zo'n 1100 per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |