De laatste weken kreeg ik ineens allemaal stickers en berichten via de FB overig message op Facebook van ene Martin die ik niet ken. Dacht ik.
Vandaag keek ik en dacht ik 'heeujjj weer een hopeloos ventje dat mijn aandacht wil, ff lachen!' dus ik stuur 'ewa' en voeg hem toe.
Blijkt het een aapje te zijn van AH.

Ik werkte bij een AH HINDABIJLMER en dit knaapje was verliefd op mij en zat op de verstandelijk gehandicapten school en stuurt mij nu elke 5 minuten berichten met dat hij mij leuk vindt en dat hij mijn nummer wilt en of dat mag.

Non-stop. En dit knaapje wilde mij berrijden op een etentje met AH en zelfs de leiding daar heeft, zonder dat ik het aankaarte, hem aangesproken op dat hij uit mijn buurt moet blijven.
Het ergste vind ik nog wel dat al zijn interesse naar mij uitgaat en niet naar iemand anders, echt, WAAROM.
edit: Ik had die gast wel ooit op Whatsapp. Had ik hem een maand of zo geblokkeerd. Na een maand whatsapp opnieuw geinstalleerd. Kwam ik er toen pas achter dat hij me elke avond gemiddeld 10 berichten stuurde. Na een maand blokkade en dus negeren nog dus.
Hoe ga ik dit varkentje wassen?
edit2: Hij zat op de stomme griet school
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 22:12:27 ]