SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Sinds ik steeds om 4:00, of eerder, moet beginnen is uitslapen steeds lastiger voor mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef SLP_ het volgende:
Lekker uitgeslapen tot 12 uurRest van de week weer om 7 uur beginnen
Wat een heerlijk begin van de ochtend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat een ochtend weer. Om 7 uur open ik de winkel, gaat meteen de telefoon met de eerste ziekmelding van iemand die om 7:30 moest beginnen. Kom ik vervolgens in het magazijn hebben ze gisteravond alle losse rolcontainers meegegeven met de Vers-wagen. Had ik dus 2 containers om 800 colli houdbaar + initieel te splitsen. In m'n eentje laden/lossen (is geen probleem, wij hebben een klein dock), maar toen moest de achterdeur dicht vanwege het lades lopen. Stond m'n hele dock vol met containers. Vervolgens doen mijn collega's de achterdeur niet open, kan ik omlopen om via de ingang de winkel weer in te gaan.
Struggles
Oei, dat is wel heul vroegquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sinds ik steeds om 4:00, of eerder, moet beginnen is uitslapen steeds lastiger voor mij.Ik word steeds vroeg wakker.
Mijne is ook nu verlopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef einschtein het volgende:
He, verdorie. Plaza wachtwoord verlopen. Dan maar weer een jaartje later doen.
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je eigenlijk betaald of iets ervoor terug als je alcoholcontrole doet?
Jep, en km vergoeding!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je bent toch aan t werk?
Tja, tussendoor wel even croissant gehaald..quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?
Maar bij de alcoholcontrole haal je niet je persoonlijke boodschappen hoor. Kan wel. Maar in principe is het alcohol kopen en wat andere producten om deze vervolgens weer in te leveren bij de servicebaliequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True, maar aan de andere kant krijg je ook mooi de gelegenheid om persoonlijke boodschappen te doen toch?
ik ben woensdagavond altijd dat talent. teamleider weet dat ik 100 colli per uur kan vullen en plant daar ook mee inquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Questionmarks het volgende:
Zaterdagmiddag en avond in m'n eentje aanwezig, normaal met z'n 2en maar anderen kunnen niet.Dan maar oplossen met een talent op HB 1730-2130, ik dan op de acties.
Alcohol controle gedaan bij 3 filialen, allemaal goed!
Heb ze gezien, aardig positief hier! Maar je mag ze nog wel even sturen, heb ze namelijk alleen op 't werk gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
Is er nog animo voor de nieuwe KTO resultaten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef mujentas het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef mujentas het volgende:
Ik stuur ze zometeen wel even door naar dezelfde email adressen als de vorige keer
Ik stuur ze zometeen wel even door naar dezelfde email adressen als de vorige keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste herindeling was meer dan twee jaar terug (de fresh up van bier/fris en schuiven met kaas/sappen/salades/gebak) en de verbouwing is een jaar of tien geleden geweest.
[ Bericht 13% gewijzigd door exelletor op 12-03-2014 20:21:51 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef exelletor het volgende:
Een van onze opmerkingen:wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste herindeling was meer dan twee jaar terug (de fresh up van bier/fris en schuiven met kaas/sappen/salades/gebak) en de verbouwing is een jaar of tien geleden geweest.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan het filiaal wat aan doen
[ Bericht 22% gewijzigd door JohnBercow op 12-03-2014 18:46:04 ]Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik snap dat wel, als een product niet te krijgen is bij de 'vaste' winkel van een klant, dan moet er ook geen aanbieding verstuurd worden. Ik begrijp wel dat je dan teleurgesteld bent als het product uiteindelijk niet te krijgen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan het filiaal wat aan doen
[ Bericht 6% gewijzigd door mujentas op 12-03-2014 18:52:42 ]
whehequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen de medewerkers daar in hun blote kont rond.
Mensen die denken dat een opmerking/suggestie gelijk te verwezenlijken is en/of uitvoerbaar isquote:
Snap wel dat het voor de klant vervelend isquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Regel 8111.. Dat filiaal is 388 m2 en heeft 2 actiekoppen
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zijn mensen die met contant geld bij de pinkassa willen betalen. Wat snappen zij niet aan het begrip pinkassa?
Je kunt bij elke kassa pinnen, maar bij de specifieke pinkassa's kan je alleen maar pinnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?
Er hangen borden boven, er liggen stickers op de grond, stickers op de kassa en op de dividers staat het. Nog steeds heb je klanten die verbaasd zijn dat ze niet kunnen pinnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zijn mensen die met contant geld bij de pinkassa willen betalen. Wat snappen zij niet aan het begrip pinkassa?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je bij de andere kassa's niet kan pinnen? Zo zit het met die pinkassa's, toch?
Serieus erop ingaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je kunt bij elke kassa pinnen, maar bij de specifieke pinkassa's kan je alleen maar pinnen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Er hangen borden boven, er liggen stickers op de grond, stickers op de kassa en op de dividers staat het. Nog steeds heb je klanten die verbaasd zijn dat ze niet kunnen pinnen.
"Kan dat echt niet? Kunt u voor mij geen uitzondering maken
?" Gaat lastig zonder la...
Pfft niet. Ik zou niet eens weten wie die bende bij ons heeft laten invullen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Dipstaart het volgende:
Welke initiatieven nemen jullie winkels eigenlijk om het aantal respondenten te verhogen?
Klanten live interviewen in de winkel met behulp van een tablet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Dipstaart het volgende:
Welke initiatieven nemen jullie winkels eigenlijk om het aantal respondenten te verhogen?
1968 had nog een toevoeging moeten hebben "(...) oudere medewerksters - met KPK - (...)"quote:
PM ontvangen. Alleen de DM niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Halldor het volgende:
[..]
Heb zowel een DM als een privebericht gestuurd![]()
Maar hoe doe je dat dan met aanmelden / registreren van de klant? Klant laten inloggen op zijn of haar eigen mail? Registreren en dan de enquete invullen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klanten live interviewen in de winkel met behulp van een tablet.
Zelf emailadres met catch-all functie kopen bij Mijndomein. Je registreert dus van te voren al 30 emailadressen (bij.: 1@ah1234.nl, 2@1234.nl, 3@1234.nl etc.) die je laat binnenkomen op info@ah1234.nl. Die laat je weer doorsturen naar een gmail-account zodat je vanuit de winkel ook kunt inloggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met aanmelden / registreren van de klant? Klant laten inloggen op zijn of haar eigen mail? Registreren en dan de enquete invullen?
Dankquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
PM ontvangen. Alleen de DM niet.
Mail is verstuurd
Ja er is een frankeerapparaatquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Chessindo het volgende:
Weten jullie misschien of er bij de AH ook losse postzegels verkocht worden? Mijn AH is tegelijkertijd een soort postkantoor.
Volgens mij je filiaal nummer jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Questionmarks het volgende:
In het declaratieformulier kilometers staat betaalafdeling; ik neem aan dat dit je filiaal is of Genpact? Werkgever al ingevuld. @ikbenschipper??
Ik ging er eigenlijk stiekem van uit dat jij ze al hadquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef ikbenschipper het volgende:
alle regels geen idee op het moment:P Heb hem namelijk niet thuis en ook niet in mijn mail staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |