SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh LE, als je teveel tijd hebt mag je hier wel even langs komen om mij te helpen!!Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?
Lieverd, minder dan een uur geleden schreef je nog dit:quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
quote:Ik heb de laptop wel opgestart om te werken vandaag, maar er komt niet zoveel uit mijn handen. Ik heb besloten ziekgemeld te blijven en me vooral niet druk te maken en te kijken of ik uberhaupt iets kan doen. En anders maar niet(oh en dat heb ik dus op een briefje geschreven en dat naast me gelegd want ik merk dat mn hart echt als een idioot tekeer gaat en het me echt naar keel vliegt als ik me bedenk hoeveel ik moet doen. Het helpt!!)
Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
Amen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Limone op 12-03-2014 20:00:06 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
Moppie, ik heb me 7 jaar lang uit de naad gewerkt. De dingen die ik moest doen in 5 dagen gepropt in 3 dagen want ja als ik dat niet deed konden andere niet werken. En nu.... Zit ik werkeloos thuis omdat ik zo onmisbaar was volgens mijn baas die dus van mij af wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
Eens!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wat fijn dat je zo'n leuke leidinggevende heb. Dat scheelt zoooooveel
+1!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens!
Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond
Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef klaprooss het volgende:
[..]
+1!
Aah T.!
Voel je je al wat beter?
Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werken
Hoe gaat het met mini.J.?
Wat klinkt dat lief!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjes
J. Was net lekker lang wakker. Hebben we lekker liedjes gezongen.. naja mama dan
Nu ligt ie prinsheerlijk te slapen! Wat een leven hebben die baby's
Dat vind ik altijd een heerlijk gezichtquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik vind het ene kwestie van naast je neer leggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef BlueEyes het volgende:
Of is het echt kwestie van lange adem hebben hierbij?
Iedere moeder word onzeker. Het is alleen wat je er mee doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef BlueEyes het volgende:
Dat het leuk moet blijven en dat mijn nichtje aangeeft waar ze aan toe is heb ik ook al gezegd.
Gaat nog wat worden straks als ik mn eigen frummel heb in combi met CB.
Ookal ben ik kinderverpleegkundige, ze gaan mij geheid onzeker maken
Daarom is die van ons okergeel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef GotC het volgende:
Heerlijk, een wild trappelend kind als je flinke poepluier probeert af te doen en te verschonenKeuze van een witte muur gaat ons nog tegenwerken in de toekomst gok ik.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Limone het volgende:
Hihiihiihiih *hips GotC!![]()
Ik heb gister nog poep van de muur kunnen vegen, maar ik kan echt niet verschonen. Voor ik het weet heeft ze haar voet al in de poep en aan de muur geveegd.
Verstandigquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Limone het volgende:
Ik doe tegenwoordig wel al eerst de sokjes uit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Dhalia het volgende:
Scheelt wassen, maar het gaat zo tussen de teentjes zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is 7 maanden en 10 kiloquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ze is 6 maanden en al 8 kilo.
Zit op bovenste lijn met gewicht en lengte.
Heeft al sinds week 6 geen bv meer en vanaf 4 mnd zijn ze op de bijvoeding.
Nu 3 melkflessen, fruithap, tussendoortje en avondhap met toetje yoghurt.
Ben zelf ook niet helemaal CB fanaat maar zij gaan graag in hun adviezen mee.
Of je legt de luier heel slim vast in de badkuip maar als je omkijkt zit ineens het hele huis vol poepvoetstappen, blijkt er iets uitgevallen en je vriend liep toevallig langsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ach, voor je het weet zitten ze met hun knieen in de poepluier... of ze schoppen een open poepluier zo van de commode af
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ach, voor je het weet zitten ze met hun knieen in de poepluier... of ze schoppen een open poepluier zo van de commode af
het viel er uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Limone het volgende:
[..]Valt ie dan ook met de besmeerde kant naar beneden, ja?
Foto!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef GotC het volgende:
Hm. Als je start met bijvoeding krijg je regenboog luiers toch?
Ja! En ze heeft het nog de hele dag gedaan. Ook als we het niet voordoen en ze bijvoorbeeld op mijn arm zit, dan zie ik in mijn ooghoek dat tongetje. Zit ze het te oefenen. Zooooooo (oooo!) schattigquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef L-E het volgende:
Oh Limoentje, vergeet ik te reageren op je BABY! Met dr tongetje, aaahhhhhh
Jaaaaaaa! Ik heb al oranje gehad, rood was ook wel mooi. Zelfs wel eens zwart, toen dacht ik dat hij stuk wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef GotC het volgende:
Hm. Als je start met bijvoeding krijg je regenboog luiers toch?
1 keer los een stapje is per ongeluk 2e keer los een stapje is lopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef bellelena het volgende:
Joahh, L-E, dat hebben wij sindskort ook opeensEchte drollen
Ze begint hier nu ook echt beetjes te eten
Echte hapjes! Super schattig, ze wil ook vaak een hapje van mijn eten bijv. als ik iets eet!
En en en en en en en
Ze heeft al 2 keer een los stapje gedaan per ongeluk![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef Limone het volgende:
Doe dat terug! Ik heb um niet gezien! Ik kan me sowieso niet herinneren dat IK ooit een foto van M. gezien heb volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
--
RFR! Ik rammel door je giraffe! (Maar echt hè, mensen, écht.)
--
Poepluiers! Hier gaat het bijna altijd goed. En dus zal het dat vanaf nu wel niet meer doen, omdat ik dit heb durven roepen.
--
Spirit! Je had dus inderdaad nog gepost over hoe het gegaan was.
Een paar dingen:
- iedereen is vervangbaar / zou dat moeten zijn binnen een bedrijf. Dus óf iemand kan jouw werkzaamheden oppakken óf het bedrijf waar je werkt zit slecht in elkaar. En in dat geval: wiens probleem is het dan?
- managers hebben een managersmentaliteit. Daar zijn het managers voor. En daar past vaak geen inlevingsvermogen bij. Lekker links laten liggen.
- leer nee zeggen (heuj, mijn therapie van gisteren gaat spreken!) . Een gemiddeld mens zou, wanneer hem iets gevraagd wordt nadenken of het haalbaar is en inventariseren wat er nodig is. Vervolgens komt er een 'ja', 'ja, mits..' of een 'nee'. Nee is ook goed. Dat mag, want je kunt jezelf moeilijk nog verder over de kop werken. Als jij straks voor lange tijd thuis zit hebben ze nog minder aan je.
Ja ze krijgt een fruithapje 's ochtends en 's avonds groente. De laatste fles heeft ze rond 9 uur, dat is een papfles en dan rond 7 uur is ze weer wakker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dhalia ons cb was er voor om S.te volgen en mochten gewoon 4 flessen geven bij 4 maand. Ook al was ze een stukje lichter als jou dochter.
Eet je dochter dan al hapjes? Anders klinkt 3 flessen zo weinig.
Klinkt heeeel verstandig ook!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Nop Cwen, ik werk nog niet. Ik kreeg gisteren bij de psych zelfs een paniekaanval toen we het over de hierboven genoemde 'ja, mits..' hadden. Ik ging me indenken wat een 'ja, mits..' zou kunnen zijn bij mijn werk en hop, daar ging ik.
Dus nee, werken zit er voorlopig nog niet in.
+1!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Oh RFR![]()
Ik heb nooit zoveel met dat soort pakjes, maar nu ik jouw mini zo zie moet ik bij mn volgende baby ook zo'n pakje
Poeh.. 10..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klinkt heeeel verstandig ook!
Ik was benieuwd omdat je 't over 't kolven had. Maar je red het dus niet meer met de live voedingen? Het is ook lastig als ze zo vaak drinken... Nog gemiddeld 10x per dag hier.
Nop, want het is nu al ruim twee weken zo. Ze drinkt echt veel per voeding, aan de flesjes te zien. Ze drinkt ook meer dan volgens de berekening bij haar zou horen. Maar goed, ze is ook héél beweeglijk, ligt eigenlijk geen moment stil, dus ze zal het misschien gewoon ook heel snel verbranden? Ze is niet te zwaar in ieder geval.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en nog eenvoor skippy, kunnen het geen regeldagen zijn?
En Nin aan de stapjes los? Wtf
Sticker, E doet nog wel even met jou mee hoor!
Amen! En misschien ben ik wel net zo naïefquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Juud-- het volgende:
[..]![]()
![]()
En weetje, ik heb wel heel erg het gevoel dat What happens op Fok, stays op Fok. Dus dat ik jou op je werk tegenkwam was er 1 in de categorie 'heee, nah das ook wat!' maar ik weet echt zeker dat als ik iemand van hier zou tegenkomen in een niet-Fok-omgeving met niet-Fokkers om me heen, diegene niet met mij zou gaan praten over dingen die ik hier post. Of ben ik daarin te rooskleurig en naief
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Doe dat terug! Ik heb um niet gezien! Ik kan me sowieso niet herinneren dat IK ooit een foto van M. gezien heb volgens mij.
--
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel reageren dan hè? Dat je het schattig vindt enzo!
[ Bericht 18% gewijzigd door Limone op 13-03-2014 10:04:16 ]
Die rechts onderin isquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef Shandaly het volgende:
Alleen nog even een kiekje van ons dan, gewoon omdat het kan. Afgelopen maandag, Femke's allereerste keer op de fiets: papa ophalen op het station![]()
[ afbeelding ]
ERMAHGERD! WAT SCHATTIG ENZO!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Wel reageren dan hè? Dat je het schattig vindt enzo!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef Limone het volgende:
Wow Stick achter zijn staartje aan.
En wat een knappestappe Nin, nee dan begrijp ik dat je je hier niet meer thuis voeltNog maar een maandje!
Wat een lap, Shan! Ik vind dat je altijd zo lief schrijft! En ik moet altijd lachen om je 'tussen-de-regels-door-grapjes'! Wat een rijkdom op één fiets.
Lars was bang dat ie niet op de foto kwamquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Die rechts onderin is![]()
Eigenwijze bekkie om 't hoekkie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Femke op de fiets!
[ Bericht 12% gewijzigd door ProjSkippy op 14-03-2014 01:10:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Stom Hilz!quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:00 schreef flowerbox het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels al weer lekker slaapt.![]()
Vandaag weer als een gek door het huis want er komt kraam visite. Soms snap ik die mensen met een kraamfeest wel. In één keer eraf. Wat had jullie voorkeur?
Goed idee!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:48 schreef L-E het volgende:
Hillz, hier bij de tweede idd bijna de helft minder geboortekaartjes (80 tegenover 45).
Gotc, lekker heel de dag fokken, dat zal ze leren!
Ik neem haar niets kwalijk, het was goed bedoeld, ook al deed het een tikje zeer. Ons leven was complete chaos, en ze dacht er goed aan te doen ons niet te belasten op die manier, daarbij uit het oog verliezende dat ondanks alles wij gewoon twee trotse ouders waren die wilden dat hun zoon werd bewonderd. En ik denk dat er meer mensen zijn die niet komen omdat ze er op die manier in staan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:40 schreef LadyBlack het volgende:
-edit- Nou zeg, belle en LEDat zou ik ze ook echt kwalijk nemen denk ik
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
ERMAHGERD! WAT SCHATTIG ENZO!
Hihi, lekker ding, die M. van jou! Ik ga mijn M. dit ook leren.
Aaaaw! Je hebt ons/mij toch als vriendinnenclub?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:
Visite..bewust alleen directe familie in het ziekenhuis en de eerste 2 weken op bezoek gehad. Daarna 2 maanden lang minstens 5x bezoek per week. Moet zeggen dat ik het wel vrij snel zat was.
Die tante die ik nooit zag, of die kennis van m'n schoonfamilie.. Hoefde van mij ook niet langs te komen eerlijk gezegd.
Maar wij zijn ook niet supersociaal en hebben eigenlijk genoeg aan ons eigen gezin, dus al dat bezoek vond ik wat shocking.
Tegenstrijdig, maar tegelijkertijd zou ik dolgraag ook een vriendinnenclub willen hebben
Anyway! Lig nu te genieten van T.Hij is dolenthousiast z'n speelkleed aan het 'vernietigen'
Oh dit herken ik wel ja! Tenminste, hier zijn alleen onze ouders en zussen langs geweest + de beste vriend + vriendin van vriend en een meisje waar ik leuk mee om ga die nu ook zwanger is maar verder nog niemand.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:
Visite..bewust alleen directe familie in het ziekenhuis en de eerste 2 weken op bezoek gehad. Daarna 2 maanden lang minstens 5x bezoek per week. Moet zeggen dat ik het wel vrij snel zat was.
Die tante die ik nooit zag, of die kennis van m'n schoonfamilie.. Hoefde van mij ook niet langs te komen eerlijk gezegd.
Maar wij zijn ook niet supersociaal en hebben eigenlijk genoeg aan ons eigen gezin, dus al dat bezoek vond ik wat shocking.
Tegenstrijdig, maar tegelijkertijd zou ik dolgraag ook een vriendinnenclub willen hebben
Anyway! Lig nu te genieten van T.Hij is dolenthousiast z'n speelkleed aan het 'vernietigen'
Een gegraveerd besteksetje voor Fee. Kreeg Zoë ook. Ze krijgen dan al zo veel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef L-E het volgende:
Oke, dan nu de vraag van de dag: wat geven jullie voor de eerste verjaardag?
Wij vieren het niet, dus ik denk dat hij verder niets krijgt, dus in theorie mogen we groots uitpakken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een gegraveerd besteksetje voor Fee. Kreeg Zoë ook. Ze krijgen dan al zo veel.
Een zandbakquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef L-E het volgende:
Oke, dan nu de vraag van de dag: wat geven jullie voor de eerste verjaardag?
Heeft hij niet andere interesses als je andere zoon rond die leeftijd? Als hij bijvoorbeeld wat muzikaler is kan je iets van een trommel kopen ofzo (oke maak wel herriequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij vieren het niet, dus ik denk dat hij verder niets krijgt, dus in theorie mogen we groots uitpakken.
Maar we hebben al zes jaar een jongenskind in dit huis, ik kan niets bedenken dat er niet al is
Wauw, er zit gewoon maar een week tussen. Knap gedaan!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:15 schreef Tally het volgende:
Dit is voor de eerste keer dat we mensen uitnodigen voor een verjaardag. We vieren het nu samen (8 en 16 april). Voorheen hadden we zoiets van we zien wel
JIJ WAS HET!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:29 schreef GotC het volgende:
Ohhh L-E ik moest nog een review geven over dat boek![]()
En niet eens zo gepland!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wauw, er zit gewoon maar een week tussen. Knap gedaan!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh dit herken ik wel ja! Tenminste, hier zijn alleen onze ouders en zussen langs geweest + de beste vriend + vriendin van vriend en een meisje waar ik leuk mee om ga die nu ook zwanger is maar verder nog niemand.
Ik heb niet echt vriendinnen. Vind ik wel jammer vooral met dit soort gelegenheden, als ik dan kijk naar hoe vriend het leuk heeft en hoe trots hij kan vertellen over J en de bevalling aan zijn beste vriend mis ik dat wel.
Daarentegen hoef ik idd niet mijn tante en oom die ik hooguit 2 keer per jaar zie op visite te hebben hoor! We hebben ook niet een hele grote familie en de helft vind ik niet leuk genoeg. Ik wil alleen de leuke kennissen en ja, die komen veelal uit vriend zijn 'vrienden/collegakring)
.
Je bent er bijhij!! En beterschappiesquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Juud-- het volgende:
Hilz ik wil ook een dm voor het fokvriendinnenmeetanimofacebookdingie!
Verder kotsziek in bed dus ff geen kracht om inhoudelijk te reageren, maar las veel herkenbare dingen
Mag ik mag ik mag ik ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil er ook graag bij als het mag![]()
Beterschap Juud!
Jup, I know! Maar ik heb niet meer dan dit. Het is op halverwege de voeding en dan heeft ze nog honger. Kolven lukt sowieso niet meer omdat ik daar ook niet genoeg voor heb. Mehh.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
OMG LE wrijf het er even in joh, dan is de mijne dus nog eerder jarig(maandag over 4 weken
)
Oh en wild stappen ben ik ook geen fan (meer) van, maar wel wat Suiker zegt; aanloopBen nu in een buitenwijk gaan wonen, maar ik spreek wel heel regelmatig met vriendinnen af voor koffie
Shandaly wat leuk zo je fiets vol met kinderen!![]()
Skippy ik durf het bijna niet te zeggen en je moet maar zien of je er iets mee doet, maar je kunt misschien beter geen flesjes geven dan. De kolf krijgt er minder uit dan M, en zo zorg je dus eigenlijk voor minder vraag... = minder aanbod, etc...
Als je vaker kolft ga je wel weer meer aanmakenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, I know! Maar ik heb niet meer dan dit. Het is op halverwege de voeding en dan heeft ze nog honger. Kolven lukt sowieso niet meer omdat ik daar ook niet genoeg voor heb. Mehh.![]()
--
*even verder bijlezen*. Ik moet toch maar eens minder op mijn telefoon gaan Fok!en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als jullie me ff eeb dm sturen ga ik het regelen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:17 schreef L-E het volgende:
IK ZIT ER NOG NIET BIJ WAAR IS IEDEREEN BOEHOEHOEEE
Mwah.. ze doet nu pfffrrrrt. Maar daar was ik al mee bezig, dus helemaal telt het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Is het al gelukt? Mijn Emmie kan nu ook de Miley Cyrus! (tong hè, twerken lukt nog net niet)
Zich bijvoegd!quote:
Handjes op steekt!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:08 schreef GotC het volgende:
Fok vriendengroepjeZie al genoeg dames die daaraan mer willen doen
Tally, ze kunnen beter standaard een half uur later alles inplannen
Ook als er op dat moment dus niets uitkomt? Het is zeg maar:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Als je vaker kolft ga je wel weer meer aanmaken. Dus jij kolft terwijl zij een fles krijgt en dan neemt je productie als t goed is weer toe.
Ooh, heel graag! M'n DM etcetera staat open. Facebook ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef L-E het volgende:
voor Spark!
Skip, ik heb de neiging ook allerlei adviezen jouw kant op te gooien, maar wellicht zit je daar niet op te wachten. Maar eens met Cwen, vooral
T zat bij 6 maanden tussen 2 en 3 slaapjes in. Nu (7,5 mnd) doet hij er meestal 2. Als hij het 2e slaapje korter heeft geslapen (tot 2 uur, half 3) dan valt hij soms eind vd middag in de wagen nog 20 min in slaap.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef Cwen het volgende:
.
Zo, Ellie slaapt. Was al wakker sinds 08.50 uur - ze gaat nu over na 2 slaapjes per dag. Andere 6 maanden mama's, hoe vaak slapen jullie kindjes?
Joeh, graag!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:37 schreef L-E het volgende:
Shandaly, thanks!
Hillz, dat kan toch niet zomaar? Wat een naaistreek
Skip, ik zal je later uitgebreid pm'en, maar even kort: een kolf kan nooit doen wat jouw kindje kan bewerkstelligen. Dus als ik jou was zou ik haar zo veel mogelijk aanleggen. Lekker een weekendje niets plannen, met je baby tegen je aan in bed gaan liggen (huid op huid!), dat doet echt veel meer dan de kolf. Wat maakt dat je denkt dat ze er niet genoeg uit haalt trouwens?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:17 schreef L-E het volgende:
IK ZIT ER NOG NIET BIJ WAAR IS IEDEREEN BOEHOEHOEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat zei mijn man ook van de week. Dat ik soms echt niet leuk ben met mijn buien. Maar gelukkig gaan ze ook weer over en kan ik ook ontzettend lief zijn volgens hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef danic het volgende:
dat doe ik ook wel gelukkig. Autosleutels ofzo. Iig iets dat niet stuk kan.
Of 2,5 kg aardappelsEn het deurtje van een keukenkastje heeft het ook al moeten ontgelden.
Ik ben echt niet leuk soms
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hoi lieve mensen, ik kom even binnenwalsen zonder bijlezen om van de daken te schreeuwen dat Isa vannacht voor het eerst in haar leventje de hele nacht door heeft geslapenZe heeft gisteren op het kdv maar 1 slaapje gedaan van half 1 tot half 3 ongeveer en toen ze thuis kwam had ze honger als een paard en heb ik haar 3x hutspot opgeschept
Ze was zo moe dat ze om 18:30 in bed lag. Om 21:30 werd ze wakker voor haar fles die ook helemaal op ging tot de laatste druppel en daarna hebben we haar in de woonkamer gelegd in het campingbedje en kwam ze pas weer om 6:45
![]()
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Limone op 13-03-2014 22:23:35 ]
Aaaaw! Foto nummer 1quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef GotC het volgende:
DanicHet is goed dat je aan de bel hebt getrokken zo te horen.
Ik denk dat de regering er goed aan doet om alle vrouwen gewoon een jaar verlof te geven na de bevalling. Gewoon, omdat ons geheugen er nog niet aan toe is om te werken. Ik stem voor!
T. en ik hebben vanmiddag heerlijk op een kleedje op het grasveld gezetenVoor het eerst! Binnen 4 seconden had hij, zoals alleen een jongen kan, rouwranden onder z'n nagels.
Daar horen foto's bijNee, niet van de rouwranden.
Ja! Ik knijp natuurlijk altijd even in die wangetjes voordat ik een foto neem!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:00 schreef klaprooss het volgende:
Limone! Ze lijkt echt op je! Iemand zei het al maar echt een dochter van jou!
En wat kijkt ze blij![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:52 schreef Limone het volgende:
[..]En hoe gaat het nu met jou?
Weet je nog dat zomerhoedje waarvan ik niet zeker wist of het nog zou passen?Aawww ben ik even blij dat ik het erbij heb gepropt. Kijk dat blije ei danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat groeit ze hard!!
Sarcasme. Herken het.
Checkquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef L-E het volgende:
danic, dat gooien en onredelijk woest worden.. herkenbaar. Laatst mijn net nieuwe telefoon stuk gegooid, uit pure frustratie. Mijn tip als je wil gooien: kies iets goedkoops!
Wat leuk joh! Bejaarden zijn dol op baby'squote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef Dhalia het volgende:
Ik zou ook wel bij het groepje willen horen... Heb ook niet zoveel vriendinnen. Ergens ben ik heel op mijn zelf, maar soms mis ik wel de contacten buiten de deur.
Ik doe alleen niet aan Facebook. :-(
Een dikke kus voor E. Maar voor welke E. Ben ik eigenlijk weer kwijt... Ik hoop dat de benauwdheid snel afneemt!
Zaterdag is de open dag in de zorg. Dan gaan I. En ik langs bij mijn man op het werk om de demente bejaarden een leuke ochtend te bezorgen.
Belle, hoe gaat het met de huizenjacht? Is het huis in de buurt van het meertje nog in de picture?
Edit: ik heb wel twitter! Bedenk ik mij nu opeens.
Fail... Nu je dat zegt ik heb idd een fake Facebook account omdat manlief met een spelletje zo aan extra punten kon komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat leuk joh! Bejaarden zijn dol op baby'sMijn oma is recent overleden, die was ook dement, maar het plezier dat ze van Isa had zie ik zo weer voor me
![]()
En anders maak je toch gewoon Facebook aan? Je hoeft geen foto te plaatsen of je eigen naam te gebruiken als je dat niet wilt
En dat zegt ze nu.... ik had 3 3!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:55 schreef L-E het volgende:
Dat verkeerdomhoedje
Ja, hoe het met de huizenjacht gaat wilde ik ook nog weten van belle. Laatst was er een droomhuis gespot toch?
Serieus, als iemand nog een telefoontje ergens in een la heeft liggen, dat zou hier welkom zijnIk ben niet te bereiken nu, dus stop ook maar met al die leuke appjes, ik kan ze niet lezen
![]()
Wat lief! Ja! 2 en halve week oud!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ohmygod die foto's van T!! Waarom was ik daar niet bij???
En kleine mini-limone is ook té schattig!
Klaproosss wat een heel jongetje al!! Die is toch pas net geboren?Wat een lekker ding
Ik vergeet t duo van Tally, zo schattig samen in beden F met haar Lambikplukjes, hihi
Ja ik ga hier heel aso ff +1 op doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Mabawa. het volgende:
Fijn dat jullie mij niet stom vinden
Hemeltjelief, wat een prachtige kinderen![]()
![]()
De kleine giraffe van RFR, Nellie die haar tong uitsteekt én passend zonnehoedje
, Fe mke (en ondeugende La rs en mooie mama) op de fiets
, vrolijke T in het gras
, Pretletter van Tally samen met grote zus met prachtige krullen
en lieve kleine J
![]()
Oohh heb ik al '' gezegd??
Dát!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
En eenvoor de aanleiding. En ook voor XM en danic trouwens. Ik vind t ZÓ goed dat jullie de stap hebben gezet!
[ Bericht 59% gewijzigd door Tally op 14-03-2014 10:02:30 ]Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Je hebt een slaaptekort. Dat heb je niet zo maar terug na 2 nachten goed slapenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Win! Isa poept minimaal 3x per dag, tot wel 6xSoms heeft ze al 3 luiers vol voor we zelfs maar bij het kdv zijn
![]()
En weer een goede nacht gehadZe kwam maar 1x voor de speen om 6 uur!
Verder gaat het met mij ruk. Gisteren bijna de hele dag gewerkt en sinds gisteravond huil ik om alles, de hele tijdmeh... Ik lig nu maar onder een dekentje op de bank
Whaha, hier is de box ook echt zo'n verzamelplek voor alles at babygerelateerd isquote:
Dankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef L0t.. het volgende:
Ahh ze is zo mooi danic, ze heeft echt zo'n lief gezichtjeEcht een dreumesje al! Waar zijn die roze schoentjes van?
Ahh jammer! Ik vind de kleur echt geweldigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef danic het volgende:
[..]
Dank![]()
Schoentjes zijn van een oude collectie hema. Echt geweldig. Helaas hebben ze ze niet meer kwam ik achter. Want deze zijn te klein. Dit zijn de enige die goed bleven zitten. Maat 62/68 volgens mij. Daar heb je niks meer aan denk ik hè?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh jammer! Ik vind de kleur echt geweldig62/68 past mijn reusje niet meer nee
Ik had van de week Aapies besteld, maar ze zijn na 1 keer dragen al helemaal versleten
Omg lot, wat doet J in vredesnaam met die dingen? Ik vind ook echt briljant hoe die schoenveter er zo verslagen bij hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Datzelfde vraag ik me af bij eens per weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef L-E het volgende:
Zes keer per dag poepen? Zo'n klein mensje? HOE?!![]()
Hier eens per week een poepluier. Wel andere consistentie sinds bijvoeding.
Lot, abnormaal, contact opnemen met de winkel idd!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Datzelfde vraag ik me af bij eens per week
Zeg je nou dat m'n kind stuk is??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat poep de afvalstoffen zijn die niet door het lichaam worden opgenomen, en dat weinig poep dus inhoudt dat het lichaam de voeding heel goed opneemt. Maar dit was iemand van de bv-maffia, en dat neem ik wel altijd met een korreltje zout natuurlijk
Dat zei mijn kraamhulp ook. Sac wilde veel voeding in het begin en er kwam dus ook veel weer uit omdat haar lichaampje dat nog niet kon opnemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat poep de afvalstoffen zijn die niet door het lichaam worden opgenomen, en dat weinig poep dus inhoudt dat het lichaam de voeding heel goed opneemt. Maar dit was iemand van de bv-maffia, en dat neem ik wel altijd met een korreltje zout natuurlijk
Goed! Ze kwam alleen om 6 uur voor haar speenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze slaapt door! wtf! Hoe ging het vannacht? (Ik heb niet terug gelezen)
Tof!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goed! Ze kwam alleen om 6 uur voor haar speen
+1quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef Burdie het volgende:
Ik heb die van Pauline Oud. Erg leuk, maar het moet wel net je smaak zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |