SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh LE, als je teveel tijd hebt mag je hier wel even langs komen om mij te helpen!!Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?
Lieverd, minder dan een uur geleden schreef je nog dit:quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
quote:Ik heb de laptop wel opgestart om te werken vandaag, maar er komt niet zoveel uit mijn handen. Ik heb besloten ziekgemeld te blijven en me vooral niet druk te maken en te kijken of ik uberhaupt iets kan doen. En anders maar niet(oh en dat heb ik dus op een briefje geschreven en dat naast me gelegd want ik merk dat mn hart echt als een idioot tekeer gaat en het me echt naar keel vliegt als ik me bedenk hoeveel ik moet doen. Het helpt!!)
Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
Amen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Limone op 12-03-2014 20:00:06 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
Moppie, ik heb me 7 jaar lang uit de naad gewerkt. De dingen die ik moest doen in 5 dagen gepropt in 3 dagen want ja als ik dat niet deed konden andere niet werken. En nu.... Zit ik werkeloos thuis omdat ik zo onmisbaar was volgens mijn baas die dus van mij af wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
Eens!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wat fijn dat je zo'n leuke leidinggevende heb. Dat scheelt zoooooveel
+1!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens!
Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond
Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef klaprooss het volgende:
[..]
+1!
Aah T.!
Voel je je al wat beter?
Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werken
Hoe gaat het met mini.J.?
Wat klinkt dat lief!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjes
J. Was net lekker lang wakker. Hebben we lekker liedjes gezongen.. naja mama dan
Nu ligt ie prinsheerlijk te slapen! Wat een leven hebben die baby's
Dat vind ik altijd een heerlijk gezichtquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik vind het ene kwestie van naast je neer leggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef BlueEyes het volgende:
Of is het echt kwestie van lange adem hebben hierbij?
Iedere moeder word onzeker. Het is alleen wat je er mee doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef BlueEyes het volgende:
Dat het leuk moet blijven en dat mijn nichtje aangeeft waar ze aan toe is heb ik ook al gezegd.
Gaat nog wat worden straks als ik mn eigen frummel heb in combi met CB.
Ookal ben ik kinderverpleegkundige, ze gaan mij geheid onzeker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |