abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:05:36 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137650172
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137650273
Mabawa, ik vind je niet arrogant en ego :*
pi_137650346
En dank voor de zonnebrandtips, ik ga mijn leven nodeloos ingewikkeld maken en me er eens in verdiepen.
pi_137650363
Oh LE, als je teveel tijd hebt mag je hier wel even langs komen om mij te helpen!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_137650455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh LE, als je teveel tijd hebt mag je hier wel even langs komen om mij te helpen!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?
pi_137650581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Jammer dat je aangeeft dat het te veel wordt, en dat dat dan niet echt gehoord wordt. Sta je nu eigenlijk nog ziek gemeld?
Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:23:30 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137650816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja. Maar ik probeer toch wat te werken en als het echt niet gaat, stop ik. Vanochtend sowieso rustig aan gedaan en pas om 10 uur begonnen.
Lieverd, minder dan een uur geleden schreef je nog dit:

quote:
Ik heb de laptop wel opgestart om te werken vandaag, maar er komt niet zoveel uit mijn handen. Ik heb besloten ziekgemeld te blijven en me vooral niet druk te maken en te kijken of ik uberhaupt iets kan doen. En anders maar niet ^O^ (oh en dat heb ik dus op een briefje geschreven en dat naast me gelegd want ik merk dat mn hart echt als een idioot tekeer gaat en het me echt naar keel vliegt als ik me bedenk hoeveel ik moet doen. Het helpt!!)
:* Laat die manager stikken in z'n geneuzel. Er is 1 manier om duidelijk te maken dat het nu even teveel is, en doorwerken is het niet :*

[ Bericht 7% gewijzigd door GotC op 12-03-2014 11:29:23 ]
pi_137651162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen. :*
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:37:15 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137651295
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Limone het volgende:

[..]

Maar als je ziek bent, ben je ziek en moet je ook niet gaan werken. Zo gaan managers denken dat je, ondanks dat je ziek bent, alle deadlines van de wereld nog wel haalt. Super moeilijk, maar sluit je laptop af en ga in bed liggen. :*
Amen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137651508
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
Sarcasme. Herken het.
pi_137652076
SPOILER

[ Bericht 63% gewijzigd door Limone op 12-03-2014 20:00:06 ]
pi_137652093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Het probleem is dat als ik dit werk nu niet doe, ik een heleboel mensen ermee benadeel die niet verder kunnen tot ik mijn werk af heb... Ik wil gewoon proberen om in elk geval 1 ding vandaag af te maken en dat gaat wel redelijk, maar alles wat er tussendoor nog bij komt kijken... dat is gewoon teveel. En zo'n email van zo'n zak hooi helpt gewoon totaal niet mee. Ik heb nu dan ook mijn email uitgezet en focus me op die ene taak.
^O^ Hopelijk heb je die ene taak snel af!
pi_137652124
Jezus Spirit, wat heb jij een lul van een baas. Als het voor jou goed voelt om wel deze ene taak te doen moet je het doen maar kijk wel uit dat je nou niet alsnog de hele dag zit te werken, dan heeft het ziek melden nog geen zin gehad. Spreek anders voor jezelf een tijd af tot wanneer je mag werken en daarna ga je lekker op de bank/in bed liggen.

En hoe lullig het misschien ook klinkt, niemand is onmisbaar op z'n werk. Als het echt moet valt er voor je baas echt wel iets te verzinnen om toch die taken gedaan te krijgen. Jij bent ziek, hij moet er maar mee dealen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:59:49 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137652136
Ohh wat een lekkere wangen Limone :9!
En :P @ M!
pi_137652160
Limone, wat een scheet :D zo klein en al zo wijsneuzerig he O+
pi_137652196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Moppie, ik heb me 7 jaar lang uit de naad gewerkt. De dingen die ik moest doen in 5 dagen gepropt in 3 dagen want ja als ik dat niet deed konden andere niet werken. En nu.... Zit ik werkeloos thuis omdat ik zo onmisbaar was volgens mijn baas die dus van mij af wilde.

Laat ze lekker het schompes krijgen :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137653041
Wederom een :*

Net afgesproken met mijn leidinggevende dat ik tot maandag ziekgemeld blijf en alleen doe waar ik mij toe in staat voel. Die zak hooi is een projectmanager, niet mijn leidinggevende. Mijn leidinggevende is O+

Limone, wat een droppie is M toch O+ Leuk he, dat na-apen, die leergierigheid O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137654774
Spirit wat fijn dat je zo'n leuke leidinggevende heb. Dat scheelt zoooooveel O+
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:45:05 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655521
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wat fijn dat je zo'n leuke leidinggevende heb. Dat scheelt zoooooveel O+
Eens! ^O^

Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond O+
pi_137655887
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Eens! ^O^

Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond O+
+1!

Aah T. O+!
Voel je je al wat beter?
♥ J & S
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:58:09 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef klaprooss het volgende:

[..]

+1!

Aah T. O+!
Voel je je al wat beter?
Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werken :Y)

Hoe gaat het met mini.J.? O+
pi_137655947
Limone! Wat een lekkere toet heeft ze :D!
En dat tongetje hihi
♥ J & S
pi_137655987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Wel iets, eindelijk, thanks for asking! Maar lig nog steeds in bed. Ach, vrijdag maar weer effe werken :Y)

Hoe gaat het met mini.J.? O+
Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjes :D

J. Was net lekker lang wakker. Hebben we lekker liedjes gezongen.. naja mama dan :')
Nu ligt ie prinsheerlijk te slapen! Wat een leven hebben die baby's O+
♥ J & S
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:11:18 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Rustig aan doen nog! Ook genieten van je bed momentjes :D

J. Was net lekker lang wakker. Hebben we lekker liedjes gezongen.. naja mama dan :')
Nu ligt ie prinsheerlijk te slapen! Wat een leven hebben die baby's O+
Wat klinkt dat lief! O+ En ze hebben idd een goddelijk leven.. O+
Ik zing maar niet teveel. Laatste keer dat ik ging zingen, moest hij hardop lachen :') :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:12:28 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137656335
T. leuk is dat he! En dan ook je sokken uittrekken _O-

Beterschap Gotc :*

En ik zag lekker dikke wangen van M. O+

Spirit :*
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:17:52 #26
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137656499
S. is trouwens al eenkennig. Naar vreemden wil ze echt niet lachen zelfs niet naar mijn schoonouders. Dat duurde uren voordat ze een beetje loskwam.
pi_137657030
Bij F is dat heel wisselend Bubsel. Als hij lekker in z'n vel zit vindt hij iedereen leuk en op andere dagen wil hij alleen bij mij. Dus wie weet valt het mee! En anders komt het vanzelf een keer goed :)
pi_137657879
Ik denk dat de eenkennigheid ons heeft overgeslagen. Als ze net wakker is, wil ze alleen bij papa of mama. Zelfs oma en opa moeten dan even een paar minuutjes wachten (als ze hier is he, niet als ze daar slaapt). Maar voorderest is Isa echt een allemansvriendje.

Ik merk wel dat ze wel veel naar mij hangt. "Vroeger" was dat al als ze huilde, dan had ik haar binnen 2 tellen stil terwijl ze bij man bleef huilen. Nu is dat nog, zolang ze me ziet, dan wil ze perse naar mij toe, maar als ik uit beeld ben is man toch ook wel goed. Gekke baby O+

Oh en dat bekkie he, *smelt*. Sochtends laat man mij altijd nog even liggen terwijl hij Isa ontbijt geeft. Dan zitten ze samen aan de eettafel en als ik dan de slaapkamer uit komt en ze mij ziet begint ze te grijzen, zo'n grote wijd-open-mond-lach en gaat ze staan in de kinderstoel en op tafel meppen O+ O+ Ze is zo geweldig O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137657995
Dat aan mij hangen heeft hij niet als mijn moeder of vriend erbij zijn, maar wel als ik met relatief onbekenden in een speeltuin zit ofzo. Dan gaat hij tegen mij aan zitten spelen O+
Nou, daar klaag ik helemaal niet over *;

Sinds zondag vindt hij de kinderboerderij ineens spannend en dan gaat hij mij echt heel stevig vasthouden en probeert hij in mijn hals te kruipen, dat is nieuw. Vind ik eigenlijk ook heel lief, maar hij vond de beesten eerst zo tof dus hopelijk komt dat weer terug!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:32:46 #30
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137658601
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
Zo schattig trouwens, T. heeft een paar weken geleden z'n voeten ontdekt en heeft ze nu continu vast en in z'n mond
Dat vind ik altijd een heerlijk gezicht O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137659451
WUT? Spirit! Wat een eikel die vent! Gelukkig is hij niet je leidinggevende en is die wel O+
Wat als je nou je benen gebroken hebt en allebei je polsen in het gips want ook gebroken en je vingers in het verband want verbrand aan heet water... Ik vind zulke mensen altijd vreselijk die denken dat het 'maar' is wat je hebt... Eikel! }:|

Wat een lekkere bolle toet Limone O+ Spekkies zijn tof!

Wat is de jouwnes lenig GotC! Ik probeer altijd 'klap is in je voetjes' ipv handjes. Hij pakt ze wel vast, sokken moeten namelijk uit. Maar komen niet eens in de buurt van zijn mond. Misschien iets te veel spekkies :')
pi_137660021
Spirit, als een (deel van een) bedrijf afhankelijk is van één persoon om verder te kunnen werken, gaat er iets niet goed. Wat als jij nu (ik noem maar wat) in het ziekenhuis belandt, wordt er dan ook verwacht dat je dan doorwerkt?
Edit: wat Hilz zegt dus.

Limone, wat een schatje!

Vanmiddag hebben N. en ik lekker een stuk gelopen. Ze heeft zo zoet in de wandelwagen gelegen O+ . Uiteraard moest er even gehuild worden toen ik de bibliotheek inliep :') , maar verder was ze lekker rustig en heeft ze grotendeels geslapen.

Kiek mijn kleine giraffe! O+ O+

SPOILER
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:21:00 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137660134
Wat lief, RFR O+.

Wij genieten ook van het mooie weer, ik ben vanmiddag voor het eerst sinds de bevalling weer echt buiten geweest (als je de tuin niet meetelt). Even met man en kuiken een ijsje gaan halen :9.
KuikenGuppy
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:25:49 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137660266
Ohh schattig RFR! En ik ben plaatsvervangend boos op je schoonmoeder vanwege je bevallingsverhaal. Echt, wtfbbq! :(

En Burdie met kuiken ook lekker naar buiten!
Jullie treffen het maar met dit weer dames!
pi_137660649
Oh RFR O+ O+ Ik heb nooit zoveel met dat soort pakjes, maar nu ik jouw mini zo zie moet ik bij mn volgende baby ook zo'n pakje O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137660661
Wat een mopje RFR! O+

Burdie, nu weer lekker gaan liggen hoor! Lekker he, weer naar buiten O+ Je hebt ook precies als ik zulk supermooi weer in je kraamperiode!!
pi_137663356
Heeft 1 van jullie een tip voor me?

Mijn nichtje is 6 maanden en broer +vriendin moeten een fles melk afbouwen van het CB.
Tip is nu broodkorst/ soepstengel/rijstwafel plus een flesje water of thee. Diksap willen broer en vriendin liever niet ivm suikers.
Het eten gaat nog goed, tot het punt van het water of thee.
Madam vertikt dit en gaat tot dikke tranen aan toe over de flos omdat ze het echt niet wil (lust?)
Iemand een idee hoe dit te omzeilen zodat ze wel drinkt?
Of is het echt kwestie van lange adem hebben hierbij?
pi_137663630
Geen tip hier. De mijne gaat ook over haar nek van water of thee. Maar waarom moeten ze afbouwen? Misschien is je nichtje daar heel niet aan toe. Hier ging dat geleidelijk. Meer normaal/vast voedsel en minder flessen.

Edit: tot één jaar ongeveer halen ze genoeg uit fles/borstvoeding. Dus persoonlijk vind ik moeten afbouwen onzin.
pi_137663867
Ze is 6 maanden en al 8 kilo.
Zit op bovenste lijn met gewicht en lengte.
Heeft al sinds week 6 geen bv meer en vanaf 4 mnd zijn ze op de bijvoeding.
Nu 3 melkflessen, fruithap, tussendoortje en avondhap met toetje yoghurt.

Ben zelf ook niet helemaal CB fanaat maar zij gaan graag in hun adviezen mee.
pi_137663988
Maar als ze straks gaat kruipen en bewegen/lopen word het rap een stuk minder heb ik de ervaren met mijn oudste (nu bijna 3 en nog steeds 12 kilo).

Als ze met het CB mee willen gaan zou ik daar eens vragen hoe dat zij denken dat ze het kunnen oplossen. Ze kunnen ze mailen of bellen.
pi_137664089
Oh, wat een schatje RFR, en wat een mooie grote ogen!
pi_137664178
Ik vind het ook onzin, de mijne is ook 6 maanden en weegt nu 8,5 kg. Wat maakt die bovenste lijn nou uit? Er zijn genoeg kindjes op de onderste, en op de gemiddelde, en voor dat gemiddelde zijn er ook kindjes op de bovenste lijn nodig ;).

En ja, gewoon blijven aanbieden lijkt me - maar ik zou ze zelf aanraden er niet zo'n punt van te maken. Eten en drinken moet ook leuk blijven :).
Home is where the O+ is...
pi_137664239
Mijn oudste heeft altijd boven het bovenste lijntje gezeten. En zit nu tegen de onderkant van het onderste lijntje aan.
pi_137664278
Dat het leuk moet blijven en dat mijn nichtje aangeeft waar ze aan toe is heb ik ook al gezegd.

Gaat nog wat worden straks als ik mn eigen frummel heb in combi met CB.
Ookal ben ik kinderverpleegkundige, ze gaan mij geheid onzeker maken :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:41:38 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137664292
De mijne is bijna 5 mnd en al boven de 8 kg :D Het is en blijft advies wat het CB geeft :). Ja en amen zeggen, en doorgaan met wat zij/nichtje zelf willen :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:42:30 #46
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137664328
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef BlueEyes het volgende:
Of is het echt kwestie van lange adem hebben hierbij?
Ik vind het ene kwestie van naast je neer leggen.
Force feeden (of drinken) lijkt mij niet handig.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137664428
Bedoelde met lange adem aan blijven bieden en aan blijven bieden.
Niet de fles erin forceren hoor. Dat zie ik ze ook absoluut niet doen gelukkig.
pi_137664686
Huh heel bijzonder die cb's dan... Kaylee is ook 8 kilo en het ging prima zoals hrt ging zei de arts. ? Krijgt 4 flessen, fruit en groente op een dag
pi_137665738
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef BlueEyes het volgende:
Dat het leuk moet blijven en dat mijn nichtje aangeeft waar ze aan toe is heb ik ook al gezegd.

Gaat nog wat worden straks als ik mn eigen frummel heb in combi met CB.
Ookal ben ik kinderverpleegkundige, ze gaan mij geheid onzeker maken :')
Iedere moeder word onzeker. Het is alleen wat je er mee doet. :)
pi_137668194
Dankjullie voor alle lieve posts over de lieve bollewangenhapsnoet van mijn dochter! :D O+

Lieve giraffe heb je daar RFR!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')