quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:33 schreef Keukendrol het volgende:
Over dit soort kwesties kan een etnische Nederlander volgens mij geen waardeoordeel geven omdat deze over het algemeen nooit te maken heeft gehad met racisme. En dus geen idee heeft hoe zoiets voelt.
Eens. Ik zou eerder zoiets hebben van "ah, relaxt, dat zijn tenminste geen stijve harken".quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies.
Sommigen hebben net even wat te lange tenen. Er staat werkelijks niets wat alleen maar negatief opgevat kan worden.
Ik noem onze kat altijd de witte boefquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik noem mijn poes ook een boefje. Is dat ook racisme?
anoniem makkelijk zeurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, kijk die paar Nederlanders die nooit te maken hebben gehad met racisme (of dat ooit zullen meemaken) in Nederland erover praten en bijna afdoen als 'kruipen in een slachrofferrol'.
je moet ook Ghanese- Nederlander zeggen maar als je per ongelijk het verkeerde land noemt heb je een probleemquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef Elan het volgende:
Wat een enorme aansteller.
Veel van die allochtonen voelen zich al gediscrimineerd als je neger zegt terwijl ze toch echt zwart zijn.
Ga huilen swaaaaaaa
Lijkt wel wat op Henk Rommy aka De Zwarte Cobra.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef Woelwater het volgende:
Ziet er toch ook helemaal niet uit als een boef. Snap niet hoe ze bij die naam komen.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
je moet ook Ghanese- Nederlander zeggen maar als je per ongelijk het verkeerde land noemt heb je een probleem
Echt he? Zo triestquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:41 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Deze uitspraak is racistischer dan dat mailtje
Niet zo he, Turkje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, kijk die paar Nederlanders die nooit te maken hebben gehad met racisme (of dat ooit zullen meemaken) in Nederland erover praten en bijna afdoen als 'kruipen in een slachrofferrol'.
Die is toch geinig? Het ironische alleen is dat als je een omgekeerde grap over negers maakt het ineens niet kan. Er zijn genoeg negers die negergrappen ook grappig vinden, maar ook genoeg die dat echt niet leuk vinden. In Amerika zie je die hypocrisie ook. Chris Rock kan in zijn shows trailer trash belachelijk maken. Doe datzelfde maar eens als blanke over een 'dumb nigga from da hood'quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bel de politie !!!!!
Voila.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die is toch geinig? Het ironische alleen is dat als je een omgekeerde grap over negers maakt het ineens niet kan. Er zijn genoeg negers die negergrappen ook grappig vinden, maar ook genoeg die dat echt niet leuk vinden. In Amerika zie je die hypocrisie ook. Chris Rock kan in zijn shows trailer trash belachelijk maken. Doe datzelfde maar eens als blanke over een 'dumb nigga from da hood' :x
Cracker vs Nigger.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:16 schreef Richestorags het volgende:
Die is toch geinig? Het ironische alleen is dat als je een omgekeerde grap over negers maakt het ineens niet kan. Er zijn genoeg negers die negergrappen ook grappig vinden, maar ook genoeg die dat echt niet leuk vinden. In Amerika zie je die hypocrisie ook. Chris Rock kan in zijn shows trailer trash belachelijk maken. Doe datzelfde maar eens als blanke over een 'dumb nigga from da hood'
Of aan degenen met lange tenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Cracker vs Nigger.
Maar dat ligt dus primair aan onszelf.
Jij bent een typische cracker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Cracker vs Nigger.
Maar dat ligt dus primair aan onszelf.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:27 schreef Specularium het volgende:
Heeft Quinsy al een Facebookpagina opgezet?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Maar als je dan een keer zegt trots te zijn op je blanke huid dan ben je een kk zemmel rassiest.quote:Racisten zijn altijd blank!
BLACK POWER.
Black and proud.
Nigga I'm out.
Ik ben in mijn jeugd vaak genoeg gediscrimineerd op basis van mijn huidskleur. Heb ik nu wel recht van spreken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben in mijn jeugd vaak genoeg gediscrimineerd op basis van mijn huidskleur. Heb ik nu wel recht van spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |