Alles wat niet in de randstad woont wordt ook gediscrimineerd, domme boerquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want Blanke mensen worden nooit gediscrimineerd? Als jij als blank blond meisjes door groepen buitenlanders wordt nageroepen dat je een hoer bent is dat geen discriminatie? Om maar even snel wat te noemen
Nou daar zul je net wat discriminatie hebben, alleen omdat het geen onderscheid in huidskleur betreft en er een gebrek aan jankend geroeptoeter is wordt het natuurlijk niet als dusdanig gezienquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alles wat niet in de randstad woont wordt ook gediscrimineerd, domme boer
Bascalan Erdogan is ook een boef.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man man man, dat je zulke ontiegelijk debiele vergelijkingen durft en kunt maken..
Nee man, dat bestaat niet. Dat verzin je gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want Blanke mensen worden nooit gediscrimineerd? Als jij als blank blond meisjes door groepen buitenlanders wordt nageroepen dat je een hoer bent is dat geen discriminatie? Om maar even snel wat te noemen
zijn voorouders zouden god op hun blote knietjes bedanken als dit het ergste was wat de witneuzen ze aan hadden aangedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:19 schreef Richestorags het volgende:
Ik vermoed dat het gewoon zo'n koorknaapje is die even leuk denkt te doen (ook getuige de tekst in tha house). Dit is duidelijk interne correspondentie. Waarschijnlijk had hij over een meisje met dikke tieten ook wel wat geschreven wat denigrerend is. Of over een jongen met puisten en een bril. Netjes is het niet, maar discriminatie? Neuh.
In mijn omgeving hoor ik het ook vaak, maar dan inderdaad positief. Hetzelfde als 'knul' of 'jongen' oid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik noem medewerkers ook wel eens boefje, maar dat is niet negatief, in tegendeel.
quote:De student heeft naar eigen zeggen een blanco strafblad.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zijn voorouders zouden god op hun blote knietjes bedanken als dit het ergste was wat de witneuzen ze aan hadden aangedaan.
Teken de petitie mensen!!11quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:27 schreef Specularium het volgende:
Heeft Quinsy al een Facebookpagina opgezet?
Dan denk ik dat die etnische minderheden daar wel een probleem mee krijgen als ze er zo mee om gaan. Veel wordt niet als racistisch gezien maar blijkbaar wel zo opgevat. Als bedrijf kun je straks maar beter geen donkere Nederlander aannemen want stel je voor dat je per ongeluk iets verkeert zeg. Krijg je meteen hopen gezeik zoals nu met dit bericht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:33 schreef Keukendrol het volgende:
Over dit soort kwesties kan een etnische Nederlander volgens mij geen waardeoordeel geven omdat deze over het algemeen nooit te maken heeft gehad met racisme. En dus geen idee heeft hoe zoiets voelt.
Waar zit het racisme in de zin dan? Ik zie het niet..quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:33 schreef Keukendrol het volgende:
Over dit soort kwesties kan een etnische Nederlander volgens mij geen waardeoordeel geven omdat deze over het algemeen nooit te maken heeft gehad met racisme. En dus geen idee heeft hoe zoiets voelt.
Ironisch genoeg is jouw post racistischer dan het in de OP gestelde zo zonder meer context.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, kijk die paar Nederlanders die nooit te maken hebben gehad met racisme (of dat ooit zullen meemaken) in Nederland erover praten en bijna afdoen als 'kruipen in een slachrofferrol'.
Deze uitspraak is racistischer dan dat mailtjequote:Op woensdag 12 maart 2014 08:33 schreef Keukendrol het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:31 schreef Tinkepink het volgende:
Boefje is in mijn belevingswereld een koosnaam. Kreeg eerder de indruk dat ze hem juist wel oke vonden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, kijk die paar Nederlanders die nooit te maken hebben gehad met racisme (of dat ooit zullen meemaken) in Nederland erover praten en bijna afdoen als 'kruipen in een slachrofferrol'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |