abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137655042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Jouw werkplek is niet de opmaat der zaken. Bij openlijk racisme wordt het al wat lastiger, zou ik hopen.
Zijn werkplek is blijkbaar een lichtend voorbeeld voor fatsoensnormen die bij veel bedrijven al vervaagt zijn lijkt het wel. Ik kan ook een stevige uitbrander verwachten als ik zulke taal ophang in de mail, ongeacht over wie het gaat. En terecht.
pi_137655066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef Fruitdrink het volgende:
Wat sommigen niet begrijpen is dat wanneer je dat mail leest, je vernederd voelt. Je voelt je totaal niet serieus genomen vanwege je afkomst. Mag hij daar niet boos om worden?
Als hij zijn eigen glazen ingooit door zich te beroepen op principes die waarschijnlijk niet eens relevant zijn is het op zijn minst een onhandige levensinstelling.
pi_137655084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Jouw werkplek is niet de opmaat der zaken. Bij openlijk racisme wordt het al wat lastiger, zou ik hopen.
En gelukkig maar. Maar als de ING of een ander kantoor waar dit soort mailwisseling als humor wordt gezien, is het wel erg triest gesteld "met de opmaat der zaken". :{w
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij heeft alle recht inderdaad.

Het ergste is nog dat half Nederland echt niet begrijpt dat dit niet kan en dit HUMOR vindt.

Er moest maar es een goeie burgeroorlog komen. Dan Darwineert die Scenicrijder vanzelf snel uit de genenpoel.
Weet je het zeker? Meer airbags dan pk's en standaard maxi-cosi bijgeleverd :%
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137655088
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:

Ik kan ook een stevige uitbrander verwachten als ik zulke taal ophang in de mail, ongeacht over wie het gaat. En terecht.
Mag jij eigenlijk wel fokken tijdens de baas zijn tijd?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137655123
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien werkt hij wel bij een bank en krijgt hij er een mooie bonus voor.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137655126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:

Maar als de ING of een ander kantoor waar dit soort mailwisseling als humor wordt gezien, is het wel erg triest gesteld "met de opmaat der dingen".
Ik heb het zelf popi-jopi gedrag genoemd en geen humor. Wie vond het hier wel grappig, als ik vragen mag?
pi_137655128
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij heeft alle recht inderdaad.

Het ergste is nog dat half Nederland echt niet begrijpt dat dit niet kan en dit HUMOR vindt.

Er moest maar es een goeie burgeroorlog komen. Dan Darwineert die Scenicrijder vanzelf snel uit de genenpoel.
Het is helemaal geen humor. Waarom zou je je vernederd voelen? Wat zegt dat over jou, eigenlijk? En je eigenwaarde?

Alsof deze man (ik roep het nog maar een keer) uitgenodigd zou worden als men hem daadwerkelijk een boef zou vinden. Logisch nadenken is teveel gevraagd in deze discussie, lees ik.

Jij wenst mensen dood. Wat zegt dát eigenlijk? Dat is echt een beetje kwalijker dan deze opmerking waarvan de context niet eens duidelijk is.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_137655138
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:

Prima. Ik gun iedereen zijn bonus.
pi_137655157
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zolang ik het bedrijf niet in diskrediet breng wel ja. Hoe kijk jij ertegenaan? Op welke klant zijn factuur zit je nu te typen?
pi_137655160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Prima. Ik gun iedereen zijn bonus.
Dat is heel fideel van u!
pi_137655168
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om het te hebben over een "terrorist" als ik een collega uit Soedan bedoel
Dus? Je bent hier de moraalridder aan het uithangen terwijl je in het andere topic etnische zuivering toejuicht. Je bent gewoon te laf om je collega uit Soedan recht in zijn gezicht te vertellen wat je van hem vindt.

"zij hebben het hele land gezuiverd van de moslimbevolking"

quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:16 schreef El_Matador het volgende:
Dat zou een mooi beeld zijn, mits het waar was. O+
-
pi_137655171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef Fruitdrink het volgende:
Wat sommigen niet begrijpen is dat wanneer je dat mail leest, je vernederd voelt. Je voelt je totaal niet serieus genomen vanwege je afkomst. Mag hij daar niet boos om worden?

Ik weet niet wat ik dommer vind, de reacties van de mensen die beweren dat hij overdrijft of de actie van ING.
Ik vind het vooral dom al iemand 'dat mail' schrijft.
pi_137655182
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het is helemaal geen humor. Waarom zou je je vernederd voelen? Wat zegt dat over jou, eigenlijk? En je eigenwaarde?

Alsof deze man (ik roep het nog maar een keer) uitgenodigd zou worden als men hem daadwerkelijk een boef zou vinden. Logisch nadenken is teveel gevraagd in deze discussie, lees ik.

Jij wenst mensen dood. Wat zegt dát eigenlijk? Dat is echt een beetje kwalijker dan deze opmerking waarvan de context niet eens duidelijk is.
Zou je stagiaires mogen afwijzen op basis van hun afkomst dan?
pi_137655211
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Waar wens ik mensen dood? Dat ik een situatie schets waarin de Scenicrijder niet overleeft? Dat lijkt me gewoon survival of the fittest en dientengevolge extinction of the low lifes.

Logisch nadenken? Is dat van belang, dat ie uitgenodigd wordt? En op zo'n manier?

Wat voor beeld heb jij eigenlijk van werkgevers en werknemers? Mensen moeten op hun knietjes liggen dat ze een baan MOGEN krijgen? De ING moet gvd blij zijn dat er nog iemand bij hen wil komen solliciteren. Laten we de rollen eens omdraaien. Uiteindelijk heeft een werkgever zijn werknemers harder nodig dan andersom.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655222
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zou je stagiaires mogen afwijzen op basis van hun afkomst dan?
Mag niet, maar gebeurt wel. Feit dat ze hem uitnodigen, terwijl ze wél weten waar hij vandaan komt, zegt voldoende over het feit dat ze hem dus juist niét afwijzen om z'n afkomst. Een simpel briefje met de mededeling dat er geen plek meer is voor stagiaires is dan voldoende.
pi_137655225
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Scorpie het volgende:

Zolang ik het bedrijf niet in diskrediet breng wel ja. Hoe kijk jij ertegenaan? Op welke klant zijn factuur zit je nu te typen?
Ik heb cliënten. En ik schrijf geen tijd die ik niet nuttig besteed. De schoorsteen rookt al hard genoeg als ik ook gewoon eens geen reet uit aan het voeren ben.
pi_137655241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dus? Je bent hier de moraalridder aan het uithangen terwijl je in het andere topic etnische zuivering toejuicht. Je bent gewoon te laf om je collega uit Soedan recht in zijn gezicht te vertellen wat je van hem vindt.

"zij hebben het hele land gezuiverd van de moslimbevolking"

[..]

Ja, dat was ook echt een serieuze, op genocide hopende opmerking. :')

Ik ging in op je selectieve verontwaardiging. De arme moslims in Centraal-Afrika (christelijke kindsoldaten zijn zeker niet zielig?), die zo selectief zwaar onderdrukt worden door al die foute christenen.

Wel de draad bijhouden he?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137655243
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:

Mag niet, maar gebeurt wel. Feit dat ze hem uitnodigen, terwijl ze wél weten waar hij vandaan komt, zegt voldoende over het feit dat ze hem dus juist niét afwijzen om z'n afkomst. Een simpel briefje met de mededeling dat er geen plek meer is voor stagiaires is dan voldoende.
Precies.
pi_137655260
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Travel. het volgende:

[..]

Ik vind het vooral dom al iemand 'dat mail' schrijft.
Of iemand "al" als ie "als" wil zeggen.... pff, het is overduidelijk een allochtoon die het typt, laat hem.

pi_137655284
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Waar wens ik mensen dood? Dat ik een situatie schets waarin de Scenicrijder niet overleeft? Dat lijkt me gewoon survival of the fittest en dientengevolge extinction of the low lifes.
Maar natuurlijk. Draai er omheen. Andere mensen mogen van jou gewoon verdwijnen. Tja. We zijn als mens het gewauwel van 'survival of the fittest' al een tijdje ontstegen, hoor. :)

quote:
Logisch nadenken? Is dat van belang, dat ie uitgenodigd wordt? En op zo'n manier?
Hij wordt juíst uitgenodigd en niet afgewezen op z'n afkomst. Dus waar jij vandaan meent te halen dat het racisten zijn, weet ik ook niet. :)

quote:
Wat voor beeld heb jij eigenlijk van werkgevers en werknemers? Mensen moeten op hun knietjes liggen dat ze een baan MOGEN krijgen? De ING moet gvd blij zijn dat er nog iemand bij hen wil komen solliciteren. Laten we de rollen eens omdraaien. Uiteindelijk heeft een werkgever zijn werknemers harder nodig dan andersom.
WTF did I just read?
pi_137655297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb cliënten. En ik schrijf geen tijd die ik niet nuttig besteed. De schoorsteen rookt al hard genoeg als ik ook gewoon eens geen reet uit aan het voeren ben.
Oh dan zitten we in hetzelfde schuitje. Zit tussen projecten in dus #yolo #swag
pi_137655304
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:35 schreef El_Matador het volgende:
Ja, dat was ook echt een serieuze, op genocide hopende opmerking. :')
...
Bedoel je te zeggen dat het een grapje was, en dat je het niet zo serieus moet opvatten? Komt je dat nou niet bekend voor?
pi_137655336
Wel een kwaliteitstopic dit zeg O+
pi_137655339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Bedoel je te zeggen dat het een grapje was, en dat je het niet zo serieus moet opvatten? Komt je dat nou niet bekend voor?
Het verschil tussen een zinloos kleuterforum vol autisten en een officiele email van een groot Nederlands bedrijf, dat verschil zien, lukt dat nog net, denk je?

pi_137655356
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of iemand "al" als ie "als" wil zeggen.... pff, het is overduidelijk een allochtoon die het typt, laat hem.
Lol, dus als het een sollicitatie is mag je niet discrimineren maar als het ze uitkomt dan ach het is een buitenlander. Lol lol lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')