Gefeliciteerd!! En eenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Jaaaah, tof he? Ik ben helemaal blij! En we gaan gewoon door.
Ja, ze is jarig vandaag, 2 jaar alweer.Dank voor de felicitaties.
En die hemdjes zijn fijn ja, zo deed ik het ook bij de eerste. Deze bv-periode rommel ik maar wat aan met kleding.
Ik gebruik een buikband in de kleinste maat van de H&Mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:46 schreef Mabawa. het volgende:
Deze vind ik handig voor onder overslag, geen opgefrommeld stuk stof onder okselhttp://www.hm.com/nl/product/26974?article=26974-A
Sidenote: bij mij komt t maar tot onder mn boobie en niet halverwege buik![]()
Heerlijk zo'n slaper maar niet zo handig met de prille productie ja...maar klinkt goed je bent goed bezig! hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Mabawa. het volgende:
Lief dat je het vraagt
Gisteren nog steeds niet veel gekolfd, volgens mij 170cc in 3 sessies. Heb wel syntospray om zo hopelijk vaker dan 1x toe te schieten dus dat ga ik tijdens de eerstvolgende keer kolven (misschien vanavond en anders zeker weten morgen) even proberen.
Ik leg M lekker veel aan en zorg dan dat ik minimaal 2 keer van borst wissel. Laat het nou net zo zijn dat hij gisternacht ineens heel lang sliep! Vanaf 22.00. Heb hem om 3.45 wakker gemaakt en daarna kwam hij om 7.00 weer. Vannacht was het 22.30-2.45-6.15. Prima dus! Ik kan het me nu echt niet veroorloven om een doorslaper te hebben. Hoewel 1x per nacht al heel luxe is![]()
Dat!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef Kyara het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter en met het behalen van WHO norm!
Mabawa, goed bezig! hopelijk merk je ook snel resultaat
Tinu, fijn dat het al minder is geworden maar goed om het in de gaten te blijven houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat!
Wat denken jullie, spruw of melk? Foto is heftiger dan in t echt, wegvegen lukt gedeeltelijk maar tongetje blijft wittig. Kaakjes en wangetjes zijn schoon. Voeden is weer lastiger en pijnlijker dan voorheen ook, maar dat kan ook aan mij liggen. Er wordt veel geklokt en gepiept en geduwt en getrokken en zulks.
Ik zou zeggen van niet maar tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe zijn je tepels?
♥ J & S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |