abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138038773
Deze vind ik handig voor onder overslag, geen opgefrommeld stuk stof onder oksel :D http://www.hm.com/nl/product/26974?article=26974-A

Sidenote: bij mij komt t maar tot onder mn boobie en niet halverwege buik :')
pi_138039877
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

+1 :')
+1 ;(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:24:48 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138040201
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef oeke het volgende:

[..]

Jaaaah, tof he? Ik ben helemaal blij! En we gaan gewoon door. :)

Ja, ze is jarig vandaag, 2 jaar alweer. O+ Dank voor de felicitaties.

En die hemdjes zijn fijn ja, zo deed ik het ook bij de eerste. Deze bv-periode rommel ik maar wat aan met kleding. :')
Gefeliciteerd!! En een *O* voor de who-norm!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138040395
Gefeliciteerd oeke :)

Mabawa hoe gaat het met de productie? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138043696
Lief dat je het vraagt :)
Gisteren nog steeds niet veel gekolfd, volgens mij 170cc in 3 sessies. Heb wel syntospray om zo hopelijk vaker dan 1x toe te schieten dus dat ga ik tijdens de eerstvolgende keer kolven (misschien vanavond en anders zeker weten morgen) even proberen.
Ik leg M lekker veel aan en zorg dan dat ik minimaal 2 keer van borst wissel. Laat het nou net zo zijn dat hij gisternacht ineens heel lang sliep! Vanaf 22.00. Heb hem om 3.45 wakker gemaakt en daarna kwam hij om 7.00 weer. Vannacht was het 22.30-2.45-6.15. Prima dus! Ik kan het me nu echt niet veroorloven om een doorslaper te hebben. Hoewel 1x per nacht al heel luxe is :) O+
pi_138045526
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:46 schreef Mabawa. het volgende:
Deze vind ik handig voor onder overslag, geen opgefrommeld stuk stof onder oksel :D http://www.hm.com/nl/product/26974?article=26974-A

Sidenote: bij mij komt t maar tot onder mn boobie en niet halverwege buik :')
Ik gebruik een buikband in de kleinste maat van de H&M :') bijna hetzelfde effect!
Maar dit zit misschien net lekkerder :D
♥ J & S
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:00:45 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_138052295
oeke gefeliciteerd met je dochter!
en de who-norm natuurlijk ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_138053437
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Mabawa. het volgende:
Lief dat je het vraagt :)
Gisteren nog steeds niet veel gekolfd, volgens mij 170cc in 3 sessies. Heb wel syntospray om zo hopelijk vaker dan 1x toe te schieten dus dat ga ik tijdens de eerstvolgende keer kolven (misschien vanavond en anders zeker weten morgen) even proberen.
Ik leg M lekker veel aan en zorg dan dat ik minimaal 2 keer van borst wissel. Laat het nou net zo zijn dat hij gisternacht ineens heel lang sliep! Vanaf 22.00. Heb hem om 3.45 wakker gemaakt en daarna kwam hij om 7.00 weer. Vannacht was het 22.30-2.45-6.15. Prima dus! Ik kan het me nu echt niet veroorloven om een doorslaper te hebben. Hoewel 1x per nacht al heel luxe is :) O+
Heerlijk zo'n slaper maar niet zo handig met de prille productie ja...maar klinkt goed je bent goed bezig! hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138053667
Oeke gefeliciteerd met je meisje en het behalen van de who norm *G*

Mabawa je bent er goed mee bezig. Maar zo zelden s'nachts wakker hoeven worden is luxe, maar niet handig met de productie.

Dank ook voor jullie reacties. Mijn tepel voelt nu na behandeling met mothermates en Multi mam compressen al veel beter. De beginnende bo is gelukkig door de ab kuur ook teruggegaan. Ook let ik nog meer erop, dat meneer niet slordig drinkt. Lactatiekundige heb ik vrijdag nog gebeld, maar die kreeg ik niet te pakken. Ze zal wel begin van de week terugbellen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_138053785
Aw Tinu had ik gemist dat je nog steeds zo veel last had :* rond haar tweede verjaardag dronk R ook behoorlijk slordig en mijn linker tepel deed echt vaak zeer...hopelijk is het bij jullie ook snel over :*
pi_138054373
Bitterend ik hoop ook dat het snel over is. Ook kwam ik eergisteren erachter, dat ik voorzichtig moet zijn bij het uittrekken van de tepel en niet tegen de tanden aan te komen. Het stomme is soms wil hij mijn tepel blijven vasthouden. Vacuum verbreken door de vinger tussen zijn lippen te doen resulteerde in grote huilbui terwijl hij daarvoor al had geslapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:05:54 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138054828
Oeke, gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter en met het behalen van WHO norm! *O*

Mabawa, goed bezig! hopelijk merk je ook snel resultaat :*

Tinu, fijn dat het al minder is geworden maar goed om het in de gaten te blijven houden :*
  zondag 23 maart 2014 @ 05:33:24 #238
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138065254
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef Kyara het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter en met het behalen van WHO norm! *O*

Mabawa, goed bezig! hopelijk merk je ook snel resultaat :*

Tinu, fijn dat het al minder is geworden maar goed om het in de gaten te blijven houden :*
Dat! :@

Wat denken jullie, spruw of melk? Foto is heftiger dan in t echt, wegvegen lukt gedeeltelijk maar tongetje blijft wittig. Kaakjes en wangetjes zijn schoon. Voeden is weer lastiger en pijnlijker dan voorheen ook, maar dat kan ook aan mij liggen. Er wordt veel geklokt en gepiept en geduwt en getrokken en zulks. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138065260
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 05:33 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Dat! :@

Wat denken jullie, spruw of melk? Foto is heftiger dan in t echt, wegvegen lukt gedeeltelijk maar tongetje blijft wittig. Kaakjes en wangetjes zijn schoon. Voeden is weer lastiger en pijnlijker dan voorheen ook, maar dat kan ook aan mij liggen. Er wordt veel geklokt en gepiept en geduwt en getrokken en zulks. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Ik zou zeggen van niet maar tja :{ . Hoe zijn je tepels?
♥ J & S
  zondag 23 maart 2014 @ 05:45:25 #240
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138065276
Op t oog normaal, geen glans. Geen glans op de lipjes ook, maar t voeden doet wel klovenlike zeer, zonder dat ik echt kloven zie.

T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor, dat t meer zeer doet door verkeerd happen of n tikje gemakkelijker zijn in houdingen. Ik ben echt huiverig voor spruw dus heel (te?) alert op witte mondjes :@
pi_138065432
Heb je een rode rand in je tepelhof? dat was een symtoom die mijn lk destijds beschreef. Ik vind het wit in het mondje van je kleintje nog wel meevallen maar ik ben natuurlijk geen arts. Hopelijk valt het mee. Sterkte!
pi_138065520
Mijn lk zei dat het eruit zou zien als kwarkachtige kloddertjes. Maar ook dat t prima zonder zichtbare plekken kan bestaan, dus dat zegt niet zoveel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_138065578
Mijn eerste gedachte: yep, spruw. :{ Zo zag het er bij mijn beide dochters ook uit. Maar ik ben natuurlijk geen expert.
  zondag 23 maart 2014 @ 08:30:15 #244
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138065614
Ik denk dat ik maar gewoon preventief gentiaan in huis haal! Kunnen we nog even afwachten en snel handelen indien nodig..

Geen rode rand of andere gekke Dingen gelukkig!
pi_138065821
Lastig he KP! Ik heb het ook elke keer erg gefocust erop! Anders even een bezoekje aan de huisarts?
♥ J & S
pi_138065832
Hier zag spruw er ook zo uit...
pi_138065896
Hier zag Ellie's tong er ook zo uit en was t niks. Niet te zeggen dus -O-. Zou idd GV bestellen bij Eurolac. Ik heb t ook preventief in huis gehaald.
Home is where the O+ is...
  maandag 24 maart 2014 @ 14:19:52 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138113516
E had meer die kloddertjes, dus voor mij ziet dit eruit als melk, maar als je t niet vertrouwt; even langs het cb/huisarts?

Ik heb een vraag die misschien heel onbenullig lijkt na 11 maanden voeden, maar kan een nacht met een krijsende baby alsof ze een maand oud is en krampjes heeft, nog komen door slordigheid in van kant wisselen? :{

Ik heb niks raars gegeten, zij ook niet... en toch had ze zo'n kramp leek t ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 14:22:11 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138113609
Wat sneu LB -O-
Het lijkt mij niet dat het daar door kan komen, maar aan de andere kant weet ik ook weer niks over van kant wisselen en zo. Hopelijk was het een eenmalig iets!
pi_138114387
LB, neuh, ik zou denken van niet. Hier ben ik zeker 's nachts soms slordig maar ze krijgt er geen kramp meer van (en dat had ze de eerste maanden heel erg).

Mss iets anders gegeten? Paprika, tomaat, ui, kool?
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')