abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:23:13 #126
192592 SureD1
------------------------------
pi_137643305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef meth1745 het volgende:

[..]

[..]

Tja, het Westen had een precedent geschapen toen ze in ex-Joegoslavië tussenbeide kwamen, we hebben de Russische bezwaren toen weggewuifd, 't was een humanitaire missie, wegens ethnische zuiveringen, geen schending van de souvereiniteit. Toen hebben we meteen de economische infrastructuur van Servië platgegooid.
In 2008 doet Rusland hetzelfde In Georgië: Beschuldigingen van ethnische zuiveringen, Rusland noemde het een humanitaire missie. Ze gooiden economische doelen plat. Ze hebben zelfs een televisiestation aangevallen, net hetzelfde als wat we in Servië deden.

Het Westen heeft later de afscheiding van Kosovo goedgekeurd en daarmee weer een precedent geschapen, het was slechts wachten op de Russische tegenzet.
Helemaal mee eens...
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:23:24 #127
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137643308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

En hier zie je dus jouw scheef-redeneren, wat je zegt is onzin en je verwacht telkens van ons dat wij dat gaan ontkrachten, dat is vermoeiend en erg moeilijk. Je hebt gewoon geen gelijk in deze en je TT is subjectief.
Wat is er onzin dan? Ik zeg niet dat de TT niet subjectief is, echter is de TT over een inval dat ook want die is er niet volgens Rusland.
Anti-Turkije
pi_137643347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef meth1745 het volgende:
Tja, het Westen had een precedent geschapen toen ze in ex-Joegoslavië tussenbeide kwamen, we hebben de Russische bezwaren toen weggewuifd, 't was een humanitaire missie, wegens ethnische zuiveringen, geen schending van de souvereiniteit. Toen hebben we meteen de economische infrastructuur van Servië platgegooid.
In 2008 doet Rusland hetzelfde In Georgië: Beschuldigingen van ethnische zuiveringen, Rusland noemde het een humanitaire missie. Ze gooiden economische doelen plat. Ze hebben zelfs een televisiestation aangevallen, net hetzelfde als wat we in Servië deden.

Het Westen heeft later de afscheiding van Kosovo goedgekeurd en daarmee weer een precedent geschapen, het was slechts wachten op de Russische tegenzet.
Jah, hebben de Russen goed afgekeken. En dat trucje wordt dus nu in de Krim herhaald.

Denk trouwens dat het geen toeval is dat Kroatie wel, en Servie niet bij de EU zit :P.
pi_137643391
DarthPutinKGB twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 17:08:54 Photo of tourists stopping for lunch in lovely #Crimea. They rented serious off road vehicles so as see everything. http://t.co/OC0KazgDnh reageer retweet
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:26:02 #130
192592 SureD1
------------------------------
pi_137643396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jah, hebben de Russen goed afgekeken. En dat trucje wordt dus nu in de Krim herhaald.

Denk trouwens dat het geen toeval is dat Kroatie wel, en Servie niet bij de EU zit :P.
Moest Servië niet Kosovo erkennen voor dat er überhaupt met Servië gepraat zou worden over onderhandeling voor lidmaatschap?
pi_137643422
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef SureD1 het volgende:
Moest Servië niet Kosovo erkennen voor dat er überhaupt met Servië gepraat zou worden over onderhandeling voor lidmaatschap?
Geen idee :P. Heb niet echt heel veel interesse gehad in die regio omdat daar nooit echt iets gebeurd is in "mijn tijd".
pi_137643451
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niet gediend van je toon :')
Dit is een forum... Ik vroeg je gewoon om een concreet voorbeeld.
Eigenlijk was ik er klaar mee, maar wil toch even wat duidelijk maken aan jou.

Je hebt inderdaad een probleem met de toon die jij aanslaat.
Je komt heel aanvallend over. Je "wint" discussies niet met je argumenten, maar doordat je discussiepartners op een gegeven moment gewoon wat beters te doen hebben dan naar jou te luisteren en al zijn je argumenten straks nog zo goed...geen hond meer die nog naar jou luistert omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.

Dit even als tip, hopelijk doe je er wat mee ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:28:05 #133
421524 SadPanda
pi_137643463
quote:

[..]

Nee, de onderhandelingen zij in januari van dit jaar begonnen
Anti-Turkije
pi_137643471
quote:

[..]

Volgens mij wel ja. Sowieso vind ik dat Servië oneerlijk is behandeld door het westen, maar das mijn mening :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:29:07 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137643493
quote:

[..]

Ik dacht dat het juist ging om medewerking met het opsporen van oorlogsmisdadigers.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:31:15 #136
421524 SadPanda
pi_137643556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Eigenlijk was ik er klaar mee, maar wil toch even wat duidelijk maken aan jou.

Je hebt inderdaad een probleem met de toon die jij aanslaat.
Je komt heel aanvallend over. Je "wint" discussies niet met je argumenten, maar doordat je discussiepartners op een gegeven moment gewoon wat beters te doen hebben dan naar jou te luisteren en al zijn je argumenten straks nog zo goed...geen hond meer die nog naar jou luistert omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.

Dit even als tip, hopelijk doe je er wat mee ;)
Jij hebt het nu alweer over mijn bronnen terwijl je zegt dat je die niet leest. Waarom heeft Wikipedia een bittere nasmaak?

Dus ik moet maar stoppen met argumenten of anders mijn standpunt veranderen?
Anti-Turkije
pi_137643616
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wat is er onzin dan? Ik zeg niet dat de TT niet subjectief is, echter is de TT over een inval dat ook want die is er niet volgens Rusland.
Ik heb eerder al aangegeven dat een moordenaar ook kan ontkennen dat hij/zij een moord heeft gepleegd, dat maakt het niet minder waar.
pi_137643626
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jij hebt het nu alweer over mijn bronnen terwijl je zegt dat je die niet leest. Waarom heeft Wikipedia een bittere nasmaak?

Dus ik moet maar stoppen met argumenten of anders mijn standpunt veranderen?
Kijk, daar ga je weer.

Het is jouw toon (je weet wel, de manier -waarop- je iets brengt), maar blijkbaar ben je daar idd ongevoelig voor...iets wat jouw discussiepartners vroeger of later ook door zullen krijgen (bij mij was dat vroeger).

Misschien kun je er niets aan doen ofzo, maar kijk er niet raar van op als mensen straks idd jouw bronnen niet meer gaan lezen :P

Maar goed, ik heb gezegd wat ik wou zeggen.
pi_137643665
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Mwa, kroatie kreeg van de EEG diplomatieke erkenning in 1992, werd lid van de EU in 2013. Servië bestaat pas sinds Montenegro in 2006 afsplitste.

Opvallend dat het toen ook tijdens Olympische spelen gebeurde... (De Georgisch-Russische oorlog dus)
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:36:31 #140
421524 SadPanda
pi_137643702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik heb eerder al aangegeven dat een moordenaar ook kan ontkennen dat hij/zij een moord heeft gepleegd, dat maakt het niet minder waar.
En ik heb gezegd dat de VS wel kan ontkennen dat het een militaire coup is, dat maakt het niet minder waar.

Nogmaals beiden zijn gewoon subjectief en geen feiten.
Anti-Turkije
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:38:24 #141
421524 SadPanda
pi_137643755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je weer.

Het is jouw toon (je weet wel, de manier -waarop- je iets brengt), maar blijkbaar ben je daar idd ongevoelig voor...iets wat jouw discussiepartners vroeger of later ook door zullen krijgen (bij mij was dat vroeger).

Misschien kun je er niets aan doen ofzo, maar kijk er niet raar van op als mensen straks idd jouw bronnen niet meer gaan lezen :P

Maar goed, ik heb gezegd wat ik wou zeggen.
Omdat ik er nogal moe van wordt als je ook nog gaat beweren dat mijn bronnen een bittere nasmaak hebben waar je nu niet eens op ingaat.
Anti-Turkije
pi_137643852
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Omdat ik er nogal moe van wordt als je ook nog gaat beweren dat mijn bronnen een bittere nasmaak hebben waar je nu niet eens op ingaat.
Kijk, daar ga je alweer alweer :P
Je probeert mij in een nadelige positie te manoevreren door mijn woorden te verdraaien (wat overigens tegen mij voor geen meter zal werken, duurt denk ik nog wel even voordat je dat door zal krijgen, magoed, jouw probleem). Ik was toch echt duidelijk toen ik het had over die bittere nasmaak, lees maar even terug :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:48:09 #143
421524 SadPanda
pi_137643990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je alweer alweer :P
Je probeert mij in een nadelige positie te manoevreren door mijn woorden te verdraaien (wat overigens tegen mij voor geen meter zal werken, duurt denk ik nog wel even voordat je dat door zal krijgen, magoed, jouw probleem). Ik was toch echt duidelijk toen ik het had over die bittere nasmaak, lees maar even terug :)
Jij zegt toch echt dit:
omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.
Anti-Turkije
pi_137644008
Waarom wordt de OP zo goed als niet geüpdate? Ik dacht mij even bij te lezen over de afgelopen dagen maar dat wordt hem dus niet.
pi_137644035
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:36 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En ik heb gezegd dat de VS wel kan ontkennen dat het een militaire coup is, dat maakt het niet minder waar.

Nogmaals beiden zijn gewoon subjectief en geen feiten.
Je snapt het echt niet, sorry maar ik ga mijn tijd niet meer aan jouw onzin besteden.
pi_137644056
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jij zegt toch echt dit:
omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.
Ehm...er stond nog meer in die post van mij hoor :P

Interessant wel, je trekt zinnen uit hun context. Das 1 van jouw debattechnieken blijkbaar? :P
pi_137644070
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef Infection het volgende:
Waarom wordt de OP zo goed als niet geüpdate? Ik dacht mij even bij te lezen over de afgelopen dagen maar dat wordt hem dus niet.
SadPanda is denk ik te druk bezig met de vaste users hier trollen :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:53:04 #148
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_137644099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ehm...er stond nog meer in die post van mij hoor :P

Interessant wel, je trekt zinnen uit hun context. Das 1 van jouw debattechnieken blijkbaar? :P
Overigens een debattechniek die erg vaak voorkomt. :D
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:53:23 #149
421524 SadPanda
pi_137644104
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef Infection het volgende:
Omdat niemand daar zin in heeft? Die tijdlijn is gewoon gekopieerd.
Anti-Turkije
pi_137644113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef Voszje het volgende:

[..]

Overigens een debattechniek die erg vaak voorkomt. :D
Deze doet dat wel wat nadrukkelijker dan de meesten die ik ben tegengekomen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')