Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
Tja, het Westen had een precedent geschapen toen ze in ex-Joegoslavië tussenbeide kwamen, we hebben de Russische bezwaren toen weggewuifd, 't was een humanitaire missie, wegens ethnische zuiveringen, geen schending van de souvereiniteit. Toen hebben we meteen de economische infrastructuur van Servië platgegooid.
In 2008 doet Rusland hetzelfde In Georgië: Beschuldigingen van ethnische zuiveringen, Rusland noemde het een humanitaire missie. Ze gooiden economische doelen plat. Ze hebben zelfs een televisiestation aangevallen, net hetzelfde als wat we in Servië deden.
Het Westen heeft later de afscheiding van Kosovo goedgekeurd en daarmee weer een precedent geschapen, het was slechts wachten op de Russische tegenzet.
Wat is er onzin dan? Ik zeg niet dat de TT niet subjectief is, echter is de TT over een inval dat ook want die is er niet volgens Rusland.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En hier zie je dus jouw scheef-redeneren, wat je zegt is onzin en je verwacht telkens van ons dat wij dat gaan ontkrachten, dat is vermoeiend en erg moeilijk. Je hebt gewoon geen gelijk in deze en je TT is subjectief.
Jah, hebben de Russen goed afgekeken. En dat trucje wordt dus nu in de Krim herhaald.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef meth1745 het volgende:
Tja, het Westen had een precedent geschapen toen ze in ex-Joegoslavië tussenbeide kwamen, we hebben de Russische bezwaren toen weggewuifd, 't was een humanitaire missie, wegens ethnische zuiveringen, geen schending van de souvereiniteit. Toen hebben we meteen de economische infrastructuur van Servië platgegooid.
In 2008 doet Rusland hetzelfde In Georgië: Beschuldigingen van ethnische zuiveringen, Rusland noemde het een humanitaire missie. Ze gooiden economische doelen plat. Ze hebben zelfs een televisiestation aangevallen, net hetzelfde als wat we in Servië deden.
Het Westen heeft later de afscheiding van Kosovo goedgekeurd en daarmee weer een precedent geschapen, het was slechts wachten op de Russische tegenzet.
twitter:DarthPutinKGB twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 17:08:54Photo of tourists stopping for lunch in lovely #Crimea. They rented serious off road vehicles so as see everything. http://t.co/OC0KazgDnh reageer retweet
Moest Servië niet Kosovo erkennen voor dat er überhaupt met Servië gepraat zou worden over onderhandeling voor lidmaatschap?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jah, hebben de Russen goed afgekeken. En dat trucje wordt dus nu in de Krim herhaald.
Denk trouwens dat het geen toeval is dat Kroatie wel, en Servie niet bij de EU zit.
Geen ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef SureD1 het volgende:
Moest Servië niet Kosovo erkennen voor dat er überhaupt met Servië gepraat zou worden over onderhandeling voor lidmaatschap?
Eigenlijk was ik er klaar mee, maar wil toch even wat duidelijk maken aan jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet gediend van je toon
Dit is een forum... Ik vroeg je gewoon om een concreet voorbeeld.
Nee, de onderhandelingen zij in januari van dit jaar begonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Moest Servië niet Kosovo erkennen voor dat er überhaupt met Servië gepraat zou worden over onderhandeling voor lidmaatschap?
Volgens mij wel ja. Sowieso vind ik dat Servië oneerlijk is behandeld door het westen, maar das mijn meningquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist ging om medewerking met het opsporen van oorlogsmisdadigers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Jij hebt het nu alweer over mijn bronnen terwijl je zegt dat je die niet leest. Waarom heeft Wikipedia een bittere nasmaak?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik er klaar mee, maar wil toch even wat duidelijk maken aan jou.
Je hebt inderdaad een probleem met de toon die jij aanslaat.
Je komt heel aanvallend over. Je "wint" discussies niet met je argumenten, maar doordat je discussiepartners op een gegeven moment gewoon wat beters te doen hebben dan naar jou te luisteren en al zijn je argumenten straks nog zo goed...geen hond meer die nog naar jou luistert omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.
Dit even als tip, hopelijk doe je er wat mee
Ik heb eerder al aangegeven dat een moordenaar ook kan ontkennen dat hij/zij een moord heeft gepleegd, dat maakt het niet minder waar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er onzin dan? Ik zeg niet dat de TT niet subjectief is, echter is de TT over een inval dat ook want die is er niet volgens Rusland.
Kijk, daar ga je weer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij hebt het nu alweer over mijn bronnen terwijl je zegt dat je die niet leest. Waarom heeft Wikipedia een bittere nasmaak?
Dus ik moet maar stoppen met argumenten of anders mijn standpunt veranderen?
Mwa, kroatie kreeg van de EEG diplomatieke erkenning in 1992, werd lid van de EU in 2013. Servië bestaat pas sinds Montenegro in 2006 afsplitste.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jah, hebben de Russen goed afgekeken. En dat trucje wordt dus nu in de Krim herhaald.
Denk trouwens dat het geen toeval is dat Kroatie wel, en Servie niet bij de EU zit.
En ik heb gezegd dat de VS wel kan ontkennen dat het een militaire coup is, dat maakt het niet minder waar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik heb eerder al aangegeven dat een moordenaar ook kan ontkennen dat hij/zij een moord heeft gepleegd, dat maakt het niet minder waar.
Omdat ik er nogal moe van wordt als je ook nog gaat beweren dat mijn bronnen een bittere nasmaak hebben waar je nu niet eens op ingaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je weer.
Het is jouw toon (je weet wel, de manier -waarop- je iets brengt), maar blijkbaar ben je daar idd ongevoelig voor...iets wat jouw discussiepartners vroeger of later ook door zullen krijgen (bij mij was dat vroeger).
Misschien kun je er niets aan doen ofzo, maar kijk er niet raar van op als mensen straks idd jouw bronnen niet meer gaan lezen
Maar goed, ik heb gezegd wat ik wou zeggen.
Kijk, daar ga je alweer alweerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ik er nogal moe van wordt als je ook nog gaat beweren dat mijn bronnen een bittere nasmaak hebben waar je nu niet eens op ingaat.
Jij zegt toch echt dit:quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je alweer alweer
Je probeert mij in een nadelige positie te manoevreren door mijn woorden te verdraaien (wat overigens tegen mij voor geen meter zal werken, duurt denk ik nog wel even voordat je dat door zal krijgen, magoed, jouw probleem). Ik was toch echt duidelijk toen ik het had over die bittere nasmaak, lees maar even terug
Je snapt het echt niet, sorry maar ik ga mijn tijd niet meer aan jouw onzin besteden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En ik heb gezegd dat de VS wel kan ontkennen dat het een militaire coup is, dat maakt het niet minder waar.
Nogmaals beiden zijn gewoon subjectief en geen feiten.
Ehm...er stond nog meer in die post van mij hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt dit:
omdat jouw argumenten en bronnen een bittere nasmaak als extraatje hebben.
SadPanda is denk ik te druk bezig met de vaste users hier trollenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef Infection het volgende:
Waarom wordt de OP zo goed als niet geüpdate? Ik dacht mij even bij te lezen over de afgelopen dagen maar dat wordt hem dus niet.
Overigens een debattechniek die erg vaak voorkomt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...er stond nog meer in die post van mij hoor
Interessant wel, je trekt zinnen uit hun context. Das 1 van jouw debattechnieken blijkbaar?
Omdat niemand daar zin in heeft? Die tijdlijn is gewoon gekopieerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef Infection het volgende:
Waarom wordt de OP zo goed als niet geüpdate? Ik dacht mij even bij te lezen over de afgelopen dagen maar dat wordt hem dus niet.
Deze doet dat wel wat nadrukkelijker dan de meesten die ik ben tegengekomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Overigens een debattechniek die erg vaak voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |