Volgens mij gaat het alleen om de Oekraïense zender 1+1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor?
Maar als het zo is, dan praat dat het nog niet goed.
Omdat het hier vreemd is om niet tegen de inval te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met alle respect, je bent hier, met een paar eerder genoemde users, toch een van de meest uitgesproken meningen toegedaan...
Maar hieruit kan je dan toch ook opmaken dat het referendum op de Krim, het twijfelachtig is of -die- goed gaan verlopen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de verkiezingen goed verlopen. En van te voren zijn de Russische zender uit de lucht gehaald..
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond in dit topic een dag of 2 geleden
In dit topic staat er sowieso alweer 1, (invasie is discussieerbaar omdat Putin het ontkent --> scheef redeneren), enkel of je het ermee eens bent is discussieerbaar omdat dat je eigen mening is waar je ons van kan proberen te overtuigen, echter zodra we erop in gaan met tegenargumenten en je toch iets beter je mening of uitspraak moet gaan onderbouwen ga je scheef redeneren.quote:
Ten eerste ben ik (zoals ik je al een keer of wat subtiel heb meegedeeld, maar jij bent klaarblijkelijk niet vatbaar voor subtiliteit) niet gediend van je toon, ik ben niet je hond die je in de rondte kan commanderen. Ten tweede was dat een concreet voorbeeld, als je dat niet snapt dan ga je je maar inlezen in de klassieke logica in plaats van propaganda...ik geef het op...quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogmaals geef concrete voorbeelden. Naar mijn weten onderbouw ik bijna altijd mijn argumenten zoals waarom ik de inval moreel correct vind of waarom het nazi's zijn.
In mijn post hierboven heb ik een link van het artikel + een video waarin wordt gezegd dat de Oekraïense zender 1+1 uit de lucht is op de Krim. Ik denk dat magnetronkoffie hier dus ook op doelde.quote:
Dat 1+1 is vervangen door een ander kanaal. En er zijn nog meer dan genoeg Oekraïnse zenders. De coupplegers willen alle Russische zenders weg zonder vervanging.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hieruit kan je dan toch ook opmaken dat het referendum op de Krim, het twijfelachtig is of -die- goed gaan verlopen?
Idem, heb wel wat beters te doen. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik (zoals ik je al een keer of wat subtiel heb meegedeeld, maar jij bent klaarblijkelijk niet vatbaar voor subtiliteit) niet gediend van je toon, ik ben niet je hond die je in de rondte kan commanderen. Ten tweede was dat een concreet voorbeeld, als je dat niet snapt dan ga je je maar inlezen in de klassieke logica in plaats van propaganda...ik geef het op...
Ik begin me serieus af te vragen welke 'leider' dat niet doet. Putin staat er bekend om, Rutte 'kocht' Nederland om met een belofte van 1000 euro voor iedere inwoner en Obama ging wel heel ver met data-mining en internet stalking voor zijn campagne.quote:
Ja, denk dat dat het idd was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
In mijn post hierboven heb ik een link van het artikel + een video waarin wordt gezegd dat de Oekraïense zender 1+1 uit de lucht is op de Krim. Ik denk dat magnetronkoffie hier dus ook op doelde.
Dont worry, volgens mij gebeurt er weinig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer trouwens dat er zo nauwelijks tijd is om nieuws te hunten
Er werd gesteld dat mijn TT niet objectief is, dus zeg ik dat de TT over een inval dat ook niet is want Rusland ontkent dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:09 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
In dit topic staat er sowieso alweer 1, (invasie is discussieerbaar omdat Putin het ontkent --> scheef redeneren), enkel of je het ermee eens bent is discussieerbaar omdat dat je eigen mening is waar je ons van kan proberen te overtuigen, echter zodra we erop in gaan met tegenargumenten en je toch iets beter je mening of uitspraak moet gaan onderbouwen ga je scheef redeneren.
Wat er vooral erg is aan de TT is dat er een -dt fout in staat...quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat mijn TT niet objectief is, dus zeg ik dat de TT over een inval dat ook niet is want Rusland ontkent dat.
Ik was toen nog niet bij je postquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
In mijn post hierboven heb ik een link van het artikel + een video waarin wordt gezegd dat de Oekraïense zender 1+1 uit de lucht is op de Krim. Ik denk dat magnetronkoffie hier dus ook op doelde.
Geeft niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet bij je post
Maar het artikel mist dat vervangen is door een Russisch kanaal.
Niet gediend van je toonquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik (zoals ik je al een keer of wat subtiel heb meegedeeld, maar jij bent klaarblijkelijk niet vatbaar voor subtiliteit) niet gediend van je toon, ik ben niet je hond die je in de rondte kan commanderen. Ten tweede was dat een concreet voorbeeld, als je dat niet snapt dan ga je je maar inlezen in de klassieke logica in plaats van propaganda...ik geef het op...
En hier zie je dus jouw scheef-redeneren, wat je zegt is onzin en je verwacht telkens van ons dat wij dat gaan ontkrachten, dat is vermoeiend en erg moeilijk. Je hebt gewoon geen gelijk in deze en je TT is subjectief.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat mijn TT niet objectief is, dus zeg ik dat de TT over een inval dat ook niet is want Rusland ontkent dat.
Zozo dat is inderdaad heel erg...quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat er vooral erg is aan de TT is dat er een -dt fout in staat...
Maar goed, Saakashvili die zelf het bevel gaf de vredestroepen in Zuid-Ossetië aan te vallen is natuurlijk een slechte bron. Bovendien heeft Rusland Zuid-Ossetië en Abchazië als onafhankelijke landen erkend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wij weten beide niet of dat gaat gebeuren, we hebben immers beide geen kristallen bol.
Zo gek is de gedachte overigens niet, ik heb dat Transniestria verhaal niet zelf verzonnen, ik ben het meerdere malen tegen gekomen.
bijv.
[..]
Bron
Wellicht moet je eens onderzoek doen naar de oorsprong van de term "forum". Gelukkig mag ik zelf bepalen wat voor effect jouw gebrek aan basale omgangsvormen op mij heeft. Dat concreet voorbeeld heb je gehad (3e keer).quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet gediend van je toon
Dit is een forum... Ik vroeg je gewoon om een concreet voorbeeld.
http://news.yahoo.com/ukr(...)JR7lkh9T9yEAWO_QtDMDquote:Kiev (AFP) - Ukraine will not attempt a military move to prevent the southern Crimean peninsula's breakaway in order not to expose its eastern border, Ukraine's acting president Oleksandr Turchynov told AFP Tuesday in an exclusive interview.
Publieke zenderquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
Geeft niet.Door welk Russisch kanaal is het vervangen?
Dont shoot the messenger.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef BlaZ het volgende:
Maar goed, Saakashvili die zelf het bevel gaf de vredestroepen in Zuid-Ossetië aan te vallen is natuurlijk een slechte bron. Bovendien heeft Rusland Zuid-Ossetië en Abchazië als onafhankelijke landen erkend.
Dat men zich in Litouwen zorgen maakt is ook onzin.
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik vind dit best interessant:
[..]
Nogmaals, ik zeg dat annexatie mogelijk is, niet dat het gaat gebeuren. Dat lijkt me zelfs lastig zoals ik in mn 1e post zei omdat Rusland dan "flink door de Ukraine heen ploegen om daar aan te grenzen. Tenzij het nog een ingesloten stukje grond wil zoals daar boven bij Polen." Ik vind Transnistria gewoon een interessant verhaal.
Tja, het Westen had een precedent geschapen toen ze in ex-Joegoslavië tussenbeide kwamen, we hebben de Russische bezwaren toen weggewuifd, 't was een humanitaire missie, wegens ethnische zuiveringen, geen schending van de souvereiniteit. Toen hebben we meteen de economische infrastructuur van Servië platgegooid.quote:Is President Vladimir Putin readying the rhetorical groundwork for a full-scale attack on international norms regarding the inviolability of borders and state sovereignty? Could be, if the recent comments of two of his closest advisers are any indication of what the Kremlin is thinking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |