Er is een verschil tussen dingen van een andere kant belichten en dingen als waar / feit verkopen of er een PandaSpin aan te geven. Je zal toch echt terug moeten lezen om dat te zien ik ga dat niet allemaal herhalen, voor de rest wordt er niet extra heftig gereageerd hij gaat alleen altijd op alles tot aan het domme toe in omdat hij zijn ongelijk niet wenst toe te geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Voszje het volgende:
Wat is er met SadPanda dat de reacties op hem altijd zo heftig zijn hier in dit topic? Ik heb geen tijd om de hele dag te lurken in dit topic, dus misschien heb ik iets gemist...
Wat ik van SadPanda begrijp is dat hij niet zomaar meegaat in alles wat er door de westerse media wordt geschreven, maar juist ook de andere kant belicht? Ja, misschien is deze TT subjectief, maar hoeveel objectiviteit hebben we daadwerkelijk? Niemand hier weet precies wat er speelt. Zolang de discussie op een nette manier gaat, zie ik niet in waarom er zo heftig gereageerd wordt?
Nogmaals, misschien heb ik iets gemist. Dan hoor ik het graag.
Er is geen enkele reden waarom ze het nu zouden doen maar wel een goede reden waarom niet. Bij Oekraïne is die reden er wel namelijk de recente coup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zeg dat annexatie van Transnistria kan gebeuren, niet dat het gaat gebeuren. Volgens mij is daar weinig bewijslast mee verbonden.
Je redenering mbt verkiezingen in Moldavie is iig niet heel relevant. Die Russische inval in de Krim zal pro-Europa sentiment in de Ukraine flink stimuleren. Het lijkt de Russen weinig te deren.
En straks zijn er weer verkiezingen en dan komt alles weer goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom ze het nu zouden doen maar wel een goede reden waarom niet. Bij Oekraïne is die reden er wel namelijk de recente coup.
En de VS ontkent dat er een militaire coup heeft plaatsgevonden, je punt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Een moordenaar kan ook ontkennen dat hij/zij iemand heeft vermoord, je punt?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik vervelend vind aan SadPanda is dat hij kwaad leek te worden omdat ik niet alle bronnen lees die aangedragen worden (hij noemde dat selectief van mij, wat natuurlijk gewoon onzin is. Ik kan moeilijkl 24/7 hier aanwezig zijn) en dat ik de door hem genoemde neo-nazi's als "rechts" bestempelde.
Dit gaf mij de indruk dat SadPanda een azijnpisser is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dingen van een andere kant belichten en dingen als waar / feit verkopen of er een PandaSpin aan te geven. Je zal toch echt terug moeten lezen om dat te zien ik ga dat niet allemaal herhalen, voor de rest wordt er niet extra heftig gereageerd hij gaat alleen altijd op alles tot aan het domme toe in omdat hij zijn ongelijk niet wenst toe te geven.
Duidelijk, bedankt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het totaal niet om zijn boodschap. Het gaat om de manier waarop... Kortaf en gespeend van enige nuance. Hoe meer kanten belicht worden hoe beter... Maar niet met de stelligheid van een propagandastation alsjeblieft
Nou wat daar mis mee is, is dat in een normaal debat enige vorm van beleefdheid en nuance op prijs gesteld wordt. Als jij je niet aan de regels van de kunst wil houden, ook prima, maar dan kan je dit soort reacties verwachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zeer directe en confronterende manier van argumenteren? Vooral tegen iemand die neo-nazi's bagatelliseert.
Ik heb om voorbeelden gevraagd niet om uitdrukkingen.
Je moet even tussen de regels doorlezen dat je dingen uit verband trekt totdat het onzin wordt en dat is gewoon vervelend, enkel omdat je denkt dat je op die manier je gelijk kan halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zeer directe en confronterende manier van argumenteren? Vooral tegen iemand die neo-nazi's bagatelliseert.
Ik heb om voorbeelden gevraagd niet om uitdrukkingen.
Ik ben hier nooit kwaad geworden. Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik een stukje tekst uit een goede bron heb gekopieerd en je de bron dus niet hoeft te lezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik vervelend vind aan SadPanda is dat hij kwaad leek te worden omdat ik niet alle bronnen lees die aangedragen worden (hij noemde dat selectief van mij, wat natuurlijk gewoon onzin is. Ik kan moeilijkl 24/7 hier aanwezig zijn) en dat ik de door hem genoemde neo-nazi's als "rechts" bestempelde.
Dit gaf mij de indruk dat SadPanda een azijnpisser is.
Waarin heb ik ongelijk dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dingen van een andere kant belichten en dingen als waar / feit verkopen of er een PandaSpin aan te geven. Je zal toch echt terug moeten lezen om dat te zien ik ga dat niet allemaal herhalen, voor de rest wordt er niet extra heftig gereageerd hij gaat alleen altijd op alles tot aan het domme toe in omdat hij zijn ongelijk niet wenst toe te geven.
Ik vind dit best interessant:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
Er is geen enkele reden waarom ze het nu zouden doen maar wel een goede reden waarom niet. Bij Oekraïne is die reden er wel namelijk de recente coup.
Nogmaals, ik zeg dat annexatie mogelijk is, niet dat het gaat gebeuren. Dat lijkt me zelfs lastig zoals ik in mn 1e post zei omdat Rusland dan "flink door de Ukraine heen ploegen om daar aan te grenzen. Tenzij het nog een ingesloten stukje grond wil zoals daar boven bij Polen." Ik vind Transnistria gewoon een interessant verhaal.quote:
Ik betwijfel of de verkiezingen goed verlopen. En van te voren zijn de Russische zender uit de lucht gehaald..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks zijn er weer verkiezingen en dan komt alles weer goed
Toch?
Dat ik een troll ben en niet goed bij mn hoofd omdat ik een neo-nazi zou bestempelen met "rechts" bijvoorbeeldquote:
Saakashvili was verantwoordelijk voor het uitbreken van de gevechten tussen Rusland en Georgië in 2008, maar hij was democratisch verkozen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is gewoon bangmakerij van een ex-dictator van Georgië..
Op de Krim zijn de Ukrainse zenders toch ook uit de lucht gehaald?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de verkiezingen goed verlopen. En van te voren zijn de Russische zender uit de lucht gehaald..
Dit is een autoriteitsargument, een drogreden dus. Je redeneert vanuit het standpunt dat jij gelijk hebt omdat jij gelijk hebt ( of de waarheid in pacht hebt). De kunst ligt hem in het overtuigen van anderen met argumenten, niet met meningen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit kwaad geworden. Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik een stukje tekst uit een goede bron heb gekopieerd en je de bron dus niet hoeft te lezen.
In vergelijking met sommige andere hier ben ik aardig beleefd en heb ik nuance. Sommige vergelijken Poetin met Hitler en voor de ander is Poetin een held..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nou wat daar mis mee is, is dat in een normaal debat enige vorm van beleefdheid en nuance op prijs gesteld wordt. Als jij je niet aan de regels van de kunst wil houden, ook prima, maar dan kan je dit soort reacties verwachten.
Het gaat me niet om je discussie met magnetronkoffie van vanavond.
Het is geen uitdrukking maar een verzuchting...gebaseerd op een quote van een van de grootste redenaars en debaters uit zijn tijd... Ken je klassiekers zullen we maar zeggen.
Voorbeelden aubquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je moet even tussen de regels doorlezen dat je dingen uit verband trekt totdat het onzin wordt en dat is gewoon vervelend, enkel omdat je denkt dat je op die manier je gelijk kan halen.
Misschien dat je het zelf niet door hebt, dat kan, maar je manier van redeneren is gewoon erg scheef.
Jij zei dat ik ongefundeerd beweer dat het neo-nazi's zijn ondanks dat ik een stukje kopieer en bronnen geef die je niet eens leest. Dat noem ik trollen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ik een troll ben en niet goed bij mn hoofd omdat ik een neo-nazi zou bestempelen met "rechts" bijvoorbeeld
Hij pleegde verkiezingsfraude.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Saakashvili was verantwoordelijk voor het uitbreken van de gevechten tussen Rusland en Georgië in 2008, maar hij was democratisch verkozen.
Niet meteen een betrouwbare bron wat betreft Russische intenties, idd.
Last van je korte termijngeheugen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zei dat ik ongefundeerd beweer dat het neo-nazi's zijn ondanks dat ik een stukje kopieer en bronnen geef die je niet eens leest. Dat noem ik trollen.
Heb je daar een bron voor?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de Krim zijn de Ukrainse zenders toch ook uit de lucht gehaald?
Met alle respect, je bent hier, met een paar eerder genoemde users, toch een van de meest uitgesproken meningen toegedaan...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In vergelijking met sommige andere hier ben ik aardig beleefd en heb ik nuance. Sommige vergelijken Poetin met Hitler en voor de ander is Poetin een held..
Stond in dit topic een dag of 2 geledenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor?
Maar als het zo is, dan praat dat het nog niet goed.
Nogmaals geef concrete voorbeelden. Naar mijn weten onderbouw ik bijna altijd mijn argumenten zoals waarom ik de inval moreel correct vind of waarom het nazi's zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit is een autoriteitsargument, een drogreden dus. Je redeneert vanuit het standpunt dat jij gelijk hebt omdat jij gelijk hebt ( of de waarheid in pacht hebt). De kunst ligt hem in het overtuigen van anderen met argumenten, niet met meningen.
Je geeft me de indruk dat je oprecht verontwaardigd bent door het feit dat wij niet willen (of kunnen) begrijpen terwijl je het ons toch zo duidelijk aangeeft...maar zo werkt het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |