Moet morgen vroeg op.quote:
Leafquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wanneer ga je die Free Leaf onderhand eens uitdelen.
Nachtdienstquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die heeft van die vage diensten, die kan ieder moment weer binnenhuppelen
Elke dienst zijn gebrek, nietwaarquote:
Das nog best een leuk ietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef Maxbet het volgende:
Nog een artikel over de bitcoin boulevard in den Haag:http://www.coindesk.com/d(...)e-bitcoin-boulevard/
Das wel waar jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dacht ik ook, jammer dat het zo'n takke end is.
Dat was ik juist wel van planquote:Op woensdag 12 maart 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das wel waar ja
Ga niet zomaar even die kant op om even te kijken en een biertje te doen.
Maar misschien slaat het wel goed aan en volgen er meer in delen van het land die wat dichterbij liggen.
Mja, ik begin er toch even niet aan.quote:
Het is vrijwel onmogelijk om coins kwijt te raken doordat alles op de blockchain terug te vinden is, alleen jij krijgt dat klaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 03:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, ik begin er toch even niet aan.
Moet ik het namelijk in een wallet gaan gooien, en daaruit verdwijnt altijd alles![]()
Trustenquote:Op woensdag 12 maart 2014 03:34 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Werkse nog voor zolang je nog moet!
Dat was Doge ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 06:21 schreef Maxbet het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat piggycoin een grapje was?
Er zit wel een lekkere piek in de koers op btc-equote:
Als ik toch geen transactiegegevens kan zien, kan ik toch niks terugvinden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk om coins kwijt te raken doordat alles op de blockchain terug te vinden is, alleen jij krijgt dat klaar
Adres?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik toch geen transactiegegevens kan zien, kan ik toch niks terugvinden?
blockchain.info gaat je alleen helpen voor BTC transacties.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef roislecxe het volgende:
Als ik het niet stap voor stap krijg voorgekauwd waar ik op moet klikken en wat ik moet invoeren komt er niks van terecht
Ik weet dat ik op blockchain.info dingen kan invoeren, maar het adres van die wallet snapt ie iig niet.
Ik vond het niet zo heel spectaculair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |