Kan, maar zie het niet gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Successupportersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arsenal komt nog boven Feyenoord en Heerenveen, dan weet je het wel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
AlettttiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet hoe het gaat he.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef isgeschiedenis het volgende:
jezus, is die nederland 3 gast bayern fan ofzo
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Echte fans supporten hun lokale club
Oh dan moet ik weg, want ik kom niet uit Groningen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Jij woont er, dus dan is het goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan moet ik weg, want ik kom niet uit Groningen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UI
Hypocriete lul, waarom was jij dan geen Veendamfan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of deze, maar dan verkleind:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |