Hahaha nou okequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles
dates, verjaardagen, stand van zaken, samenlevingscontract, ouders al ontmoet, seksualiteit, spookverhalen, favoriete trekjes van hem, alles
goed bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha nou oke
dates waren er niet heel veel eerste was op 8 december als ik mij niet vergis. En op 23e kregen we echt wat.
Ik ben 8 april jarig. Zet maar vast in agenda
Hij werkt nu veel en ik volg een studie dus we zien elkaar elk weekend. Soms door de weeks ook.
Ja ouders al vaak ontmoet. Opa en oma's ook.
Elke week seks.
Spookverhalen nog nooit verteld.
Ik weet zijn favoriete trekjes niet eerlijk gezegd. Maar hij is wel verslaafd aan zijn mobiel.
waar wonen jullie eigenlijk? tjacka is amsterdammer toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha nou oke
dates waren er niet heel veel eerste was op 8 december als ik mij niet vergis. En op 23e kregen we echt wat.
Ik ben 8 april jarig. Zet maar vast in agenda
Hij werkt nu veel en ik volg een studie dus we zien elkaar elk weekend. Soms door de weeks ook.
Ja ouders al vaak ontmoet. Opa en oma's ook.
Elke week seks.
Spookverhalen nog nooit verteld.
Ik weet zijn favoriete trekjes niet eerlijk gezegd. Maar hij is wel verslaafd aan zijn mobiel.
hebben nu bijna anderhalve maand ietsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef xcachet het volgende:
Hoe ver is het tussen jou en Ezell ook alweer?
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
waar wonen jullie eigenlijk? tjacka is amsterdammer toch?
Bedoel afstandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben nu bijna anderhalve maand iets
komend weekend gaat ze mijn ouders ontmoeten
ow, Rotterdam en Utrecht, dus uur reistijd van deur tot deur ongeveerquote:
even een nieuw plaatje zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht
Dat wijf in de OP heeft wel lekkere billen trouwens
Utrecht is wel een mooie stadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, Rotterdam en Utrecht, dus uur reistijd van deur tot deur ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |