Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu een winterjas en een lente/herfstjas. Maar in de zomer heb ik eigenlijk niet echt een jas. Wat is dan een zomerjas?
Is poesje bang voor dat liefje hondje?quote:
Wellichtquote:
Geen idee, maar ik vind het wel coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
vinnie
Wat heeft Sarah gedaan met haar stem.. die klinkt als Izzy![]()
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is poesje bang voor dat liefje hondje?
Fera was dat beest eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
Als je honger hebt doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem het ook niet. Het is moeilijk, maar goed.
De honger is zo vervelend.
Hmmm, ik heb er altijd wel moeite mee. Vaak neem ik iets wat altijd of te koud of te warm is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.quote:
Verzopen katjes mauwen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
* tijnbrein neemt afstand van deze postquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
Nou ja zeg...ik stink niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
Grapje hoor katje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, die beginnen gelijk tegen je aan de rijden... En je broek onder te kwijlen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
Bij sommige honden word je anders omver gesprongen als je niet uitkijktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
De katten van Myr en Twi mogen me niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?quote:
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
Liever een donkerharige man met een baard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
checkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |