SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A&F T-shirt, Maat S ( kan als M gedragen worden ) 7.50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack & Jones polo (lange mouwen) Maat M valt als L. 7,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Replay Jeans, maat 33/34. 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WE chino. Maat 30/32 10 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gedragen G-star broek 32/32. 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grijs Jack & Jones T-shirt. Maat M. 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack & Jones T-shirt, Maat L. 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nike air max 1 Reflective pack.Maat 45 Keer of 8 aangehad. 80 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vragen mag er geDm'd worden
Gr,
BT
[ Bericht 3% gewijzigd door BlauweTijger op 12-03-2014 10:41:10 ]En altijd het laatste woord.![]()
Ik heb wel interesse in die replay jeans. Kan die evt. worden verzonden voor een leuke prijs? Verras me.
Chef.![]()
Voor 22,50 incl. is die van jou. Leuk genoeg ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik heb wel interesse in die replay jeans. Kan die evt. worden verzonden voor een leuke prijs? Verras me.
Chef.
En altijd het laatste woord.![]()
Nee sorry.. waren prijzig en zien er nog prima uit!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef marcosta het volgende:
die schoenen zijn cool en mijn maatalleen niet mijn prijs.. 50 euro ex?
ok vanwege de coolness geef ik je er 70 euro voor. max bodquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee sorry.. waren prijzig en zien er nog prima uit!![]()
Bedankt voor je bod. 80 euro is toch echt mijn minimale prijs. Over de verzendkosten kunnen we nog discussieren maar lager dan 80 wordt het niet. Als je nog in andere kleding interesse hebt kunnen we wellicht een mooie combi maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef marcosta het volgende:
[..]
ok vanwege de coolness geef ik je er 70 euro voor. max bodEn altijd het laatste woord.![]()
nee sorry alleen de shoes vind ik gaaf.
heb net vorige week de nieuwste uitgave gehaald van de air max dus was 135 eurootjes armer..
http://store.nike.com/nl/(...)d-874317/pgid-568772
die van jou kosten nu 116 euro nieuw zie ik in die nike store dus nog een paar tientjes minder ergens anders..
http://store.nike.com/nl/(...)-804081/pgid-1506853
ik blijf bij 70 euro sorry![]()
Ja! Ik pm je vanavond ..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor 22,50 incl. is die van jou. Leuk genoeg ?![]()
Broeken toch verkocht*
[ Bericht 93% gewijzigd door BlauweTijger op 24-03-2014 15:58:50 ]En altijd het laatste woord.![]()
Schopje! + Extra item. Death by zero t shirt maatje 38. ( M ) mag weg voor 15 incl. verzenden!
wrm ga je mijn spelling aanpassen? ok vergeef je.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Vooral als je wat mollig ben zitten ze strak
Ik hou altijd van slubbertruien, kun je lekker zwetenMV NS FR DS MD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: