Ik zie dat je vaak droomt over enge dingen, zoals hierboven net als met het vliegtuig. Heb je voorspellende dromen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:52 schreef Loekie1 het volgende:
Gisteravond bij het inslapen 'Manchester' en daarna een meisje dat heerlijk zat te eten. Weet niet of het hersenoprispingen waren, zo vlak voor het in slaap vallen, maar bij wakker worden herinnerde ik me het nog en interpreteerde het als ze plannen een aanslag op een restaurant in Manchester. Ik vind het moeilijk om mezelf deze keer serieus te nemen, maar ik meld het toch maar.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:41 schreef Lexa31 het volgende:
[..]
Ik zie dat je vaak droomt over enge dingen, zoals hierboven net als met het vliegtuig. Heb je voorspellende dromen?
Beetje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:41 schreef Lexa31 het volgende:
[..]
Ik zie dat je vaak droomt over enge dingen, zoals hierboven net als met het vliegtuig. Heb je voorspellende dromen?
Wat nogal is regelmatig terugkomt is dat ik de deurbel hoor als ik slaap(en soms ook als ik wakker ben) er staat dan niemand voor de deur , het geluid is erg realistisch.quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Hebben jullie terugkomende dromen, of gehad?
Zo ja, wat droom je precies? Vaak zit er een betekenis achter.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vannacht ook over de deurbel gedroomd.. niemand te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 00:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat nogal is regelmatig terugkomt is dat ik de deurbel hoor als ik slaap(en soms ook als ik wakker ben) er staat dan niemand voor de deur , het geluid is erg realistisch.
Het blijkt een bekent fenomeen te zijn, er is op internet wel het 1 en ander over te vinden.
Droomwoordenboek - Betekenis van dromen over deurbel of telefoonbel & Verklaren en Uitleg van dromen over deurbel of telefoonbel. Ongeveer 1 resultaten in woordenboek van dromen, met de droom symbool dat u zoekt.
Deurbel
Als je droomt dat je hoort of ring een deurbel, geeft aan dat je openstaat voor nieuwe ervaringen. De droom kan ook de aandacht vestigen op iets dat je over het hoofd gezien. Misschien heb je nog niet beseffen dat een kans voor u open.
(Dit is zo'n beetje de strekking van de artikelen die ik erover heb kunnen vinden)
Goed idee!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Misschien dmv dit topic mijn/onze/jullie dromen weer eens bijhouden.
Droomde vannacht over twee koplampen van mijn auto, die ik aan had laten staan.
Wat dromen jullie? Onthouden jullie de meeste dromen of juist niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |