Maar verder in het topic en t topic daarvoor nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet dat was dus al een paar keer mijn punt. JOH
En fyi die "" was niet om de vraag maar omdat jij het vroeg
omdat +/- 4 posts eerder je zelf keihard zat te schelden vandaar. Maar goed even goeie vijanden
![]()
quote:
epic 10/10 morequote:
hehehehe yoooooo ben thuis hoor, heb liter water op net dus beter word ik zonder kater wakkerquote:
paar maanden terug nog welquote:Op zondag 23 maart 2014 02:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht ff jij mag nog helemaal geen alcohol vriend
en door de dehydratie krijg je dus pijn in je knarquote:Op zondag 23 maart 2014 02:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plus water helpt niet tegen de alcohol, alleen tegen de dehydratie
ILLUGAAL 11TWEE GEBELDT DOEGquote:
Denk dat het illegaalste van gister door rood licht fietsen zonder lampjes wasquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Denk dat het illegaalste van gister door rood licht fietsen zonder lampjes was
Want ik was niet openbaar dronkenofzo
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
N.W.A FUCK DA POLICE
Nee het gaf me alleen oor en oog aidsquote:Op maandag 24 maart 2014 04:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is dit.
Is dit grappig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MY GIRLFRIEND
goh het is poowdiepooquote:Op maandag 24 maart 2014 04:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is dit.
Is dit grappig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MY GIRLFRIEND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop