Lol die laatste is dat nieuwe nummer van JB.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo moet het dus..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Serenading Sexy Beach Babes (Part 4) - Zalman Krauseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Serenading University Girls - Zalman Krause
Nou plex, leer gitaar spelen!quote:
Moet ik eerst kunnen zingenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:24 schreef bobbernaut het volgende:
Die wilders
MINDER MAROKKANEN!
En zn aanhang ging helemaal van MINDER MINDER MINDER MINDER
Whatsup met de black ribbon?quote:
zie DM...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Whatsup met de black ribbon?
surequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mag ik die dm ook?
laat dat nu een utopie zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maakt mij echt geen flikker uit, als ze hun best doen om normale leden van de maatschappij te worden kan ik er niet wakker van liggen.
imaginaaaatiiooonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maakt mij echt geen flikker uit, als ze hun best doen om normale leden van de maatschappij te worden kan ik er niet wakker van liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop