Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende: Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Dank voor je input. Dat ga ik doen.
"People that use Fiat currency as a store of value. There is a name for it: We call them Poor"
Ja, I know. Maar die eerste moet ik echt maar uit m'n hoofd zetten denk ik. En verder nog nergens een leuk shirtje tegengekomen. Wil niet iets wat gewoon egaal gekleurd is. Patroontjes zijn leuk
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.
Mijn schoenen (Asics) zijn 1 maat groter dan normaal maar ik merk dat ze, nu ik er zooltjes in heb, voorin eigenlijk te krap worden.
Maar eens voorzichtig rondkijken voor nieuwe en dan bepalen of ik voor neutrale met zooltjes of anti-pronatie schoenen ga. Nadat ik van de podoloog te horen kreeg dat mijn Asics GT eigenlijk helemaal niet anti-pronatie zijn ben ik een beetje huiverig geworden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende: Ik voel me echt eenzaam met m'n hardloopschoenen in dezelfde maat als m'n gewone schoenen Vanaf het begin af aan al gehad, en het bevalt me prima
zelfde maat hardloopschoenen als normale schoenen boks
Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef EnemyRock het volgende: Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel. Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel. Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.
Dat probeer ik ook aan te houden, ben alleen bang dat een avond hockeyen niet mee telt als rust...
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie