abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137834638
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Echter blijkt uit reacties in dit topic dat veel mensen borderline associeren met een bepaald soort gedrag: claimen, manipuleren, liegen, woede, etc. En dat klopt niet. Dit soort gedrag komt wel vaak voor bij borderliners, maar is niet persé typerend daarvoor.
Ja inderdaad, hoe meer ik zulk soort dingen lees, hoe meer ik me totaal niet aangesproken voel en iets krijg van: Nou dat heb ik dus helemaal niet.
pi_137834958
Ik ben nu eigenlijk verliefd op iemand met borderline trekkies en hoe meer moeite ik doe om ervan af te komen, hoe meer moeite ie nu doet om me te overtuigen dat het echt wel een keer kan lukken. Vorig jaar was het net andersom. Zucht, ik ben een slap ei. Ik vind het ook zo schattig al z'n negatieve trekken. Ik herinner me dat ie een keer zei dat ie in de spiegel keek en schrok van de totale kwaadaardigheid of zo, weet niet meer hoe ie dat zei, echt vreselijk en toen dacht ik: och wat romantisch. Tsja.
pi_137836329
dat mag in FB

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 17-03-2014 12:11:52 ]
pi_137841785
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje waarom als je Borderliners zo verschrikkelijk vind , waarom heb je dan met meerdere lopen scharrelen ?
Kijk als je nou een keer een borderliner treft kan , maar als je het meerdere malen hebt gehad ga je dan zelf niet eigenlijk steeds ernaar op zoek ?
Omdat Borderline dames ontzettend attractief zijn, emotioneel gezien en fysiek. (Van het begin dan eh ..).

Want elke hopeloze vent denkt zo'n persoon te kunnen redden. En borderliners spelen in het begin van de relatie vaak de ontzettende; "Buhuhuhu ik ben zo zielig kaart". Niet iedereen, maar als ik toch een schatting moet doen een ontzettend groot gedeelte.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137841903
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik snap Terry Stone wel, ik denk na mijn relatie met een borderliner grofweg hetzelfde als hij. Ik ben mij in borderline en met name andere "slachtoffers" gaan verdiepen en ik schrok mij echt dood. Ik heb toen vrij snel de relatie stop gezet omdat ik wist dat ik en mijn kind er aan onderdoor zouden gaan. Helaas kwam alles ook uit, want toen ik openlijk ging twijfelen over de relatie heb ik echt een ladingen met stront over mij heen gekregen. Van bedreigingen, beschuldigingen tot fysiek geweld
Ik snap Terry Stone ook wel. Wat jij hier beschrijft, zie je namelijk ook 9999x terug op het internet over mensen die een relatie hadden met een borderliner en waar ze of zelf de relatie wouden verbreken (en de lading stront over zich heen kregen) of waar de borderliner manipulatief ging doen en met anderen naar bed ging etc.

Probeer zo'n borderliner maar eens te overtuigen van bepaalde dingen, dat gaat in de meeste gevallen absoluut niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_137841976
Zou je dat nou wel zeggen sitting_elfling, ik heb geleerd dat dat trollen is. :')
pi_137842135
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef Pulzzar het volgende:
Echter blijkt uit reacties in dit topic dat veel mensen borderline associeren met een bepaald soort gedrag: claimen, manipuleren, liegen, woede, etc. En dat klopt niet. Dit soort gedrag komt wel vaak voor bij borderliners, maar is niet persé typerend daarvoor. Mensen met een bipolaire stoornis, een autistische stoornis, ADHD of een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen vergelijkbaar gedrag vertonen; buitenstaanders kunnen denken dat zij 'hetzelfde soort mensen' zijn, maar de oorzaak is heel anders.
Ik zou zeggen, lees eens een 100 introductie posts door op een borderline community forum van mensen die in een relatie zitten met een borderliner of er net uit zijn of een kind hebben met borderline en van de 100 keer kom je claimen/manipuleren/liegen/woede >90 keer tegen. Ik wou eigenlijk 100 keer zeggen, maar besef zelf ook wel dat je uitzonderingen hebt.

De kracht van veel van die communities is herkenbaarheid. Ik herkende me bijna allemaal in die introductie posts van anderen. Hoe de partner reageerde in bepaalde kwesties etc. Ik las dat forum door op aanraden van mint_clansell en het was een ware regen van herkenbaarheid.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:26:03 #158
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_137842224
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:27 schreef cobybryant het volgende:
Ik ben nu eigenlijk verliefd op iemand met borderline trekkies en hoe meer moeite ik doe om ervan af te komen, hoe meer moeite ie nu doet om me te overtuigen dat het echt wel een keer kan lukken. Vorig jaar was het net andersom. Zucht, ik ben een slap ei. Ik vind het ook zo schattig al z'n negatieve trekken. Ik herinner me dat ie een keer zei dat ie in de spiegel keek en schrok van de totale kwaadaardigheid of zo, weet niet meer hoe ie dat zei, echt vreselijk en toen dacht ik: och wat romantisch. Tsja.
De vraag die je je moet stellen: Werkt dit op langere termijn? Borderline-relaties komen neer op het kopen van een rage-huisdier (back to the 90s): de schildpad. In het begin zijn het hele brave, onschuldige dieren die af en toe wel eens een blaadje sla eten, op die rots liggen te luieren. Ze hebben van die mooie rooie of gele wangetjes, en je geeft ze een naam en praat wel eens met ze.
Zodra je weer een stuk verder bent, merk je dat het lieve beestje behoorlijk is gegroeid. Het blaadje sla is inmiddels een halve krop geworden, en voederen gaat al iets voorzichtiger omdat ze nogal kunnen bijten. Lang verhaal kort: De schildpad is na verloop van tijd zo groot geworden dat je je er geen raad meer mee weet en hem naar iemand moet sturen die er wél ruimte, ervaring en deskundigheid voor heeft.

Hoe dieper met de BL'er, hoe moeilijker en pijnlijker de breuk.
pi_137842640
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Omdat Borderline dames ontzettend attractief zijn, emotioneel gezien en fysiek. (Van het begin dan eh ..).

Want elke hopeloze vent denkt zo'n persoon te kunnen redden. En borderliners spelen in het begin van de relatie vaak de ontzettende; "Buhuhuhu ik ben zo zielig kaart". Niet iedereen, maar als ik toch een schatting moet doen een ontzettend groot gedeelte.
Kijk dat is nou een antwoord waar ik wat mee kan , en ik me ook iets bij kan voorstellen , wel heb ik zelf zoiets van als ik zelf met iemand wat gehad heb en het werkt niet , dat ik juist dan toch later verder kijk naar een ander type .

Daarom dat ik het me juist afvroeg.
pi_137842928
Voor de borderliners hier, waar zit het hem dan ontzettend in dat wanneer de huidige partner de relatie wil verbreken.....

De borderliner in kwestie een ontzettende trukendoos vol stront open gaat trekken met de meest belachelijke zaken om de partner te behouden of juist hem ontzettend de huid vol te schelden dat hij niks waard is?

Ik heb verhalen gelezen van personen waar de jongen in kwestie de relatie verbrak en de ex in kwestie tegen zijn familie en beste vrienden allemaal liep te vertellen dat hij vreemd ging etc (wat niet zo was). Of zelfs zo erg dat de ex de persoon in kwestie fysiek wou pijn doen en dat zij zelf (!) de politie ging bellen dat de jongen in kwestie haar lastig zou vallen(!).

Borderliners zijn nu eenmaal goed in manipulatief liegen, dus een politie agent hier of daar of een moeder hier en daar er bij betrekken is geen issue.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:47:31 #161
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_137843182
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Psychopaten is een groot woord. Wanneer is iemand een psychopaat? Wanneer iemand de fout ingaat baseert de Nederlandse rechtspraak haar uitspraak ook op de achterliggende problemen die bij een psychopaat aan de orde zijn en niet alleen op wat diegene de ander heeft aangedaan. Zelfs bij een massamoordenaar als Breivik hebben ze daar rekening mee gehouden. Het is een totaalpakket. Je hebt wel een heel beperkte kijk op mentale stoornissen als je denkt dat mensen niet zo zouden praten over de psychopaten die jij aanhaalt. Maar je vergelijkt borderliners dus met psychopaten?
Psychopathie is iets heel wijds. De meeste 'psychopaten' komen ALWEER van televisie. Mannen met kapmessen die anderen over de kling jagen zonder spijt of schuld, aan de drugs zitten en alles zonder angst doen.
Helaas, er zijn ook zat mensen die juist GEEN van alle bovenstaanden doen, maar besluiten nemen en mensen tegen elkaar opzetten zonder dat mensen het ook maar doorhebben. DAT zijn de ware psychopaten. Een psychopaat kan evengoed iemand zijn die de hele dag op een beurs werkt.
pi_137843270
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees eens een 100 introductie posts door op een borderline community forum van mensen die in een relatie zitten met een borderliner of er net uit zijn of een kind hebben met borderline en van de 100 keer kom je claimen/manipuleren/liegen/woede >90 keer tegen. Ik wou eigenlijk 100 keer zeggen, maar besef zelf ook wel dat je uitzonderingen hebt.

De kracht van veel van die communities is herkenbaarheid. Ik herkende me bijna allemaal in die introductie posts van anderen. Hoe de partner reageerde in bepaalde kwesties etc. Ik las dat forum door op aanraden van mint_clansell en het was een ware regen van herkenbaarheid.
Laten we heel eerlijk zijn ik geloof inderdaad dat die er zijn en ik weet dat sommige juist totaal door kunnen slaan en ja soms gevaarlijk zijn , maar er is een groep die vergeten word en dat zijn de milde borderliners want die zijn er ook wel degelijk,

Bij mij is borderline door therapie minder geworden, ik vind mijn eigen problemen mijn eigen verantwoordelijkheid . Het is bij mij juist door therapie milder geworden omdat ik mijn valkuilen ken en er ook mee omga, ja ik weet dat ik soms een kort lontje kan hebben maar ik weet ook dat als ik die momenten heb mezelf kan corrigeren.

Medicatie heb ik nooit gehad is nooit nodig geweest bij mij, de therapie is bij mij heel snel aangeslagen en juist heleboel veranderd want ik zie een heel verschil tussen de persoon die ik toen was en hoe ik nu ben .

Zoals recentelijk ruzie met buren gehad die nogal om onredelijke dingen zoals deur en wat mijn stoepje waar zij zich druk over maken, (ergens gevoelsmatig idee dat hun frustraties op mij afreageren) , die vrouw ging helemaal uit haar dak over iets waar ik echt denk van waar maak je druk om en vroeger zou ik heel fel daarin meegegaan zijn en juist de burenruzie op de spits drijven, nu heb ik zoiets van ok dat is jouw probleem en ik sta erboven .
Ik kon meegaan en juist terug gaan schelden en juist omdat ik er niet mee eens ben ineens harde muziek draaien en het laten escaleren maar het is een woonsituatie die ik voor mezelf niet erger wil maken, dan maar geen vriendelijk gedag meer en het laten voor wat het is en gewoon mijn eigen dingen doen.

Ik kan nu meer naar mijn eigen aandeel in de situatie kijken en er zelf wat aan doen dat ik het niet uit de hand laat lopen en voorheen voor de therapietijd kon ik dat niet .

Sterker nog ik had toen ik voor therapie had wel dat ik aan zelfverwonding deed, ik ben nu toch echt al meer dan 11 jaar krasvrij en ja ik heb genoeg situaties gehad waarin ik kon terugvallen.
pi_137843694
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor de borderliners hier, waar zit het hem dan ontzettend in dat wanneer de huidige partner de relatie wil verbreken.....

De borderliner in kwestie een ontzettende trukendoos vol stront open gaat trekken met de meest belachelijke zaken om de partner te behouden of juist hem ontzettend de huid vol te schelden dat hij niks waard is?

Ik heb verhalen gelezen van personen waar de jongen in kwestie de relatie verbrak en de ex in kwestie tegen zijn familie en beste vrienden allemaal liep te vertellen dat hij vreemd ging etc (wat niet zo was). Of zelfs zo erg dat de ex de persoon in kwestie fysiek wou pijn doen en dat zij zelf (!) de politie ging bellen dat de jongen in kwestie haar lastig zou vallen(!).

Borderliners zijn nu eenmaal goed in manipulatief liegen, dus een politie agent hier of daar of een moeder hier en daar er bij betrekken is geen issue.
Omdat sommige borderliners hun eigen waarheid zien , kijk in normaal is dat sommige dingen juist heel erg kan toetsen, helaas kan dat bij sommige borderliners ontbreken.
Ze kunnen soms situaties heel anders zien dan ze zijn door hun eigen angst.

Bij mij is juist in de therapie dat aangeleerd juist te bekijken of bepaalde dingen echt waar zijn of dat je ze invult , en dat is juist het punt dat een boel juist niet beheersen.
Het ligt aan de gradatie of het behandelbaar is of niet .

Ik heb geluk gehad en het is een milde versie, maar soms is dat punt dus heel moeilijk te behandelen bij borderline
pi_137844815
quote:

mja, is dat voorbehouden aan borderliners?
Ik heb ook zo'n ex en die heeft voorzover ik weet geen borderline. Al zit er wel duidelijk iets niet goed bij hem..
compact en kleverig.
pi_137845002
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mja, is dat voorbehouden aan borderliners?
Ik heb ook zo'n ex en die heeft voorzover ik weet geen borderline. Al zit er wel duidelijk iets niet goed bij hem..
Nee, en dat is dus de fout die een boel maken die lezen wat op internet, en die gaan op basis van dat dus diagnoses maken , wat dus niet altijd zo is en gaan dus op punt van dat wat op internet staat diagnoses maken.

Sommige mensen zijn gewoon eikels en daar zitten geen labeltjes aan vast , voor je diagnose krijgt gaat daar heel wat aan vooraf en borderline kan voor een boel mensen herkenbaar klinken want eerlijk een boel mensen hebben die trekken maar het is uitvergroot.
pi_137846011
quote:

Helaas heb ik dat ook gehad, ik had haar volgens haar mishandeld en ik had ons zoontje gekidnapt :N . Zelfs tijdens de rechtszitting om het ouderschap heeft ze complete verhalen verzonnen waardoor haar advocaat compleet voor lul zat tijdens die zitting. Ook nu speelt ze misselijke spelletjes, ze heeft uiteraard al weer een vriend, woont samen en is al weer zwanger. Weer een kind die een trauma gaat oplopen :{w . Vriendlief is trouwens echt een typerend slachtoffer voor haar, vreselijk onzeker en laat zich helemaal inpalmen door haar leugens, uiteraard heeft zij mij al weer zwart gemaakt zodat ik door meneer bedreigt werd per sms :'(
pi_137847122
quote:

Angst voor verlating en dan ga je het uittesten hoe ver je kunt gaan onbewust. Als er ook een reële kans inzit dat die ander je dumpt of als ie niet echt van je houdt wordt het gedrag alleen maar erger.
pi_137847371
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Helaas heb ik dat ook gehad, ik had haar volgens haar mishandeld en ik had ons zoontje gekidnapt :N . Zelfs tijdens de rechtszitting om het ouderschap heeft ze complete verhalen verzonnen waardoor haar advocaat compleet voor lul zat tijdens die zitting. Ook nu speelt ze misselijke spelletjes, ze heeft uiteraard al weer een vriend, woont samen en is al weer zwanger. Weer een kind die een trauma gaat oplopen :{w . Vriendlief is trouwens echt een typerend slachtoffer voor haar, vreselijk onzeker en laat zich helemaal inpalmen door haar leugens, uiteraard heeft zij mij al weer zwart gemaakt zodat ik door meneer bedreigt werd per sms :'(
Helaas ken ik veel te veel van dit soort verhalen. ;(

Het geeft ook aan dat je in het leven heel ver kunt komen met alleen maar liegen, bedriegen en "slachtoffertje' spelen.
pi_137847381
quote:

[..]

Tsss en ik was de borderliner, dat deed die ex van mij allemaal. Gewoon leugens in die rechtszaal, hij had altijd voor de kinderen gezorgd, hij deed niks!! Ik was zo giftig van die leugens en toen was het: Ja inderdaad ze is niet stabiel, hij heeft gelijk. En ik zou de kinderen mishandeld hebben, ja joh, ik moest ze van hem verplicht een tik geven omdat ik zo'n ei was dat ze niet kon opvoeden en alles maar best vond en hij deed nooit wat, hij chatte alleen met z'n vriendinnetje. Grrrrr maar ik ben er helemaal overheen hoor. Het was wel apart, al zijn familie zei dat ik een borderliner was en al mijn familie zei dat hij een narcist was en nu gaan we heel vriendelijk met elkaar om, die vrouw van Jeugdzorg die ie destijds had ingeschakeld, omdat ik zogenaamd niks kon, zei dat ze nog nooit een stel had gezien waarbij het contact zo goed was en het zo van een leien dakje ging. Ik zei maar wijselijk niks.
pi_137847415
quote:

[..]

ok. Heel herkenbaar. Maar nogmaals, volgens mij heeft m'n ex geen borderline. Al kan ik dat gemakkelijk roepen als ik dit soort dingen lees.
Lijkt er sprekend op en dat is idd het probleem, het labeltjes plakken zonder diagnose.
compact en kleverig.
pi_137847552
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok. Heel herkenbaar. Maar nogmaals, volgens mij heeft m'n ex geen borderline. Al kan ik dat gemakkelijk roepen als ik dit soort dingen lees.
Lijkt er sprekend op en dat is idd het probleem, het labeltjes plakken zonder diagnose.
Er zullen ook veel mensen met borderline zijn zonder de diagnose. Genoeg verhalen van psychologen/psychiators die een borderliner niet als patient willen hebben en genoeg borderliners die zo'n dikke plaat voor hun hoofd hebben dat ze nooit hulp willen hebben (of zelfs niet willen erkennen dat ze fout zitten, maar dat JIJ fout zit). Of dat je afgewimpeld word met; "Ach, t'zit in de familie ..t'is heus geen borderline!"

pi_137847935
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er zullen ook veel mensen met borderline zijn zonder de diagnose. Genoeg verhalen van psychologen/psychiators die een borderliner niet als patient willen hebben en genoeg borderliners die zo'n dikke plaat voor hun hoofd hebben dat ze nooit hulp willen hebben (of zelfs niet willen erkennen dat ze fout zitten, maar dat JIJ fout zit). Of dat je afgewimpeld word met; "Ach, t'zit in de familie ..t'is heus geen borderline!"

[ afbeelding ]
andersom zullen er genoeg mensen rondlopen die door hun partner borderliners genoemd worden nav topics als dit en het helemaal niet zijn...

Dat is ook mooi dan, want hoe verdedig je je tegen een argument als: jij bent niet redelijk, jij hebt borderline :{w
compact en kleverig.
pi_137848138
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je moet wel een compleet gebrek aan ruggengraat hebben om al het psychologische en/of fysieke misbruik te blijven pikken.
Dat je het steunen noemt geeft eigenlijk wel aan hoe je er tegenaan kijkt... ik zou zeggen vooral blijven propageren dat borderline vrij onschuldig is. :{w
Amen

Had 6 weken lang een ''relatie'' met iemand die borderline heeft . Vrij vroeg in een de relatie heeft ze een zelfmoordpoging ondernomen omdat ze mij die dag 20x belde en ik ziek begon te worden van der needy gedrag en dus niet opnam .

Ze gaf me hiermee het gevoel als ik met der oneens was , ik niet deed wat ze wilde ik schuldig zou zijn aan haar evt dood dus heb ik me de weken daarna laten behandelen als een stuk vuil wat resulterde in :

Dat ze 4 dagen en nachten bij mij bleef terwijl we elkaar pas een paar dagen echt ''aan '' was( terwijl ik serious intamacy problemen heb )
Ze met koffiepotten naar mijn hoofd begon te gooien
Ze een poging gedaan heeft om mij het raam uit te gooien
Steeds meer dramas creren puur om dramas te creeren
Ze psysiek begon te worden. Niet in de zin van slaan maar zeer onrespectvol naar mij toe. Wanneer ik niet luisterde greep ze mijn hoofd en zei nu luisteren jij

Waar het gevoel ik het begin heel groot was dat ik evt verantwoordelijk was voor haar leven . Was dit na een bepaalde tijd stuk gedaald .Als ze van der leven wil beroven moet ze zelf weten maar dit word mijn dood als ik niet snel optreed

Heb der daarna heel direct gezegd wat ik van der vind en ben gaan rennen voor mijn leven . Een van de betere beslissingen die ik heb genomen in mijn leven _O-

Was het niet voor die zelfmoodpoging zou ik der nog binnen een week dumpen .

Vind het ook walgelijk dat er mensen zijn die dit gedrag proberen te normaliseren met :

ach iedereen heeft wel mindere kanten
Need de moeite om de handbook door te nemen

Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben :r
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_137848217
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

andersom zullen er genoeg mensen rondlopen die door hun partner borderliners genoemd worden nav topics als dit en het helemaal niet zijn...

Dat is ook mooi dan, want hoe verdedig je je tegen een argument als: jij bent niet redelijk, jij hebt borderline :{w
Een rechter, jeugdzorg of welke organisatie dan ook zal never nooit iemand serieus nemen die zijn of haar partner zonder diagnose als borderliner neerzet hoor! Dan heb je een groot probleem!

Ik heb dat ook nooit gebruikt pas toen via een psychiater inderdaad de diagnose was vastgesteld ondanks dat ik het 100% zeker wist.

Ook in de rechtszaak heb ik het mondjesmaat gebruikt en tegen jeugdzorg heb ik alleen mijn zorgen uitgesproken omdat kinderen enorme emotionele schade kunnen oplopen via borderline moeders.
pi_137848320
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Tsss en ik was de borderliner, dat deed die ex van mij allemaal. Gewoon leugens in die rechtszaal, hij had altijd voor de kinderen gezorgd, hij deed niks!! Ik was zo giftig van die leugens en toen was het: Ja inderdaad ze is niet stabiel, hij heeft gelijk. En ik zou de kinderen mishandeld hebben, ja joh, ik moest ze van hem verplicht een tik geven omdat ik zo'n ei was dat ze niet kon opvoeden en alles maar best vond en hij deed nooit wat, hij chatte alleen met z'n vriendinnetje. Grrrrr maar ik ben er helemaal overheen hoor. Het was wel apart, al zijn familie zei dat ik een borderliner was en al mijn familie zei dat hij een narcist was en nu gaan we heel vriendelijk met elkaar om, die vrouw van Jeugdzorg die ie destijds had ingeschakeld, omdat ik zogenaamd niks kon, zei dat ze nog nooit een stel had gezien waarbij het contact zo goed was en het zo van een leien dakje ging. Ik zei maar wijselijk niks.
Heb jij een diagnose borderline of alleen een zelfdiagnose van hem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')