Vakantieliefde?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Hebben ze niets van gezegd, maar ja ze wonen ook net over de grens in Italië he? Elke dag de grens over om te werken.
Een van hun is getrouwd met m'n Italiaanse achternichtje.![]()
Zoiets. Ze kwam naar m'n ouders toe omdat ze haar NL roots wilde ontdekken en dus introduceerde haar bij wat leeftijdsgenoten. Met een daarvan boterde het prima en er waren tranen bij het afscheid. Niet veel later vertrok hij ook naar Italie.quote:
Ik zal nooit 100% Fries zijn. Mijn beide ouders zijn namelijk niet Fries. Thuis wordt dan ook Nederlands gesproken. Maarja ik ben er geboren en heb er 19 jaar gewoond....quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Daar liggen mijn roots, breaky...Ik ben zon' import tukker. Heb de eerste zes jaar in friesland gewoond.
Voro mij is het andersom, ik ben 100% fries, maar ben er niet opgegroeid. Thuis werd bij ons ook NL gesproken, omdat m'n moeder uit de stad komt en m'n vader van het dorp...Familie sprak altijd Fries of Leeuwards met mij, en ik sprak terug in het NL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik zal nooit 100% Fries zijn. Mijn beide ouders zijn namelijk niet Fries. Thuis wordt dan ook Nederlands gesproken. Maarja ik ben er geboren en heb er 19 jaar gewoond....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook, maar ben geen 100% Nederlander
Wat zijn die andere delen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben maar 1/4e Nederlands, maar voel me toch wel een Nederlander omdat ik vooral daar opgegroeid ben
Ja, vraag maar via dm of pmquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:39 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn die andere delen?
100% Nederlander, maar de familie woont wel rond de wereld.
Je kunt het!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Bijna weekend, nog even Cherry kom op.......
Damn... Nu lijkt mijn weekend ineens een stuk minder leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het!
Ik ga komend weekend chillen met een stel vrienden op Gozo
Hoezo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Damn... Nu lijkt mijn weekend ineens een stuk minder leuk
Gezelligquote:
Oh, dat soort verjaardagsfeestjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
GezelligMaar helaas geen tijd voor... Dit weekend twee verplichte verjaardagsfeestjes (geen leuke feestjes maar typisch nederlands om de salontafel zitten met z'n allen
). Lichtpuntje: wel 2 ochtenden om te gaan hardlopen en mountainbiken in de zon
Verjaardagsfeestjes bij m'n schoonfamilie zijn helemaal sneu, krijg je maar 1 stukje droge koek of wat het ook voor moet stellen in plaats van all you can eat vlaai zoals in Limburgquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat soort verjaardagsfeestjesWij gaan een weekend lang bier drinken en bordspellen spelen. (en als we dronken genoeg zijn in het zwembad springen
)
Ja kut, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ff via PM, anders is het evt. wel heel makkelijk te achterhalen wie ik ben
King size, natuurlatex, lekker warm naast mijn vrouw die dan nog slaaptquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flipsen brengt gewoon heel veel tijd met zijn mobiel in bed door
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |