Gister nog geweest, was best wat te doenquote:
Heb wel van mensen (ook Hagenezen) gehoord dat mijn accent Haags zou zijn. Geen idee waar dat vandaan zou komen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet, maar al die boeren hier joh.
Ik ben costeño (aan de kust geboren). 100% Hagenees.
Wacht even, dit vraagt om pics!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom van het andere strand, maar buurvrouw, wat doet u nu?
Echte Schollenkop, jeweetsch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom van het andere strand, maar buurvrouw, wat doet u nu?
Neeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb wel van mensen (ook Hagenezen) gehoord dat mijn accent Haags zou zijn. Geen idee waar dat vandaan zou komen.
Dat vindt Danny vast niet okquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wacht even, dit vraagt om pics!
Je nicht is ook je moeder?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Echte Schollenkop, jeweetsch.
En anders mijn oma ook niet.quote:
Jij hebt nog met Barbies gespeeld met Barbie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste 12 jaar zelfs in Duindorp. Gelukkig zijn we daar weggevlucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt nog met Barbies gespeeld met Barbie?Volgens mij is die een paar jaar jonger dan dat ik ben, maar ze heeft wel met haar vriend in mijn oude huisje gewoond in de Wassenaarsestraat, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
WTF. Jij blij dat je weg was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij is die een paar jaar jonger dan dat ik ben, maar ze heeft wel met haar vriend in mijn oude huisje gewoond in de Wassenaarsestraat, geloof ik.
Zit jouw oma op Fok ja?quote:
Ik weet niet eens of ze nog leeft, zowel, dan is ze 94. Geen contact meer met familie, alleen nog met mijn zusje.quote:
Dus jij liet ze naar oud-Haags gebruik weten dat ze "op kunnah kankarah"?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ze waren het niet zo eens met mijn vriendenkeuze (motorrijders, vooral mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zoiets. En toen ben ik maar verhuisd naar 't Oosten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij liet ze naar oud-Haags gebruik weten dat ze "op kunnah kankarah"?
Bezuidenhout?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoiets. En toen ben ik maar verhuisd naar 't Oosten.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze nog leeft, zowel, dan is ze 94. Geen contact meer met familie, alleen nog met mijn zusje.
Iksnappumnie?quote:
Geen idee waarom ze het zeiden, maar het komt van meerdere mensen. Het zou iig geen "oh-oh Den Haag mooie stad achter de duiiiiinuh" plat Haags zijn. Meer dan een dozijn keer ben ik er ook niet geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |