SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt Mlapa ook niet nodig want zo goed is hij niet.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Mlapaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Kumbela maar die is te duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?![]()
nieuw team
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetc"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)Id=idHayuq6nKXhD:ps3
Sergio Busquettes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef droommoord het volgende:
nieuw team
[ afbeelding ]
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beister als ST is ook altijd nog een optie...ben zelf niet zo fan van hem, maar ik ben hem een paar keer bij tegenstanders tegengekomen en dan was hij toch aardig gevaarlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Santi is geen optie (want LM), tenzij je Mata haalt als CAM.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef droommoord het volgende:
nieuw team
[ afbeelding ]
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetcNAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb xabi alonso ook nog op de bank, maar vind busquets zo fijn voor de balans, haalt veel counters eruit met zijn uitschuifbenenquote:
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Ja zo bedoelde ik het ook, santi als LM en dan silva of mata als CAMquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Santi is geen optie (want LM), tenzij je Mata haalt als CAM."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Heb een " goedkope" Mlapa gevonden, met 20 contracten en Finisher voor 15.25, Nu sparen voor de rest van het team.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beister als ST is ook altijd nog een optie...ben zelf niet zo fan van hem, maar ik ben hem een paar keer bij tegenstanders tegengekomen en dan was hij toch aardig gevaarlijk.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
soort dive-ziekte, je niet in kunnen houden om elke keer schwalbes te makenquote:"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Bizar eigenlijk dat hij zoveel duurder is, terwijl Choupo iets fijner speeltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb een " goedkope" Mlapa gevonden, met 20 contracten en Finisher voor 15.25, Nu sparen voor de rest van het team.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twee-benige buitenspelersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een LW equivalent van Pedro (ja z'n IF huhu)? Die man is zo goed.zoveel dreiging
IF Neymarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een LW equivalent van Pedro (ja z'n IF huhu)? Die man is zo goed.![]()
Ik vind Hernanes op CVM vele malen beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Revontulet het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=441454229333448
Lekker pace abusen![]()
Maar dit is niet op hoog niveau neem ik aan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je 2 CVM's gebruikt wel. Als enkele CVM lijkt hij me knap waardeloosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Hernanes op CVM vele malen beter.![]()
Sergio is een gezwel op voetbalschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb Hernanes en De Rossi naast elkaar ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je 2 CVM's gebruikt wel. Als enkele CVM lijkt hij me knap waardeloosNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Merk je niks van in game.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sergio is een gezwel op voetbalschoenen.![]()
Ik speelde vorig jaar 3-5-2 met De Rossi en KPB op CDM dat was ook heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Hernanes en De Rossi naast elkaar ja.![]()
![]()
tot wanneer loopt de cup eigenlijk die er nu is ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha, een lopende cup. Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
tot wanneer loopt de cup eigenlijk die er nu is ?![]()
meer blowen ouwe, meer blowen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, een lopende cup. Dat heb ik nog nooit gezien.
E: nu nog even antwoord graag
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 11-03-2014 15:37:31 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
alleen console, en wel browse packs doen geen gold packs. anders ben je ze kwijtquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot vrijdag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meer blowen ouwe, meer blowen.
E: nu nog even antwoord graag![]()
![]()
Heb ik gedaan! Maar helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen console, en wel browse packs doen geen gold packs. anders ben je ze kwijtwat is een lach als je van binnen huilt![]()
ah thnx. donderdag dus aankondiging st Patricks.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik had ze op tradeacc wel main niet. (PS)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb ik gedaan! Maar helemaal niets.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah. Dan zal ik vanavond ook eens op mijn console gaan kiek'n.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had ze op tradeacc wel main niet. (PS)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja. Dat krijg je ervan als je dergelijke TT's aanmaakt, terwijl Rik mee leest.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop het. Ik wil wel even cashen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah thnx. donderdag dus aankondiging st Patricks.![]()
Ik had ze gewoon op alle drie de accounts, vier stuks dus twaalf in totaal.
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.![]()
dankuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaar
Ach...iets is altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je kan er mee spelen, schijnt het doel van het spel te zijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.
kopen in ieder geval niet dan had de webapp het wel knap gedaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij hebt het hele jaar al geluk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.
Ik zal straks eens kijken of ik ook iets krijg.![]()
Iedereen krijgt dit, heeft niks met geluk te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar al geluk.
Ik zal straks eens kijken of ik ook iets krijg.![]()
Zhano niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen krijgt dit, heeft niks met geluk te maken.![]()
Ik ga een beetje spelen met die kut spelers uit die packsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan er mee spelen, schijnt het doel van het spel te zijn...
kopen in ieder geval niet dan had de webapp het wel knap gedaan.dan koop ik wel gewoon wat ik wil gebruiken.
![]()
Ja, jij zei dat je eerst gold packs deed. Dat was blijkbaar dus fout.quote:
Dat is geen geluk voor mij, dat is pech voor jullie.![]()
misschien lag het daar wel niet aan, maar krijgen sommige het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, jij zei dat je eerst gold packs deed. Dat was blijkbaar dus fout.
Dat is geen geluk voor mij, dat is pech voor jullie.
dan is het dus pech voor ons en geluk voo rjouPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga zo ook maar eens kijken wat ik heb
Na 3 uur wachten heb ik het wss nog verknald ook, terwijl iedereen hem simpel vond
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Mensen die packs krijgen hebben gewoon de normale situatie. Dat is geen geluk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien lag het daar wel niet aan, maar krijgen sommige het gewoon niet.
dan is het dus pech voor ons en geluk voo rjou![]()
daar denken deze mensen anders over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die packs krijgen hebben gewoon de normale situatie. Dat is geen geluk.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2791769.pagePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hybrid maken met Drogba en Lewandowski is niet echt tof. Krijg je alleen maar kut teams van. SIF Sneijder hoef ik er niet in te hebben want die vond ik niet fijn spelen![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja. Dat krijg je ervan als je dergelijke TT's aanmaakt, terwijl Rik mee leest.
Hahahha die Koreaanse CB met 93 peesren zo zijn hele defensie stuk en scoor een solo goal
Pech voor hun, geen geluk voor mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar denken deze mensen anders over.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2791769.page
Het is ook geen geluk dat ik vandaag niet door de bliksem geraakt ben, niet door een auto ben aangereden en me niet gesneden heb aan een vel papier. Dat is normaal.
Het is pech voor de mensen die het wel overkomt...![]()
Die packs waren alleen voor spelers die goed genoeg zijn en/of swag hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zou ik er zeker geen moeten krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die packs waren alleen voor spelers die goed genoeg zijn en/of swag hebben.![]()
![]()
Jij hebt op elk account packs gekregen dus jij hebt zeker weten swagger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zou ik er zeker geen moeten krijgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij kwam die ook pas nadat ik naar browse packs ging, toen kwam er plots vanuit het niets een rode 4 te staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij heeft er gewoon nooit zo'n rood dingetje gestaan![]()
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
mij kwam die ook pas nadat ik naar browse packs ging, toen kwam er plots vanuit het niets een rode 4 te staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Browse packs? Console ofzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij mij kwam die ook pas nadat ik naar browse packs ging, toen kwam er plots vanuit het niets een rode 4 te staan.![]()
geen pack op account 1 en 2. En geen zin om op de overige accounts te kijken. Ze stikken er maar in. Hufters.![]()
depayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een LW equivalent van Pedro (ja z'n IF huhu)? Die man is zo goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
die is wel mooiquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die formatie lijkt me dan weer niks..quote:
Sowieso heb ik de voorkeur voor een 2-spitsensysteem. Misschien 4321 nog, maar in feite heb je dan 3 spitsen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
4411 speelt echt heel erg fijn. Je moet er wel aan wennen maar ik vind het wel fijn dat er als ware een extra aanspeelpunt is als je door het midden naar voren speelt. Normaal bij een 2 spitsen systeem staan de aanvallers naast elkaar en als je dan vanuit de verdediging naar voren speelt dan speel je meteen je spits aan en is niemand meer verder op. met 4411 speel je eerst je CF aan en heb je nog een verdere optie naar vorenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die formatie lijkt me dan weer niks..
Sowieso heb ik de voorkeur voor een 2-spitsensysteem. Misschien 4321 nog, maar in feite heb je dan 3 spitsen.![]()
Oh, daarom heb ik ze nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook geen packs maar het was volgens mij PS3 only.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook geen packs maar het was volgens mij PS3 only.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pech voor hun, geen geluk voor mij.
Het is ook geen geluk dat ik vandaag niet door de bliksem geraakt ben, niet door een auto ben aangereden en me niet gesneden heb aan een vel papier. Dat is normaal.
Het is pech voor de mensen die het wel overkomt...
#FreeTrapz![]()
Volgens die redenering kan je dan niet ontkennen dat je het hele jaar geluk hebt. Een Ibra in een pack krijgen is voor veel mensen onwaarschijnlijk maar het overkomt jou wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pech voor hun, geen geluk voor mij.
Het is pech voor de mensen die het wel overkomt...![]()
Sterk argument weerquote:
Ik heb gewoon gelijk. Het heeft niks met geluk te maken dat ik die pakjes heb gekregen.![]()
En waar heb ik ontkend dat ik dáármee geluk heb. Ik heb belachelijk veel geluk gehad en dat heb ik al meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens die redenering kan je dan niet ontkennen dat je het hele jaar geluk hebt. Een Ibra in een pack krijgen is voor veel mensen onwaarschijnlijk maar het overkomt jou wel.
Bv:Maar daar hebben die pakjes van gisteren toch niks mee te maken. Waarom willen mij daarvoor geluk in de schoenen schuivenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
Nog even een pack op account 2 openen dacht ik
[ afbeelding ]
Wat heb ik toch ziek veel geluk dit jaar
![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is minstens net zo belangrijk als die problemen met de web app.
Ik moest net pissen, maar o wat had ik een geluk dat ik niet over de rand heen ging.![]()
Dat hangt ervan af of je zit of staat #teamzittendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
Ik moest net pissen, maar o wat had ik een geluk dat ik niet over de rand heen ging.![]()
deze post is zonde van mijn tijd om op in te gaan. maar ik doe het natuurlijk toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sterk argument weer
Ik heb gewoon gelijk. Het heeft niks met geluk te maken dat ik die pakjes heb gekregen.
gratis packs krijgen vergelijken met getroffen worden door de bliksem.![]()
maar als ik het goed beredeneer komt het er op neer dat de mensen die geen 100 euro vinden vandaag op straat gewoon pech hebben. het zelfde als de mensen die geen 20 euro terug kregen terwijl ze betaalden met een 10'tje.
laat staan de mensen die gister de staatsloterij niet gewonnen hebben. pure pech.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Over gratis packs.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar ging dit ook alweer allemaal over?![]()
Nergens over. Gewoon een stel volwassen mensen in discussiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar ging dit ook alweer allemaal over?![]()
![]()
PRINCIPESquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar ging dit ook alweer allemaal over?
#FreeTrapz![]()
jezus ga jij ff principieel doen zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb net besloten me er in principe niet druk om te maken
#FreeTrapz![]()
Het gouden upgrade pakket kopen voor 30k, als je dat nog deze week doet krijg je die 4 gratis packs.quote:![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Het gouden upgrade pakket kopen voor 30k, als je dat nog deze week doet krijg je die 4 gratis packs.
#FreeTrapz![]()
Jezus wat een geluk heb ik zeg met die gratis packs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had ze niet. Ik heb pech dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat een geluk heb ik zeg met die gratis packs.![]()
quote:stimmtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat een geluk heb ik zeg met die gratis packs.
#FreeTrapz![]()
Waarom filmt niemand hier zijn reacties? Is leuk man. Lekker doen enzo. Ik word de nieuwe DS2 op Youtube.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ken nog wel iemand die een reactie heeft gefilmd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom filmt niemand hier zijn reacties? Is leuk man. Lekker doen enzo. Ik word de nieuwe DS2 op Youtube.![]()
Geliketquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom filmt niemand hier zijn reacties? Is leuk man. Lekker doen enzo. Ik word de nieuwe DS2 op Youtube.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom filmt niemand hier zijn reacties? Is leuk man. Lekker doen enzo. Ik word de nieuwe DS2 op Youtube.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Thorb is niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben die Dudeweiser en Thorb en zo een ban ofzo?![]()
Blijft een pareltje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook even een filmpje gemaaktJa. Posten van piemels.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben die Dudeweiser en Thorb en zo een ban ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben die Dudeweiser, Thorb en Pascal en zo een ban ofzo?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zeg dat het geen geluk is om niet door de bliksem geraakt te worden (iets absurds groots) of je vinger niet te snijden aan een vel papier (iets absurds klein), omdat dit de normale situatie is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze post is zonde van mijn tijd om op in te gaan. maar ik doe het natuurlijk toch.
gratis packs krijgen vergelijken met getroffen worden door de bliksem.![]()
maar als ik het goed beredeneer komt het er op neer dat de mensen die geen 100 euro vinden vandaag op straat gewoon pech hebben. het zelfde als de mensen die geen 20 euro terug kregen terwijl ze betaalden met een 10'tje.
laat staan de mensen die gister de staatsloterij niet gewonnen hebben. pure pech.
Het is pech als je wel door de bliksem wordt geraakt of je vinger snijdt aan een vel papier.
Ik trek het in het aburde om het punt overduidelijk te maken zodat een kind van 3 het nog begrijpt, maar blijkbaar is het nog steeds te moeilijk voor jou. Ik snap echt niet hoe jij in godsnaam dit nog om weet te draaien en doet alsof ik zeg
"Mensen die geen geld op straat vinden hebben pech"
Hoe kun je dat uit mijn verhaal halen?
Nee, in mijn vergelijking is geen geld op straat vinden gelijk aan niet geraakt worden door de bliksem. Geen pech of geluk, maar gewoon normaal. Het is geluk als je wel geld op straat vind.
Het is geluk als je de loterij wint, het is normaal (en dus geen pech) als je niet wint.
Het is geluk als je Ibrahimovic in een pakje krijgt, het is normaal (en dus geen pech) als je hem niet krijgt.
Het is pech als je geen pakjes van EA hebt gekregen, het is normaal (en dus geen geluk) als je ze wel hebt gekregen.
Dat de ene groep pech heeft hoeft nog niet automatisch te betekenen dat de andere groep geluk heeft.![]()
wauw'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Posts met meer dan 2 alinea's worden toch vrijwel nooit gelezen. Is dat even pech hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Het is ook pech voor jullie dat iemand als ik hier post.![]()
Bij mij is het weinig HUUUUUUUUUUUUUUUUUU, echt vaag sinds ik nieuw account heb voor next gen niks, ps3 ongeveer evenveel packs geopend 4 IF`s in 2 maanden tijd![]()
deze discussiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geen geluk is om niet door de bliksem geraakt te worden (iets absurds groots) of je vinger niet te snijden aan een vel papier (iets absurds klein), omdat dit de normale situatie is.
Het is pech als je wel door de bliksem wordt geraakt of je vinger snijdt aan een vel papier.
Ik trek het in het aburde om het punt overduidelijk te maken zodat een kind van 3 het nog begrijpt, maar blijkbaar is het nog steeds te moeilijk voor jou. Ik snap echt niet hoe jij in godsnaam dit nog om weet te draaien en doet alsof ik zeg
Nee, in mijn vergelijking is geen geld op straat vinden gelijk aan niet geraakt worden door de bliksem. Geen pech of geluk, maar gewoon normaal. Het is geluk als je wel geld op straat vind.
Het is geluk als je de loterij wint, het is normaal (en dus geen pech) als je niet wint.
Het is geluk als je Ibrahimovic in een pakje krijgt, het is normaal (en dus geen pech) als je hem niet krijgt.
Het is pech als je geen pakjes van EA hebt gekregen, het is normaal (en dus geen geluk) als je ze wel hebt gekregen.
Dat de ene groep pech heeft hoeft nog niet automatisch te betekenen dat de andere groep geluk heeft.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Verliezen van DutchSL is pas pech hebben.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind het ook niet boeiend, maar als hij er over door blijft zeuren dat ik zogenaamd zoveel geluk heb.
Ik heb het drie keer met een oneliner afgedaan.
GAM / [FIFA 14: FUT] #483 Moscardinho _O_
En een keer met een korte post
Maar als hij er dan nog over door blijft zeuren en mijn punt zelfs totaal omdraait alsof ik precies het tegenovergestelde zou beweren, dan moet ik het wel uitleggen en dat kan ik nu eenmaal niet in één zin. Daar ben ik te dom voor.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit wordt genantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het ook niet boeiend, maar als hij er over door blijft zeuren dat ik zogenaamd zoveel geluk heb.
Maar als hij er dan nog over door blijft zeuren en mijn punt zelfs totaal omdraait alsof ik precies het tegenovergestelde zou beweren, dan moet ik het wel uitleggen en dat kan ik nu eenmaal niet in één zin. Daar ben ik te dom voor.![]()
![]()
je hebt ook wel veel geluk met al die spelers voor te duur verkopen enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Maar als hij er dan nog over door blijft zeuren en mijn punt zelfs totaal omdraait alsof ik precies het tegenovergestelde zou beweren, dan moet ik het wel uitleggen en dat kan ik nu eenmaal niet in één zin. Daar ben ik te dom voor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gratis packs van de geldwolf EA krijgen is niet normaal en dus geluk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geen geluk is om niet door de bliksem geraakt te worden (iets absurds groots) of je vinger niet te snijden aan een vel papier (iets absurds klein), omdat dit de normale situatie is.
Dat de ene groep pech heeft hoeft nog niet automatisch te betekenen dat de andere groep geluk heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
een ongeluk bij een geluk. ha haquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef esox83 het volgende:
maar wel weer pech dat je niet verkoopbaar is![]()
Zucht. Dat ontken ik toch helemaal nergens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt ook wel veel geluk met al die spelers voor te duur verkopen enzo
Het heeft alleen totaal maar dan ook totaal niets te maken met deze pakjes. Die had ik ook gekregen als ik nog nooit een pakje had geopend of een een speler had verkocht.![]()
Geeft ook wel weer aan waar ea voor staatgeven ze is wat, met al die winst voor een wan product heb je er nog geen tyfus aan
![]()
![]()
Christus te paard, dit zijn nog eens teksten. Zo lang krijg ik ze bij m'n studie niet eens.Feyenoord Rotterdam![]()
begin me toch af te vragen wat voor studie jij doetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Christus te paard, dit zijn nog eens teksten. Zo lang krijg ik ze bij m'n studie niet eens.
#FreeTrapz![]()
Mwah, als je Ronaldo uit zo'n pack krijgt, kun je wel lekker met hem spelen. Alleen moet je daar wel wat geluk voor hebben. Of niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef esox83 het volgende:
Geeft ook wel weer aan waar ea voor staatgeven ze is wat, met al die winst voor een wan product heb je er nog geen tyfus aan
![]()
McGaydy zit goed in de liftAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan zal dutank wel goed in zijn handjes zitten te wrijven.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jawel, je hebt gewoon altijd geluk, met allesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zucht. Dat ontken ik toch helemaal nergens.
Het heeft alleen totaal maar dan ook totaal niets te maken met deze pakjes. Die had ik ook gekregen als ik nog nooit een pakje had geopend of een een speler had verkocht.
geen geluk in de liefde, wel geluk in het spel he, en het spel is FIFA dus bij alles met FIFA heb jij geluk, dus ook als het gratis pakjes betreftHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
EA had de webapp moeten maken, hadden we allemaal wat te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had deze discussie niet moeten beginnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pas 1k tov gisteren. Ik wil ze niet verkopen voor minder dan 8k per stuk eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan zal dutank wel goed in zijn handjes zitten te wrijven.Dus heeft ie nog meer dan 1k te gaan.
Hoe vond je de believe pilot Tim? LIjkt wel heel veel op die serie met Jakemaar wel leuk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Daarom heeft dus niet iedereen ze gekregen.quote:Robb said it was for people who had issues with players being stuck
(als je ook dit probleem had maar geen packs, dan heb je wel pech)![]()
IF benteke zit ook al lekker in de lift
#FreeTrapz![]()
Niet gezien. Ik kijk niet al die pilots johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe vond je de believe pilot Tim? LIjkt wel heel veel op die serie met Jakemaar wel leuk
Resurrection stond wel op mijn lijstje, maar die vond ik niet echt overtuigend vooralsnog. Kijk het eerst wel een paar eps aan allemaal om te zien hoe de kijkcijfers en reacties zijn. In september ben ik altijd wat enthousiaster als al die series net weer beginnen..nu kijk ik al veel te veel en hoeft er van mij niet zo nodig meer wat bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aardige stijging jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
IF benteke zit ook al lekker in de lift
Maar 1 happy hour en hij zit weer op 10k minder waarschijnlijk
Dat EA nog steeds niets over transfers heeft gezegd trouwens...vage shit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoezo pech? misschien maar 5% van de mensen met het probleem die het krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom heeft dus niet iedereen ze gekregen.
(als je ook dit probleem had maar geen packs, dan heb je wel pech)hahah is goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik kijk niet al die pilots joh
Resurrection stond wel op mijn lijstje, maar die vond ik niet echt overtuigend vooralsnog. Kijk het eerst wel een paar eps aan allemaal om te zien hoe de kijkcijfers en reacties zijn. In september ben ik altijd wat enthousiaster als al die series net weer beginnen..nu kijk ik al veel te veel en hoeft er van mij niet zo nodig meer wat bij
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
maakt niet uit. gaat nu rond de 145K gekocht voor 124quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardige stijging ja
Dat EA nog steeds niets over transfers heeft gezegd trouwens...vage shit
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat er kloon van mij intern zit bij hun die alles frustreert met eindeloze discussies.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardige stijging ja
Dat EA nog steeds niets over transfers heeft gezegd trouwens...vage shit![]()
Dat gun ik zelfs mijn ergste vijand, EA, nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat er kloon van mij intern zit bij hun die alles frustreert met eindeloze discussies.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel geinig dit..geflopte megatalenten.
De wissels:
Nikolay Mihaylov, 28-06-1988 (Hellas Verona)
Slobodan Rajkovic, 03-02-1989 (Hamburger SV)
Jeffrey Bruma, 13-11-1991 (PSV)
Anderson, 13-04-1988 (Fiorentina)
Yoann Gourcuff, 11-07-1986 (Olympique Lyon)
Sotiris Ninis, 03-04-1990 (PAOK Thessaloníki)
Dominic Adiyiah, 29-11-1989 (clubloos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.wijzijnvoetbal(...)996.html#post4068996Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huilie Huile Amerikanen.
Nederland moet zijn excuses aanbieden voor de slavenhandel.![]()
alsof wij er wat aan kunnen doen wat die gasten vroeger uitspooktenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Huilie Huile Amerikanen.
Nederland moet zijn excuses aanbieden voor de slavenhandel.
#FreeTrapz![]()
Waar heb je dat gelezen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij kwam er weer een happy hour aan maar Twitter is nu down voor maintenance.
Edit: Ik zie het op twitter staan![]()
![]()
Ze moeten niet zo huilen want anders had hun hele familie nu nog met een botje door hun neus gelopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof wij er wat aan kunnen doen wat die gasten vroeger uitspooktenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DIe 25k packs zijn wel mijn lucky packs eigenlijk. Die paar goede spelers die ik heb gehad zaten allemaal in die packs geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Payet is echt een baas trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De wissels:
Dominic Adiyiah, 29-11-1989 (clubloos)Een hoop oud FM-fapmateriaal zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.wijzijnvoetbal(...)996.html#post4068996![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De wissels:
Dominic Adiyiah, 29-11-1989 (clubloos)Ze hadden beter Keirrison ipv Pato kunnen noemen imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.wijzijnvoetbal(...)996.html#post4068996Zijn NIF ook, jammer dat de IF geen RW is (heb hem in mijn twee duurste teams gehad en beide keren viel die goedkope speler positief op tussen alle dure spelers..).quote:
Heb je hem als centrale CAM of wide CAM?![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden beter Keirrison ipv Pato kunnen noemen imo
[..]
Zijn NIF ook, jammer dat de IF geen RW is (heb hem in mijn twee duurste teams gehad en beide keren viel die goedkope speler positief op tussen alle dure spelers..).
Heb je hem als centrale CAM of wide CAM?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keirrison was toch die zeehondenboii?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden beter Keirrison ipv Pato kunnen noemen imo
[..]
Zijn NIF ook, jammer dat de IF geen RW is (heb hem in mijn twee duurste teams gehad en beide keren viel die goedkope speler positief op tussen alle dure spelers..).
Heb je hem als centrale CAM of wide CAM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, maar ik had hem nog in mijn club en wilde hem een herkansing geven. Even afwachten nu, anders kan ik altijd nog iets anders proberen daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh
Ik dacht dat je Chiellini vond tegen vallen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kerlon was datquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Keirrison was toch die zeehondenboii?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dat was Kerlon. Die is volgens mij ook meer gehypet door zijn speciale trucje, dan dat het nou echt zo'n groot talent was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Keirrison was toch die zeehondenboii?
Keirrison werd voor veel geld door Barca gehaald en is sindsdien overal mislukt (verhuurperiodes).
Barca had ook ook nog een hele dure Oekraïner gehaald waar niks van terecht kwam.![]()
Echt vaag..die ene keer dat Barca veel wil betalen voor een CB en dan is het zo'n vage kneus uit Oekraïne (Chygrynskiy )quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat was Kerlon.
Keirrison werd voor veel geld door Barca gehaald en is sindsdien overal mislukt (verhuurperiodes).
Barca had ook ook nog een hele dure Oekraïner gehaald waar niks van terecht kwam.
25 miljoen betaald. Nog wel 15 teruggekregen van Shak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit was ook een mooie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En deze:
Samen kostten deze heren 41 miljoen euro. En ze gingen beide voor nop de deur uit. Saviola in zijn eentje kostte ook 40 miljoen..ook gratis weg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afellay kan bij de algemene geflopte talenten ja, maar was idd te goedkoop voor Barca om in het rijtje te komen. Die CB Henrique kon er ook geen kut van. Zit nu bij Bordeaux geloof ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afellay had er ook wel bij gekund bij die mislukte talenten
Al was die goedkoopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jullie nog een paar pagina's over hebben kan ik er ook een aantal van Feyenoord posten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ik van Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als jullie nog een paar pagina's over hebben kan ik er ook een aantal van Feyenoord posten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is een andere, de ex-Barca Henrique is in de winter naar Napoli gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afellay kan bij de algemene geflopte talenten ja, maar was idd te goedkoop voor Barca om in het rijtje te komen. Die CB Henrique kon er ook geen kut van. Zit nu bij Bordeaux geloof ik.![]()
nou, kom maar doorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als jullie nog een paar pagina's over hebben kan ik er ook een aantal van Feyenoord posten?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is dat dezelfde jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is een andere, de ex-Barca Henrique is in de winter naar Napoli gegaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Bayern hebben ze een wortel als scheidsrechter.quote:
Maar jij bent aan het werk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat kind
Zag je die scheidsrechter?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bayern, omdat die op TV komt en ik te lui ben voor een stream van Milan.
sport1 main kanaal gratis, daar milan te zienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bayern, omdat die op TV komt en ik te lui ben voor een stream van Milan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nou, ik ga Bayern kijken. gr gr tot straksHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
te achterlijk uitverdedigd van Milan, gelijk 1-0 achter
Wat die Seedorf toch in Bonera ziet, niet dat Mexes zo geweldig is, maar toch wel beter dan ditquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
te achterlijk uitverdedigd van Milan, gelijk 1-0 achter
(goal niet gezien, weet niet of het aan Bonera lag, maar in het algemeen)![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij Bayern hebben ze een wortel als scheidsrechter.
Maar jij bent aan het werk?Komende maanden alleen maar avonddiensten bijna.
![]()
Oh lekker dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JaKomende maanden alleen maar avonddiensten bijna.
Ook de weekenden?
Dit weekend nachten, volgend weekend op zaterdag de avond. Weekend daarna misschien vrij. Maar dat is altijd onvoorspelbaar ivm zieken enzo. Maar wel goed voor de loonstrookquote:![]()
![]()
En daar werken we natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit weekend nachten, volgend weekend op zaterdag de avond. Weekend daarna misschien vrij. Maar dat is altijd onvoorspelbaar ivm zieken enzo. Maar wel goed voor de loonstrook
Ik vond die avond en nachtdiensten altijd wel perfect (uitslapen) want ik had echt de schurft aan dagdiensten.
Om 7 uur sochtends beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En daar werken we natuurlijk voor.
Ik vond die avond en nachtdiensten altijd wel perfect (uitslapen) want ik had echt de schurft aan dagdiensten.Dat wens je niemand toe. Een week van die diensten en ik moet echt in het weekend bijkomen. Vooral omdat ik niet op tijd naar bed kan gaan
![]()
![]()
Ik werk nu weer een tijdje gewoon kantoor uren en dan is het vroeg opstaan geen probleem meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om 7 uur sochtends beginnenDat wens je niemand toe. Een week van die diensten en ik moet echt in het weekend bijkomen. Vooral omdat ik niet op tijd naar bed kan gaan
Ligt er maar net aan wat voor ritme je opbouwt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Milan maakt er een wedstrijd van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allebei best kut eigenlijk, maar Atletico is wel een stuk spannender als het een tijdje zo blijft. Als Atleti 2-1 maakt is het alsnog over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke zou ik kijken? Kijk atm BayernAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de goal, van King LeonidasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het lijkt wel of ik een fifa wedstrijd zit te kijken bij Bayern met al die crosses.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spelen niet echt des Bayerns vandaag. Saaie wedstrijd. Arsenal machteloos en kan niet meer, Bayern wil niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het lijkt wel of ik een fifa wedstrijd zit te kijken bij Bayern met al die crosses.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef YouriNL het volgende:
Denkt iemand dat Robbie Keane zometeen verkocht wordt?
Wat is de stand bij atletico?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef YouriNL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heb jij op?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef YouriNL het volgende:
Geef mij ook wat![]()
![]()
Geen transfers vandaag?wacht nog steeds op de transfer diego
onzichtbare ozil bankie'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hangt van de prijs af hèquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef YouriNL het volgende:
Ah, misunderstanding, ik bedoelde of z'n kaart zometeen een beetje zou verkopen!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zwijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat juichen was echt vaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhhhhhhhhh Podi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lahm moet niet gaan liggen. DIt gebeurt 150 keer per wedstrijd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind die Duitse sfeer juist tof.
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
DANKE
BITTE![]()
Hebben ze gejat van FC Twentequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
DANKE
BITTEAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hadden een grote parkeerplaats van dat land moeten maken na WOIIquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
Bastian!
SCHWEINSTEIGER
DANKE
BITTE![]()
Pauly D laat wel lekker veel doorspelen. Chill dat je niet zo'n scheids hebt die bij alles fluit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een misser van Bayern dit..Mandzukic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb er momenteel 4.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Is er hier ook iemand in het bezit van TOTY Zlatan?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
jij jarig vandaag? of heb ik een andere op skype met jouw voornaamquote:
AtletigoalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wengertje laat expres alle Duitsers spelen vandaag geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben 3 maart jarigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij jarig vandaag? of heb ik een andere op skype met jouw voornaam
Costa begint weer in vorm te komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.bild.de/sport/(...)n-35013714.bild.html
Marcelo
Deze post over hem trouwens
http://www.wijzijnvoetbal(...)611.html#post4069611Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die JP flathead is gewoon ouder dan 50 joh..had ik niet verwacht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tweet ook altijd over zijn kidsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Die JP flathead is gewoon ouder dan 50 joh..had ik niet verwacht.![]()
Jij kan ook je pack openings streamen via Twitch he mavertjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/m333ran
Effe een pack opening, alleen 163k Fifa points, HOE DE FUCK ZOVEEL![]()
Oh ja is dat zo , ooohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan ook je pack openings streamen via Twitch he mavertje![]()
Oh joh, kan het tegenwoordig op de xbox. Dacht dat die optie er nog niet was. Wist wel dat het ging komen maar niet wanneerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja moet je even de twitch app downloaden op je xbox en een account aanmaken![]()
Is er sinds gisterenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh joh, kan het tegenwoordig op de xbox. Dacht dat die optie er nog niet was. Wist wel dat het ging komen maar niet wanneerDan kunnen we allemaal meegenieten van je packluck
![]()
Titanfall al gedownload?![]()
Titanfall ga ik einde van me maand halen. Ik zal wel even kijken wat ik ga doen met die Twitch gebeuren. geen idee hoe ik het moet doen maar dat zien we nog welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er sinds gisterenDan kunnen we allemaal meegenieten van je packluck
![]()
Titanfall al gedownload?![]()
Is echt easy kun je moeilijk verneukenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Titanfall ga ik einde van me maand halen. Ik zal wel even kijken wat ik ga doen met die Twitch gebeuren. geen idee hoe ik het moet doen maar dat zien we nog welBen titanfall nu aan het downloaden zal hier wel even posten hoe hij is
![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar Titanfall. Denk alleen dat ik hem ga bestellen bij Amazon want ik wil em graag in een doosje hebben. Digitaal is wel goedkoper maar fysiek een schijfje vind ik leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is echt easy kun je moeilijk verneukenBen titanfall nu aan het downloaden zal hier wel even posten hoe hij is
![]()
Vind ik ook maar ik kon niet wachten en ben morgen een dagje vrij dus ga lekker door gamenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Titanfall. Denk alleen dat ik hem ga bestellen bij Amazon want ik wil em graag in een doosje hebben. Digitaal is wel goedkoper maar fysiek een schijfje vind ik leuker![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
De omgekeerde Kennedy Bakircogluquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Caulker lijkt me echt verschrikkelijk goed, misschien wel beter dan Kompany zelfs..
[ Bericht 11% gewijzigd door DutchSL op 12-03-2014 00:33:45 ]![]()
Ik had wel wat andere spelers verwacht zoals dus Muller of Villa of Mandzukic. Bayern wint met 1-5 en geen enkele bayern spelerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Die Caulker lijkt me echt verschrikkelijk goed, misschien wel beter dan Kompany zelfs..![]()
Muller heeft twee/drie weken geleden nog een IF gehad, vandaar waarschijnlijk. Die andere twee had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had wel wat andere spelers verwacht zoals dus Muller of Villa of Mandzukic. Bayern wint met 1-5 en geen enkele bayern speler
Caulker vs Kompany
http://www.futhead.com/14(...)ker/compare/14-1578/
En dan krijgt Caulker er dus nog een upgrade bij![]()
![]()
die gast is sowieso echt sick bezig dit seizoen, zijn derde IF danquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Die Caulker lijkt me echt verschrikkelijk goed, misschien wel beter dan Kompany zelfs..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Muller had gewoon een ST geweest met deze IF, die droom valt nu in duigen door EAquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Muller heeft twee/drie weken geleden nog een IF gehad, vandaar waarschijnlijk. Die andere twee had ik niet verwacht.
Caulker vs Kompany
http://www.futhead.com/14(...)ker/compare/14-1578/
En dan krijgt Caulker er dus nog een upgrade bij![]()
![]()
Hij heeft 4x gescoord dit seizoen, de vorige 2 keren kreeg hij een IF voor 1 goal en nu dus voor 2 goals.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
die gast is sowieso echt sick bezig dit seizoen, zijn derde IF dan![]()
meestal zegt het aantal IFs wel iets over hoe een speler bezig isquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft 4x gescoord dit seizoen, de vorige 2 keren kreeg hij een IF voor 1 goal en nu dus voor 2 goals.
Goal + assistquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zit de Ivoriaan van de franse competitie erin, die had ik niet verwacht.
Eigenlijk een RB, jammer dat hij daar niet speelde.![]()
Aurier is in H2H zelfs een CB met 80+ pace maar hij is maar 1.75. Vorig jaar nog silver (en SMLENO-speler) in FUT12 bronze en nu dus gold.![]()
Bij hem is het wel vertekend hoor. Gewoon net mazzel dat er ook een clean sheet was als hij scoorde bij die vorige twee. Hij heeft een aardig seizoen, maar echt niet zo bijzonder als de meeste spelers met een TIFquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
meestal zegt het aantal IFs wel iets over hoe een speler bezig isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gvd geen villaquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Villa en ook geen Mullerdie had ik nodig
Die silver IF RB heb ik nog gehad. Prima spelertjequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aurier is in H2H zelfs een CB met 80+ pace maar hij is maar 1.75. Vorig jaar nog silver (en SMLENO-speler) in FUT12 bronze en nu dus gold.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahah ok, ik volg het voetbal allemaal niet zo heel erg nauw..quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij hem is het wel vertekend hoor. Gewoon net mazzel dat er ook een clean sheet was als hij scoorde bij die vorige twee. Hij heeft een aardig seizoen, maar echt niet zo bijzonder als de meeste spelers met een TIF
Blijft vervelend met die 3atb (=verkapte 5atb) hype die Conte gestart is, allemaal goede LB's en RB's die kut LM's en RM's zijn in FUT.![]()
Ik vind het echt klote dat Muller of Villa er niet inzit. precies die 2 die ik had gehoopt dat ze erin zouden zitten. Muller omdat hij ST speelde en Villa ook omdat hij gewoon spits is bij Atletico![]()
Ja ik ook, maar dan alleen Mullerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het echt klote dat Muller of Villa er niet inzit. precies die 2 die ik had gehoopt dat ze erin zouden zitten. Muller omdat hij ST speelde en Villa ook omdat hij gewoon spits is bij AtleticoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: