SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benteke discarden![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
25K packs kopen... waarom zou je. zitten waarschijnlijk net zo veel rare spelers in als in 15K.
zo maar eens even inkopen doen. sowieso IF bonucci
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had net Lewa in een 25k packquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
25K packs kopen... waarom zou je. zitten waarschijnlijk net zo veel rare spelers in als in 15K.![]()
![]()
3 15K packs gekocht. zie in dat het zinloos is. maar eens shoppen in de uitverkoop denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn alle stats al bekend of alleen van de verdedigers?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alleen verdedigers, want die staan op de markt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Zijn alle stats al bekend of alleen van de verdedigers?![]()
Wijs besluit broederquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef FCsuarez het volgende:
3 15K packs gekocht. zie in dat het zinloos is. maar eens shoppen in de uitverkoop denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pisseks is nog steeds beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Dani Alves of Lahm ? voor de rating voor Lahm gaan. die heeft wel bazige stats zeg![]()
Ok, misschien dat EA de rest al bekend had gemaakt maar nog even afwachten dan maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen verdedigers, want die staan op de markt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
huuuuuuuuuuuu zuster!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ZUSTER!!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben van de pot gegleden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
enige spelers van waarde donovan en mccann. maar dat is toekomst werk denk ikquote:
#FreeTrapz![]()
![]()
1000x!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Al weken geen pack meer geopend. Ja, degene die ik won bij een themacup ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
enige spelers van waarde donovan en mccann. maar dat is toekomst werk denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is nu het beste moment om spelers zoals van persie op te pikken of zullen deze de komende dagen nog goedkoper worden?![]()
TOTY Ramos.sorry post hier bijna nooit en lees altijd mee maar ik ben zo blij en moest het even kwijt
![]()
Verstandig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
TOTY Ramos.sorry post hier bijna nooit en lees altijd mee maar ik ben zo blij en moest het even kwijt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
Twente?? Dat misten we hier nogquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef forztwente het volgende:
Is nu het beste moment om spelers zoals van persie op te pikken of zullen deze de komende dagen nog goedkoper worden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag ik m even lenen voor een review die ik dan op youtube post?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
nu verkopen is denk het best qua winst?
Kun je m daarna ophalen bij DS2Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
pic van jezelf naast je scherm met TOTY Ramos en de krant van vandaagquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
okequote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twente?? Dat misten we hier nog![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pic van jezelf naast je scherm met TOTY Ramos en de krant van vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
flikker toch op man.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
#FreeTrapz![]()
Oke 100k aan packs verneukt nu ga ik weer fm spelen doeiFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Arsenal kijken, anders kan ik me niet beheersen en ik heb de coins nodig voor Robben.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Had DS2 nog gelijk ook dat een onbekende met een TOTY binnen zou komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
spel ligt al de hele tijd stilquote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Arsenal kijken, anders kan ik me niet beheersen en ik heb de coins nodig voor Robben.![]()
![]()
zondag avond nadat alle TOTY er een uur in hebben gezetenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Arsenal kijken, anders kan ik me niet beheersen en ik heb de coins nodig voor Robben.beste kans dat hij goedkoop is
#FreeTrapz![]()
Die jongen heeft bijzondere gaven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had DS2 nog gelijk ook dat een onbekende met een TOTY binnen zou komen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iemand?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef forztwente het volgende:
Is nu het beste moment om spelers zoals van persie op te pikken of zullen deze de komende dagen nog goedkoper worden?![]()
![]()
In ieder geval geen verlies
Geen TOTY in je pack, dus kutzooiquote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval geen verlies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit dus, woensdag t/m vrijdag middenvelder er in. vrijdag t/m zondag de aanvallers... dan gaat het ECHT losquote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een paar dagen wachten. Prijzen zakken nog.
ondertussen lekker undercutten op Uche en bonucci gaat goed met die gasten (Y)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga even wat packs openen op de console. Maver style. Bijna alle fatsoenlijke spelers afgelopen 2 jaar waren op de console ipv webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
Nog even een pack op account 2 openen dacht ik
[ afbeelding ]
Wat heb ik toch ziek veel geluk dit jaar
________!
Congrats, sickquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Et tu, Brutequote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Congrats manquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
maar serieus. ik mag hem wel lenen toch.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon webapp deze hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga even wat packs openen op de console. Maver style. Bijna alle fatsoenlijke spelers afgelopen 2 jaar waren op de console ipv webapp![]()
![]()
Goedzo. Compenseert jouw PSV-depressie welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
fucking nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo haal je de 10 mill wel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die andere stats van de NIF nog?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MaverSLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, zijn nog niet bekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn die andere stats van de NIF nog?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverdomme, ook nog Narsingh. Jouw dag kan vast niet meer stukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hondquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga jij met hem doen? 85k is hij nu maar
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stierenkl hangoorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 ook dan maar
Sorry
Echt
Nee
Wtf
Ok
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik ga nu zometeen mooi de themacup winnen. Reward 2k. Maak ik ook mooi winst vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een pechquote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Wat ga jij met hem doen? 85k is hij nu maar
Ik ga hem bewaren, want ik krijg ook vast nog wel Messi en daar linkt hij mooi mee.![]()
3de jumbo, driemaal scheepsrecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
25 K pack geopend..
beste spelers; Gomez, lennon
![]()
![]()
weet ik gelijk weer hoe het zat
nu is neuer nog langer afwezig in mijn team..![]()
Nice !!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
hij gaat al voor 1m op de xbox , staan er echt giga veel al op. laat maar zakken die hap![]()
![]()
Hij gaat denk ik wel weer wat stijgen over een weekquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een pech
Ik ga hem bewaren, want ik krijg ook vast nog wel Messi en daar linkt hij mooi mee.
WilshereeeeeeeeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GirouddddddddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
meer geluk dan wijsheid die aanname
Console pack1: De Rossi, Chicharito, Ake, Gomez en squad fitness als beste kaarten
2: Vertonghen, Ramsey, CM->CDM
3: Di Vaio, gold shiny training en veel aids
4: Cambiasso, Michu, team fitness
5 aids
15k packs overigens
Myth bustedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normale(NIF) lahm speelt bij mij al lekker, deze kaart kan niet teleurstellenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef DutchSL het volgende:
Lahm maar naar account 1 getrade, even kijken hoe die speelt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind normale Piszecks veel beter dan normale Lahm en in FUT 12 vond ik TOTY Ramos (toen nog RB) ook niet zo heel erg goed, maar we zullen zienquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Normale lahm speelt bij mij al lekker, deze kaart kan niet teleurstellen![]()
![]()
zoveel IF in de uitverkoop... niet weten wat je moet kopen
#FreeTrapz![]()
Bonucci al naar de 16k.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
zoveel IF in de uitverkoop... niet weten wat je moet kopen
PSN: DePresident_![]()
bonucci al binnen voor 13.5Kquote:
nu kijken of ik nog wat andere IFs kan scoren
#FreeTrapz![]()
quote:![]()
op PC is hij 400k waard."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zou hij net zo hard stijgen als Milito?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bonucci al binnen voor 13.5K
nu kijken of ik nog wat andere IFs kan scoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ik kan niet meer in FUT komen. High volume of server traffic blabla
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maakt niet uit. ga er toch mee spelenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hij net zo hard stijgen als Milito?![]()
ga deze maken
nog even hopen een goedkope IF matuidi op te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
200k 15k packs geopend op de console, al 4x een IF, 2x Dominquez en 2x Bonucci al en Cazorla en Lewandowski maar dat was in een 25k pack![]()
Dat zijn veel packs zegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
200k 15k packs geopend op de console, al 4x een IF, 2x Dominquez en 2x Bonucci al![]()
![]()
8 IF's in een week nu? Zieke mofoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
200k 15k packs geopend op de console, al 4x een IF, 2x Dominquez en 2x Bonucci al en Cazorla en Lewandowski maar dat was in een 25k packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
mijn FUT 14 teller staat precies op 0quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
same herequote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn FUT 14 teller staat precies op 0
Maar wel 3x Rooney en 1x ReusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dus SIF Sanchez en TOTY Lahm gehad, verder SIF Pedro en IF Sneijder. Dat was het volgens mij.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Vergeet voor het gemak Ibra maar even ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb dus SIF Sanchez en TOTY Lahm gehad, verder SIF Pedro en IF Sneijder. Dat was het volgens mij.
Oja dat is geen IF
Laat je ook nog iets voor ons over maver?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waardevolle spelers ook geen klagen. Rooney, Reus, Aguero.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
same here
Maar wel 3x Rooney en 1x ReusPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik alleen Lewan en Kompany
Maar moet zeggen dat ik ook amper packs heb geopend en er in ieder geval winst aan over heb gehouden, dus mag niet klagen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
even bieden before breakdown dus:)quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Qua dure NIF's ook nog Ibra, Neymar, Reus, Schweinsteiger, Ozil en een stuk of 5 Rooneys. Ben nu vast iets vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak Ibra maar even ja.
Oja dat is geen IF
O en Vidic in mijn starter pack toen die nog 50k waard was.![]()
Jeuzus.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Qua dure NIF's ook nog Ibra, Neymar, Reus, Schweinsteiger, Ozil en een stuk of 5 Rooneys. Ben nu vast iets vergeten.
O en Vidic in mijn starter pack toen die nog 50k waard was.PSN: DePresident_![]()
Dayum.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Qua dure NIF's ook nog Ibra, Neymar, Reus, Schweinsteiger, Ozil en een stuk of 5 Rooneys. Ben nu vast iets vergeten.
O en Vidic in mijn starter pack toen die nog 50k waard was.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
als je 30x zoveel packs hebt geopend logischerwijs ook 30x meer kans op dure spelers.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb dan ook wel heel erg veel pakjes geopend, denk voor wel 2 miljoen ofzo. Maar met zoveel geluk is dat alsnog ruime winst.![]()
SIF Rakitic nog maar 24k
Iemand tips omtrend problemen met het zoeken van tegenstanders? Moet soms wel 20x opnieuw zoeken wil ik een tegenstander vinden. Krijg vaak de melding; De verbinding met de tegenstander is verbroken![]()
![]()
Ik heb beide voor mijn duitse team, ik wissel zo nu en dan om..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind normale Piszecks veel beter dan normale Lahm en in FUT 12 vond ik TOTY Ramos (toen nog RB) ook niet zo heel erg goed, maar we zullen zien
pizceck speelt lekkerder in die opzichte dat hij beter verdedigd wanneer men de bal over de verdediging probeert te gooien, lahm is bij mij wel echt een killer als het aankomt op 1 op 1 verdedigen van de vleugel![]()
maar probeer hem is uit en laat het ons weten!
![]()
![]()
Met een internetkabel spelen, werkt imho beter dan wifi.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef MolFan het volgende:
Iemand tips omtrend problemen met het zoeken van tegenstanders? Moet soms wel 20x opnieuw zoeken wil ik een tegenstander vinden. Krijg vaak de melding; De verbinding met de tegenstander is verbroken![]()
poorten openzettenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef MolFan het volgende:
Iemand tips omtrend problemen met het zoeken van tegenstanders? Moet soms wel 20x opnieuw zoeken wil ik een tegenstander vinden. Krijg vaak de melding; De verbinding met de tegenstander is verbrokenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel ik meequote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met een internetkabel spelen, werkt imho beter dan wifi.![]()
Hij opent ook wel iets meer packs denk/hoop ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef DutchSL het volgende:
Maar Maver heeft dus in 1 week meer IF's dan ik het hele jaar
Pisvlek is sneller, sterker en heeft fijnere workrates. Echt een baas.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb beide voor mijn duitse team, ik wissel zo nu en dan om..
pizceck speelt lekkerder in die opzichte dat hij beter verdedigd wanneer men de bal over de verdediging probeert te gooien, lahm is bij mij wel echt een killer als het aankomt op 1 op 1 verdedigen van de vleugel![]()
maar probeer hem is uit en laat het ons weten!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij piekt te vroeg. komend weekend pas pieken.. je weet zelfquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
f5quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Standaard BPL team is standaardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team allertijden.
Alle andere teams ga ik verkopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is gewoon het enige team waar ik seasons mee kan winnen.quote:
Cups is zoveel leuker. Na mijn promotie naar div2 heb ik geen wedstrijd seasons meer gespeeld, heerlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is gewoon het enige team waar ik seasons mee kan winnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er zitten volgens mij echt heel veel TOTY spelers in pakjes, op de xbox lopen er 10 Ramos TOTY's af in de aankomende minuut![]()
Seasons spelenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is gewoon het enige team waar ik seasons mee kan winnen.Ik speelde van de week bij een vriend van me seasons met zijn gouden Serie A team, 1 en al Eaids. Echt een verademing toen ik daarna weer lekker single matches ging doen met mn mixed teams
![]()
![]()
bumpertje?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Startprijs is al 800.000 dus lijkt me sterk.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die prijs van NIF Thiago Silva is bizar gezakt.27K
IF Rakitic opgepikt voor 13,5k
Klinkt als een normale prijs? Of bedoel je de SIF?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee de IF, goedkoopste BIN is 19,5kquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als een normale prijs? Of bedoel je de SIF?
edit 17,5k nu![]()
![]()
![]()
edit 2: Verkocht voor 18,5k
Zoveel goede CBs in de Serie Aquote:
Benatia, Chiellini, Ogbonna, BonucciHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ah thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is kans op een SIF he, hij scoorde de winnende dit weekend.dan gaat hij dus zeker niet terug naar de 350K.
#FreeTrapz![]()
Eigenlijk idioot voor een CB met die statsquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet lang meer duren voor dit het gewenste resultaat oplevert![]()
![]()
Nu 40 McGeady's."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Echt iedereen probeert die aftrap "glitch"![]()
![]()
Echt nog nooit iemand die er uit gescoord heeft tegen mij. Sowieso beetje zielig om te proberen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik doe dat pas wanneer ik 5-0 achterstaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Echt nog nooit iemand die er uit gescoord heeft tegen mij. Sowieso beetje zielig om te proberen.![]()
![]()
Ik heb er al meerdere tegengoals door gehad want ILENOquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Echt nog nooit iemand die er uit gescoord heeft tegen mij. Sowieso beetje zielig om te proberen.![]()
haha kon het proberen denk miss heb je een geweldig idee.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit dus. Al 2x verloren daardoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere tegengoals door gehad want ILENO![]()
![]()
Ik nog geen 1. Het is vrij makkelijk te verdedigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere tegengoals door gehad want ILENODon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mij lukt het altijd om hem te verdedigen, dus heeft tegen mij ook geen zinquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Echt nog nooit iemand die er uit gescoord heeft tegen mij. Sowieso beetje zielig om te proberen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja klopt, maar ik ga er nooit van uit dat iemand zo triest is om dat te proberen dus ben wel eens te laat met de verdedigingquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik nog geen 1. Het is vrij makkelijk te verdedigen.![]()
zijn ook geen fuck meer waardquote:
#FreeTrapz![]()
Ik vind me toch zieke koopjes nu![]()
Dat zit je vast niet in divisie 1 of 2quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga er nooit van uit dat iemand zo triest is om dat te proberen dus ben wel eens te laat met de verdedigingDaar doet 80% het of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wist niet dat ik die nog had. Stonden ergens op een TA'tje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
Die consumables had je voor nieuwjaar moeten verkopen, toen waren de prijzen ziek hoog.![]()
Divisie 4 en erger me er nu al aanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zit je vast niet in divisie 1 of 2Daar doet 80% het of zo
![]()
![]()
nou kom door met die handel danquote:
#FreeTrapz![]()
Een goal van Benteke
lang geleden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hou ik voor mezelfquote:![]()
In een kwartier 17k winst en dan zorg ik nog dat alles insta weg is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf![]()
In een kwartier 17k winst en dan zorg ik nog dat alles insta weg is
#FreeTrapz![]()
uitzending gemist is daarvoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
Godver Aston Villa scoort 1 minuut voordat Pownews begint... twijfels twijfelsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tering serverszou ik divisie 1 winnen. word ik 3x achter elkaar er uitgegooid en verlies ik 3 wedstrijden daar door.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik knal er ook ineens keihard uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef over_hedge het volgende:
Tering serverszou ik divisie 1 winnen. word ik 3x achter elkaar er uitgegooid en verlies ik 3 wedstrijden daar door.
![]()
![]()
ja wel kutquote:Zou me eerste en dan waarschijnlijk ook de laatste keer zijn dat het lukt om divisie 1 te winnen. krijg ik dit
Ik stond wel met 6-1 achter tegen een kankerkneus, maar was bijna afgelopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja wel kutZou me eerste en dan waarschijnlijk ook de laatste keer zijn dat het lukt om divisie 1 te winnen. krijg ik dit
![]()
weggegooit geld imoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee kkroy hoe denk jij over de komst van bryan?![]()
alsof je met deze aankoop kampioen word. weinig kans. en nu blijft bakkali bankiequote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
eens![]()
Maar we zullen zien, misschien valt het mee![]()
bakkali kan er vrij weinig van. misschien over 2 jaarquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
alsof je met deze aankoop kampioen word. weinig kans. en nu blijft bakkali bankie![]()
Tja als je nu Ruiz haalt denkt Bakkali ook flikker maar op ik teken niet bijquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bakkali kan er vrij weinig van. misschien over 2 jaarTenminste dat zou kunnen.
![]()
jullie mam ook niet die moet ff rijpenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bakkali kan er vrij weinig van. misschien over 2 jaar![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jullie mam ook niet die moet ff rpijpen![]()
balo - di natali
------pirlo----
Zit te denken om die aanval te maken als back up team.
Iemand al ervaring met die 3?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Balotelliquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
balo - di natali
------pirlo----
Iemand al ervaring met die 3?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wel de IF neem ik aanquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
balo - di natali
------pirlo----
#FreeTrapz![]()
Neequote:geen coins voor. is maar een fitness team
Balo = ziekquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
balo - di natali
------pirlo----
Di Natali = Underwhelming
Pirlo op CAM is niet zo goed. Ik zou die IF kale van Fiorentina pakken![]()
Borja Valeroquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Balo = ziek
Pirlo op CAM is niet zo goed. Ik zou die IF kale van Fiorentina pakken![]()
mm ik had pirlo als een cam in een 433(4) een tijd geleden. Toen vond ik hem wel heel goed als cam. Zijn passesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Balo = ziek
Pirlo op CAM is niet zo goed. Ik zou die IF kale van Fiorentina pakkenDus probeer hem ff uit. Anders wissel ik hem
tnxs
Het nadeel van Pirlo is 2* skills.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ik had pirlo als een cam in een 433(4) een tijd geleden. Toen vond ik hem wel heel goed als cam. Zijn passesDus probeer hem ff uit. Anders wissel ik hem
tnxs
![]()
![]()
Dat is gewoon mijn kloonaccountquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus gelijk want een onbekende krijgt een TOTY-speler in een pack. (KC.PSV)
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF Mertens verkoopt als een gekNet 5 IF Mertens gekocht voor 19000 en doorverkocht voor 21.000
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
Verkeerd moment om te spelen volgens mij. Alleen maar bronzebench joden in singlematches.
En dat maakt uit...omdat?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
Verkeerd moment om te spelen volgens mij. Alleen maar bronzebench joden in singlematches.![]()
Gewoon ook een bronzen bank nemen, dan krijg je teams van hetzelfde niveau.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
Verkeerd moment om te spelen volgens mij. Alleen maar bronzebench joden in singlematches.![]()
Omdat ik graag tegen gelijkwaardige teams speel ipv tegen de full-gold pace abusers die ik juist probeer te vermijden door geen seasons etc te spelen.quote:![]()
Jij speelt natuurlijk met silvers dan? Want als ik gewoon golds doe en dan golds op de bank, krijg je gewoon normale mensen tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat ik graag tegen gelijkwaardige teams speel ipv tegen de full-gold pace abusers die ik juist probeer te vermijden door geen seasons etc te spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mixje. Soms kom ik wel normale gasten tegen, maar ook steeds vaker bronzebench dudesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij speelt natuurlijk met silvers dan? Want als ik gewoon golds doe en dan golds op de bank, krijg je gewoon normale mensen tegen.![]()
Ik mag nu met mijn silvers tegen Cavani en Remy in een bronze/silver squad
Cavani volledig zonder chemistry wel...![]()
IF Mertens voor 15000quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
NIF Fernandinho opgepikt voor 1000![]()
![]()
Ramos.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Net genoeg coins voor één TOTY verdediger. Welke?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ga toch maar voor Silva, die is net ietsje beter. Normale Alves rechts-back. Scheelt weer aardig wat pacepunten.quote:![]()
Wat doen Zoet en Tyton daar danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 Arias is jarig
En dit is zijn batsslet:
[ afbeelding ]
Ik heb hem net gekocht als eerbetoon. En ik maakte winst op een Serero CMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 Arias is jarig
En dit is zijn batsslet:
[ afbeelding ]![]()
![]()
wow 1k winst per keer. GEKquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
IF Mertens 17000 bin verkopen voor 19000!!! Edit:
18000 nuIemand nog tips voor goede IF's?
![]()
nieuwe eigenaar van hondensteps![]()
binnenkort ook katten en leguanensteps!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Nog geen 1. 400k packs geopend en beste pull was 5x een IF, 2x Bonucci en 3x Dominquez en Lewandowski in een 25k pack en dan nog Cazorla en Nasri en wat 85 rated meuk die geen waarde hebben zoals Busquets en Alonso en Khediraquote:![]()
Dat is meer dan ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nog geen 1. 400k packs geopend en beste pull was 5x een IF, 2x Bonucci en 3x Dominquez en Lewandowski in een 25k pack en dan nog Cazorla en Nasri en wat 85 rated meuk die geen waarde hebben zoals Busquets en Alonso en KhediraHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb mijn avond wel weer; kut packs en scripted verliezen..
ik hou het voor gezien..
Goede nacht allen!![]()
![]()
Die is geshopt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: