SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benteke discarden![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
25K packs kopen... waarom zou je. zitten waarschijnlijk net zo veel rare spelers in als in 15K.
zo maar eens even inkopen doen. sowieso IF bonucci
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had net Lewa in een 25k packquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
25K packs kopen... waarom zou je. zitten waarschijnlijk net zo veel rare spelers in als in 15K.![]()
![]()
3 15K packs gekocht. zie in dat het zinloos is. maar eens shoppen in de uitverkoop denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn alle stats al bekend of alleen van de verdedigers?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alleen verdedigers, want die staan op de markt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Zijn alle stats al bekend of alleen van de verdedigers?![]()
Wijs besluit broederquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef FCsuarez het volgende:
3 15K packs gekocht. zie in dat het zinloos is. maar eens shoppen in de uitverkoop denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pisseks is nog steeds beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Dani Alves of Lahm ? voor de rating voor Lahm gaan. die heeft wel bazige stats zeg![]()
Ok, misschien dat EA de rest al bekend had gemaakt maar nog even afwachten dan maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen verdedigers, want die staan op de markt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
huuuuuuuuuuuu zuster!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ZUSTER!!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben van de pot gegleden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
enige spelers van waarde donovan en mccann. maar dat is toekomst werk denk ikquote:
#FreeTrapz![]()
![]()
1000x!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Al weken geen pack meer geopend. Ja, degene die ik won bij een themacup ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
enige spelers van waarde donovan en mccann. maar dat is toekomst werk denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is nu het beste moment om spelers zoals van persie op te pikken of zullen deze de komende dagen nog goedkoper worden?![]()
TOTY Ramos.sorry post hier bijna nooit en lees altijd mee maar ik ben zo blij en moest het even kwijt
![]()
Verstandig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
TOTY Ramos.sorry post hier bijna nooit en lees altijd mee maar ik ben zo blij en moest het even kwijt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
Twente?? Dat misten we hier nogquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef forztwente het volgende:
Is nu het beste moment om spelers zoals van persie op te pikken of zullen deze de komende dagen nog goedkoper worden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag ik m even lenen voor een review die ik dan op youtube post?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
nu verkopen is denk het best qua winst?
Kun je m daarna ophalen bij DS2Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
pic van jezelf naast je scherm met TOTY Ramos en de krant van vandaagquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
okequote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twente?? Dat misten we hier nog![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pic van jezelf naast je scherm met TOTY Ramos en de krant van vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
flikker toch op man.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef KC.PSV het volgende:
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |