SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt Mlapa ook niet nodig want zo goed is hij niet.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Mlapaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Kumbela maar die is te duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het een van de beste spitsen in het spel. Wie zou jij dan naast Choupo zetten?![]()
nieuw team
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetc"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)Id=idHayuq6nKXhD:ps3
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Sergio Busquettes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef droommoord het volgende:
nieuw team
[ afbeelding ]
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beister als ST is ook altijd nog een optie...ben zelf niet zo fan van hem, maar ik ben hem een paar keer bij tegenstanders tegengekomen en dan was hij toch aardig gevaarlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Santi is geen optie (want LM), tenzij je Mata haalt als CAM.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef droommoord het volgende:
nieuw team
[ afbeelding ]
nieuw teampje, fijne van dit team is dat ik nog lekker door kan sparen, er zit een heel hoog maximum aan, kan nog gaan voor ramos, xavi, david silva, koke of santi IF, juanfran IF etcetcNAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb xabi alonso ook nog op de bank, maar vind busquets zo fijn voor de balans, haalt veel counters eruit met zijn uitschuifbenenquote:
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Ja zo bedoelde ik het ook, santi als LM en dan silva of mata als CAMquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Santi is geen optie (want LM), tenzij je Mata haalt als CAM."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Heb een " goedkope" Mlapa gevonden, met 20 contracten en Finisher voor 15.25, Nu sparen voor de rest van het team.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beister als ST is ook altijd nog een optie...ben zelf niet zo fan van hem, maar ik ben hem een paar keer bij tegenstanders tegengekomen en dan was hij toch aardig gevaarlijk.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
soort dive-ziekte, je niet in kunnen houden om elke keer schwalbes te makenquote:"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Bizar eigenlijk dat hij zoveel duurder is, terwijl Choupo iets fijner speeltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb een " goedkope" Mlapa gevonden, met 20 contracten en Finisher voor 15.25, Nu sparen voor de rest van het team.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twee-benige buitenspelersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een LW equivalent van Pedro (ja z'n IF huhu)? Die man is zo goed.zoveel dreiging
IF Neymarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een LW equivalent van Pedro (ja z'n IF huhu)? Die man is zo goed.![]()
Ik vind Hernanes op CVM vele malen beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Revontulet het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=441454229333448
Lekker pace abusen![]()
Maar dit is niet op hoog niveau neem ik aan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je 2 CVM's gebruikt wel. Als enkele CVM lijkt hij me knap waardeloosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Hernanes op CVM vele malen beter.![]()
Sergio is een gezwel op voetbalschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb Hernanes en De Rossi naast elkaar ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je 2 CVM's gebruikt wel. Als enkele CVM lijkt hij me knap waardeloosNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Merk je niks van in game.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sergio is een gezwel op voetbalschoenen.![]()
Ik speelde vorig jaar 3-5-2 met De Rossi en KPB op CDM dat was ook heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Hernanes en De Rossi naast elkaar ja.![]()
![]()
tot wanneer loopt de cup eigenlijk die er nu is ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha, een lopende cup. Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
tot wanneer loopt de cup eigenlijk die er nu is ?![]()
meer blowen ouwe, meer blowen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, een lopende cup. Dat heb ik nog nooit gezien.
E: nu nog even antwoord graag
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 11-03-2014 15:37:31 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
alleen console, en wel browse packs doen geen gold packs. anders ben je ze kwijtquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot vrijdag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meer blowen ouwe, meer blowen.
E: nu nog even antwoord graag![]()
![]()
Heb ik gedaan! Maar helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen console, en wel browse packs doen geen gold packs. anders ben je ze kwijtwat is een lach als je van binnen huilt![]()
ah thnx. donderdag dus aankondiging st Patricks.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik had ze op tradeacc wel main niet. (PS)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb ik gedaan! Maar helemaal niets.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah. Dan zal ik vanavond ook eens op mijn console gaan kiek'n.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had ze op tradeacc wel main niet. (PS)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja. Dat krijg je ervan als je dergelijke TT's aanmaakt, terwijl Rik mee leest.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop het. Ik wil wel even cashen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah thnx. donderdag dus aankondiging st Patricks.![]()
Ik had ze gewoon op alle drie de accounts, vier stuks dus twaalf in totaal.
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.![]()
dankuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CVM die ik heb gebruikt dit jaar
Ach...iets is altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je kan er mee spelen, schijnt het doel van het spel te zijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.
kopen in ieder geval niet dan had de webapp het wel knap gedaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij hebt het hele jaar al geluk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Maar je kan er niks van verkopen dus heel veel heb je er niet aan.
Ik zal straks eens kijken of ik ook iets krijg.![]()
Iedereen krijgt dit, heeft niks met geluk te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar al geluk.
Ik zal straks eens kijken of ik ook iets krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |