SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
quote:
Proost!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
Ik mocht 2 uur naar huis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..quote:
Het went wel.quote:
Nee, jou in het zwart zien zou héél vreemd zijn, dat is waar.quote:
Zal je zien dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..![]()
Welkom bij de blackies
Tijd om je eens wat meer te verdiepen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet te weinig van bnw jammer genoeg
Dank voor compliment!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie UI![]()
Gaan jij en je vrienden ook voetbal kijken vanavond of is dat een heel domme vraag?
Nou, dit vind ik persoonlijk wel mooi voetbal altijd. Arsenalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat gebeurtDaar zou ik wel van balen...
Thanks
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Wel op VBL dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht idee
Ja tuurlijk, voetbal gaat voor !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ooh wist ik nietik doe zo weer mee want ben ook voetbal kijken natuurlijk !
mooie sfeer daar zegquote:
zekerquote:
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
wil er graag een keer heen als ik in warschau ben
Ik kom er met enige regelmaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?
Aha ik kom er nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er met enige regelmaat
Deze zomer weer
stad is niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Aha ik kom er nooitmaar zou me wel mooi lijken daar niet van
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stad is niet zo heel bijzonder
krakau is leuker denk ik als toerist
ik kom zo'n 2 keer per jaar in polen ja. familie enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef hENKIE8 het volgende:
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantie
Ja dan kom je er eerder , is dat eig een nieuw stadion in dat filmpje ? Pepsi stadion zag ik staan geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kom zo'n 2 keer per jaar in polen ja. familie enzo.
1920-1930 ofzo, pas gerenoveerdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ja dan kom je er eerder , is dat eig een nieuw stadion in dat filmpje ? Pepsi stadion zag ik staan geloof ik
ah wat moet een leger nou met een stadionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1920-1930 ofzo, pas gerenoveerd
het heet eigenlijk oorspronkelijk wojska polskiegostadion, wat het poolse leger stadion betekend omdat het stadion heel lang van het leger was
geen idee ik heb het ook alleen maar vna wat familie me heeft verteldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ah wat moet een leger nou met een stadion
nouja ziet er leuk uit iigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee ik heb het ook alleen maar vna wat familie me heeft verteld
ja wel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh voor die ene opleiding die je zei?
ging het goed
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik persoonlijk wel mooi voetbal altijd. Arsenal
En Bayern München kan ook wel lekker ballen toch?
Maar logisch dat je niet kijkt als je bij iemand op bezoek bent die niet van voetbal houdt .
Even zo vrolijk een fijne avond Scrum![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]toppie UI scrum.
Hahaha, thanks goosguyv!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ook dat vat ik op als compliment hahaha)
Klinkt als een topavond Scrum !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinken. Toffe dingen zijn dat. Ook altijd als we elkaar een tijd niet hebben gezien of gesproken als vanouds. Bijzonder.
Hoe waren de wedstrijden? Denk weer smullen?
kut hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik had ook arbeidersleef vandaag 7-16
GAAFquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinken. Toffe dingen zijn dat. Ook altijd als we elkaar een tijd niet hebben gezien of gesproken als vanouds. Bijzonder.
Hoe waren de wedstrijden? Denk weer smullen?
[..]
Hahaha, thanks goosguyv!(Ook dat vat ik op als compliment hahaha)
Ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef Divje het volgende:
Boooeeee ik wil naar Heracles - Feyenoord
Iedereen hard aan het werk denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef Ferdo het volgende:
Ook goeiemorgen, Lavenderr!
En de rest uiteraard ook!
Maar we moeten blij zijn dat tweederde nog steeds aangifte doet.. Dat is heel wat volgens de minister in dat artikel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk denk ik.
Bij de politie wat minder heb ik het idee want
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-aangifte-doen.html
het wordt steeds gekker hier.
En dan lees je dit Opstelten: Teeven valt niets te verwijten en dan denk je: het komt nooit meer goed met dit land.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar we moeten blij zijn dat tweederde nog steeds aangifte doet.. Dat is heel wat volgens de minister in dat artikel.
Ach, ik kan me de houding van de politie ook wel voorstellen. Er komt een hoop aangiftes binnen waar ze niks mee kunnen, oa. omdat politie en justitie kapot bezuinigd worden, net als de rest van het land, overigens, zodat ze zelfs belangrijke zaken soms moeten laten lopen..
Welkom in de bananenrepubliek! Laten we nog maar wat geld naar Griekenland doen en nog meer werklozen uit het oosten binnenhalen.. Dan gaat het straks een stuk beter.
Nederland, corruptieland. Die dikkop is gewoon een boef, naar mijn mening, en hij mag blijven zitten en ons de wet voorschrijven. Als jij geld witwast ben je de sjaak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan lees je dit Opstelten: Teeven valt niets te verwijten en dan denk je: het komt nooit meer goed met dit land.
Werkelijk weer te triest voor woorden dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk denk ik.
Bij de politie wat minder heb ik het idee want
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-aangifte-doen.html
het wordt steeds gekker hier.
'het was gebruikelijk voor die tijd'quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Werkelijk weer te triest voor woorden dit.
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nederland, corruptieland. Die dikkop is gewoon een boef, naar mijn mening, en hij mag blijven zitten en ons de wet voorschrijven. Als jij geld witwast ben je de sjaak.
Mag nu niet meer, hé? In 2000 mocht het nog wel, volgens de toen geldende regels.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?
Ik vond nog 20 ct in een ouwe sok.. Maar voor de rest zijn we al uitgeknepen, dus de wetgeving loopt weer eens achter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?
"Ja, hij kan wel aanblijven als staatssecretaris. Verzetsstrijders doodschieten was nu eenmaal gebruikelijk voor die tijd..."quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'het was gebruikelijk voor die tijd'
Waar zijn Van Kooten en De Bie gebleven? Optiefen en Teeffan zouden geweldige typetjes zijn geweest..quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Ja, hij kan wel aanblijven als staatssecretaris. Verzetsstrijders doodschieten was nu eenmaal gebruikelijk voor die tijd..."
Die waren gisteren nog op de buis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar zijn Van Kooten en De Bie gebleven? Optiefen en Teeffan zouden geweldige typetjes zijn geweest..
Vergane glorie, helaasquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die waren gisteren nog op de buis.
Maar helaas alleen met oud materiaal.
Maar het past nog naadloos in deze tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die waren gisteren nog op de buis.
Maar helaas alleen met oud materiaal.
Was een oud artikel: http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)eld-een-record.dhtmlquote:
Maart en April zijn altijd wel rare maanden wat het weer betreft.. Het wordt wel weer flink koud volgens m'n weather-appquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div![]()
Zou zomaar kunnen hoor, het is nog maar half maart.
Lol, die heb ik helemaal niet gezienquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was een oud artikel: http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)eld-een-record.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Ferdo het volgende:
Op de radio: "die sneeuw komt er echt wel."Zelfs dat is nog maar de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NWS / Horrorwinter op komst
Ook een mooi topic
blablablabla
Oh ja, dat gaat nog over de huidige nog altijd zeer Siberisch aandoende winter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog maar de vraag.
Ook een mooi topic
Als het heel heet is doen sommige mensen op het strand me wel denken aan horrorfilms jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:39 schreef Ferdo het volgende:
Oh, en we kregen ook nog een horrorzomer, geloof ik.
ow ja... ik geloof het pas als de rayonhoofden bij elkaar komenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog maar de vraag.
Ook een mooi topic
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Als het heel heet is doen sommige mensen op het strand me wel denken aan horrorfilms ja
Nee niet zo'n gek idee . Vind hem als vrouw mooier dan als man eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef Ferdo het volgende:
Als kind dacht ik echt dat Boy George een vrouw was. Gek hé?
Dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef Ferdo het volgende:
Als kind dacht ik echt dat Boy George een vrouw was. Gek hé?
Je ondertitel is wel inspirerend:quote:
Haha vetquote:
Dan beter Phil Collins als schurk in Miami Vice.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
boy george vond ik echt een weirdo , werd er mee geconfronteerd in een aflevering van The A-Team
had echt zoiets van WTF is dat!!
Nou als mensen er nu nog intrappen willen ze blijkbaar graag bedrogen worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Ferdo het volgende:
Binnenkort waarheid voor de PvdA?:
Ashes to ashes...
Ieder volk krijgt de leider, etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou als mensen er nu nog intrappen willen ze blijkbaar graag bedrogen worden.
Nou zulke huisdieren kun je ook missen als kiespijn lijkt mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
time to go buddy!
ik mag hier geen huisdieren helaas
zwarte hommel met rode kont.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zulke huisdieren kun je ook missen als kiespijn lijkt mij
Ja die wilde natuurlijk zo snel mogelijk weer naar buiten, vrouwtjes bestuiven en andere lenteachtige dingetjes doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
zwarte hommel met rode kont.
Beest maakte een herrie joh
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die wilde natuurlijk zo snel mogelijk weer naar buiten, vrouwtjes bestuiven en andere lenteachtige dingetjes doen
Gelieerd aan de kloothommel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]je bedoeld bloempjes
en het was een Bombus lapidarius aka Steenhommel
Pharrellquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het blijft toch een lekker liedje![]()
Avond allemaal
ja middagje was wel aardigquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso beeb
lekker gewerkt vandaag ?
Alleen vanmiddag gewerkt inso?quote:
Welja, neem het er maar vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Wanstaltige WOENSDAG!
maar ik kan niet mee doen vanavondBen weer de hort op!
Vanavond weer naar een andere maat he? Nu mis je Barcelona-Manchester weerquote:
Haha nee, geen voetbal wederom. Die affiche had ik wel graag gezien ja! Maar hoe weet jij waar ik heen ga dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond weer naar een andere maat he? Nu mis je Barcelona-Manchester weer. Of kijkt deze mate wel naar voetbal?
Dat had je toch geschreven dat je binnenkort weer naar een andere vriend zou gaan? En binnenkort is dus blijkbaar vanavondquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, geen voetbal wederom. Die affiche had ik wel graag gezien ja! Maar hoe weet jij waar ik heen ga dan?
ja alleen in de middagquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen vanmiddag gewerkt inso?
En begin je al iets van een ritme te ontwikkelen of is het nog te vroeg om dat te kunnen constateren?
Weer vroeg naar bed straks?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alleen in de middag
en gaat wel opzich
ik heb geen vrienden dus ik ben hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had je toch geschreven dat je binnenkort weer naar een andere vriend zou gaan? En binnenkort is dus blijkbaar vanavond![]()
Leuk hoor. Gaat niks boven gezellige avonden met vrienden en vriendinnen
Je hebt ons en wij jouquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden dus ik ben hier
beidequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat je het morgen druk hebt of omdat je alweer omrolt van de?
same problem herequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa dat niet
ik vind jammer dat ik zo weinig van de zon kan genieten
Zou wel geweldig zijn he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:34 schreef hENKIE8 het volgende:
Ja maar misschien word het wel een super warme zomer !
3 man buitenspel, maar degene die de bal kreeg stond geen buitenspel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn he?
Kijk je naar Barcelona? Dat doelpunt van Manchester; 3 man buitenspel en de scheidsrechter keurde het doelpunt goed
Klein nuance verschilletjequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 man buitenspel, maar degene die de bal kreeg stond geen buitenspel.
Dat is waar, maar toch..quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
heb alleen de eerste helft gezien, en net gelezen dat messi gescoord heeftquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn he?
Kijk je naar Barcelona? Dat doelpunt van Manchester; 3 man buitenspel en de scheidsrechter keurde het doelpunt goed
dan fluiten ze soms nog toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker lullig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
heb alleen de eerste helft gezien, en net gelezen dat messi gescoord heeftwel beetje lullig als er echt 3 buitenspel stonden
Klopt, als degenen die buitenspel staan deelnemen aan het spel (in de weg staan oid), maar dat vond ik nu best meevallen. Al had hij ook best mogen fluiten.quote:
Ah. Ja , dat trekt de boel weer recht dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, als degenen die buitenspel staan deelnemen aan het spel (in de weg staan oid), maar dat vond ik nu best meevallen. Al had hij ook best mogen fluiten.
Gelukkig maakt het weinig uit, anders was het een rel geworden. Zeker omdat hij in de eerste helft een goal van Barca onterecht afkeurde.
Scheidsrechters ook tegenwoordig , maar totaal 4-1 en ik vond Barca eerste helft sterkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, als degenen die buitenspel staan deelnemen aan het spel (in de weg staan oid), maar dat vond ik nu best meevallen. Al had hij ook best mogen fluiten.
Gelukkig maakt het weinig uit, anders was het een rel geworden. Zeker omdat hij in de eerste helft een goal van Barca onterecht afkeurde.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef theguyver het volgende:
moge peepsheerlijk weer om te gaan hardlopen
Ja wat wordt het nou?quote:
Hoi L!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ja wat wordt het nou?![]()
Goeiemorgen guyvie en B en wie hier binnen komt vallen![]()
Groot gelijk Bquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L!
Gewoon lekker niks doen denk ik.
hihi, ja bij mij zijn ze ook al weer bezig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk B![]()
Lekker weertje ook.
Hoe is het met je vogels? Ik zie dat sommige vogels al weer druk met nestjes bezig zijn. In de daggoot van een van de huizen schuin achter mijn huis zijn kraaien bezig met een nest. Slordige bende trouwens. De takjes hangen over de rand. Benieuwd hoe die jonkies eruit zien. Vast niet zo
12 vogels doodquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hihi, ja bij mij zijn ze ook al weer bezig.
Gaat nu goed met de vogels maar het ging even minder. Er zijn 12 vogeltjes doodgegaan afgelopen tijd. Weet niet precies wat er aan de hand was.
Feit is wel dat de sterksten nu zijn overgebleven.
Zal zo eens even een paar kiekjes maken.
Als het nou een uil was hoorde je hem roepen: joehoe...joehoe...quote:
Ik moet er nog steeds om lachen, hij liep zo ijdel door die kooi. Op zijn tenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als het nou een uil was hoorde je hem roepen: joehoe...joehoe...
ik dacht dat alleen blaadje pluimvee had, of alleen vogeltjes.quote:
Zonde als dat niet vastgelegd wordt Insoquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
vanochtend tupac getekend op een whiteboard
had geen camera helaas hopelijk maakt iemand anders nog even foto
had echt mooi getekend
Als iemand foto maakt laat ik wel zien hier okequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde als dat niet vastgelegd wordt Inso
Ja leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand foto maakt laat ik wel zien hier oke
bummer, kan je goed tekenen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
vanochtend tupac getekend op een whiteboard
had geen camera helaas hopelijk maakt iemand anders nog even foto
had echt mooi getekend
wow die heb ik al lang niet gehoord.quote:
Oud, maar wel fijn (en vrolijk met dit weer)quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
wow die heb ik al lang niet gehoord.
hoor alleen maar veel kinder liedjes de laatste tijd
Jup.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oud, maar wel fijn (en vrolijk met dit weer)
Have fun Guyviequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Ik ga naar de speeltuin, lekker weer daarvoor toedels
Ik wou niet zomaar 1tje pakken met Google, maar hier alsnog:quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hele kluif he![]()
Maar het kan hoor en ik ben erg benieuwd waar je mee komt
Goeie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou niet zomaar 1tje pakken met Google, maar hier alsnog:
Zo'n 'cute' nummer vind ik dat hequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n 'cute' nummer vind ik dat he.
daar heb ik zo geen antwoord opquote:
zijn inderdaad wel aardig wat liedjes met Rain er inquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zitten we een paar mogelijkheden in hoor Henkie
owww. kippenvel krijg ik van dezequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
zijn inderdaad wel aardig wat liedjes met Rain er in
En? Heeft ze je in de pan gehakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
owww. kippenvel krijg ik van deze![]()
vanaaf ps3 avond mijn ass gekickt krijgen door een meisje met marvel vs capcom..
Heel veel liedjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
zijn inderdaad wel aardig wat liedjes met Rain er in
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel liedjes.
Deze vind ik ook erg leuk
Nu jij weer Henkie. Of Ferdo. Er staan nog wel meer woorden in die laatste waar je weer een heel andere richting mee op kan gaan. Echt leuk dit. Komen nummers voorbij die je al tijden niet meer gehoord hebt, of zelfs nooitquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef hENKIE8 het volgende:
Leuke liedjes met regen erin hier, en AZ 1-0 voor idd .. heb het niet gezien want was zelf aan het trainen
Familiebanden mogen ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu jij weer Henkie. Of Ferdo. Er staan nog wel meer woorden in die laatste waar je weer een heel andere richting mee op kan gaan. Echt leuk dit. Komen nummers voorbij die je al tijden niet meer gehoord hebt, of zelfs nooit
Mooi!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Familiebanden mogen ook?
Hier Jermaine zijn zwager
Dank u, al word er beweerd dat hij van een andere producer steelt .maar dat is weer een ander verhaalquote:
ja en politie aan de deurquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Heeft ze je in de pan gehakt?
Wat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja en politie aan de deur2 man sterk
mevrouw was aan krijsen als een speenvarken omdat we black ops met zombies aan het spelen waren.quote:
Nou nou, dan ging mevrouw wel flink tekeer als de buren gingen klagenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
mevrouw was aan krijsen als een speenvarken omdat we black ops met zombies aan het spelen waren.
zombies kwamen achter haar aan en zelfde als met een horror film, word er gescholden gevloek en veel gekrijs.
doen deur open liggen in deuk 2 agenten .. overlast en zo, uitgelegd dat we dat spel aan doen waren 1 agent ken ik wel en wou wel mee doen maar mocht niet van zijn collega .
jups, zij kan dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, dan ging mevrouw wel flink tekeer als de buren gingen klagen
Hoe vind jij dat? Kan je er tegen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
jups, zij kan dat.niet de eerste keer en ook niet met games
Wat dat gekrijs en gegil?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat? Kan je er tegen?
plus de kleine slaapt gewoon door hoor, krijgt er niks van mee.quote:
Kortom: alles helemaal top . Blij voor je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh jah zo vaak gamen we niet, en op andere momenten kan ze ook heel hard gillen, maar goed hoop niet dat de politie dan aan de deur staat![]()
plus de kleine slaapt gewoon door hoor, krijgt er niks van mee.
slaap lekker meidquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kortom: alles helemaal top . Blij voor je.
En nu zeg ik truste want mijn ogen vallen dicht.
Tot morgen en slaap lekker voor degenen die hier nog lezen
Goeiemorge, idd laten we dat hopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
Henkie, AZ heeft gewonnen met 1-0. Ik hoop dat ze de wedstrijd in Rusland ook zo goed gaan doen.
goede morgen Henkie, AZ doet het niet verkeerd en houd de nederlandse eer in europe nog een beetje in standquote:
Had meneer nog iets anders gewenst?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Scrummie het volgende:
Lav, jij kookt vanavond toch? Steak graag. Toetje verzorg jij ook? Ik breng de saus.
Daar zal ik niet over uitweidenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had meneer nog iets anders gewenst?
Ik snap hem! Het is vandaag 'steak en blowjob-dag'.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Scrummie het volgende:
Lav, jij kookt vanavond toch? Steak graag. Toetje verzorg jij ook? Ik breng de saus.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap hem! Het is vandaag 'steak en blowjob-dag'.
Nu begrijp ik die saus ook
Geen woorden maar daden, inderdaad!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Niets is sterker dan dat ene woord'![]()
How about a nice big juicy sausage?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap hem! Het is vandaag 'steak en blowjob-dag'.
Nu begrijp ik die saus ook
what the foek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Website gaat viral in USA: http://www.thelastelection14.com
gaan we weer vorige keer was jaartje terug dacht ik. maar was promo voor cd,quote:
Ja idd, maar wel leuke speculatiesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
gaan we weer vorige keer was jaartje terug dacht ik. maar was promo voor cd,
uitkijken met blessuresquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
dag 3 hardlopen, ben helemaal.... op.. holy shit zeg.. bijna 40km in 3 dagen...
erg vreemd dat dat dan weer van AZ moet komenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
goede morgen Henkie, AZ doet het niet verkeerd en houd de nederlandse eer in europe nog een beetje in stand
hahaha nee, blessure heb ik al heel wat jaar gehad, mijn been is bijna geamputeerd geweest dus, heerlijk ditquote:
Het is toch eigenlijk wonderbaarlijk Guyvie. Dat had je toen niet durven dromen he?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha nee, blessure heb ik al heel wat jaar gehad, mijn been is bijna geamputeerd geweest dus, heerlijk ditvriendin op rolschaatsen en ik er achteraan rennen.
nopequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk wonderbaarlijk Guyvie. Dat had je toen niet durven dromen he?
Meh, als het alleen gespeculeer is heb ik die heks weer in m'n nek te hijgen dus ik pasquote:
wie bedoel je scrum?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, als het alleen gespeculeer is heb ik die heks weer in m'n nek te hijgen dus ik pas. (Zelfs in PM is dat mens trouwens een heks, joh..)
oh okee dan moet het wel erg fijn zijn om weer te kunne sportenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha nee, blessure heb ik al heel wat jaar gehad, mijn been is bijna geamputeerd geweest dus, heerlijk ditvriendin op rolschaatsen en ik er achteraan rennen.
na meer dan 10 jaar ziekenhuizen af niet meer voetballen ( trainde mee met de graafschap)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
oh okee dan moet het wel erg fijn zijn om weer te kunne sporten
Gewoon openen hoor Scrum, laat je niet weerhouden door eventuele criticasters. Is een BNW-topic bij uitstek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, als het alleen gespeculeer is heb ik die heks weer in m'n nek te hijgen dus ik pas. (Zelfs in PM is dat mens trouwens een heks, joh..)
Ik wou net zeggen, niet op de kast laten jagen jongen, heb me dat hier ook afgeleerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon openen hoor Scrum, laat je niet weerhouden door eventuele criticasters. Is een BNW-topic bij uitstek.
Kan ik begrijpen, ook doodzonde zon blessure vooral als je zoveel talent hebt :Squote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
na meer dan 10 jaar ziekenhuizen af niet meer voetballen ( trainde mee met de graafschap)
niet meer paarrijden ( gelders kampioen springen )
niet meer survival run ( 2 jaar lang top 5 van Nederland)
DUS JAH love it!!!!sorry ben al maanden helemaal kweenie fucking happy zeg maar
![]()
![]()
![]()
jup de meesten hier, kennen mijn leven wel zo'n beetje,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:27 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ook doodzonde zon blessure vooral als je zoveel talent hebt :S
Wait, what?quote:Dear experts:
MY DEFENSE IS SCHEDULED IN 8 WEEKS !
I am having a hard time selecting an appropriate HP filter for a 20 minute experiment that examines the difference between imagined stimulation of the nipple and clitoris versus actual physical stimulation of those regions.
hehe hekje, werd een keer tijd, welkom op SC..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Eerder vandaag in de mailing list van een software pakket waar ik mee en aan werk:
[..]
Wait, what?
Je kan altijd nog gaan boogschietenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup de meesten hier, kennen mijn leven wel zo'n beetje,
kom van heel ver..![]()
maar met steun van alles en iedereen en ook de luitjes hier... is mijn life weer top..
thanks guys![]()
![]()
![]()
ik ging darten ... dat ging nog, door dat metaal en steunen aan mijn been kon ik toch niet omvallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan boogschieten
Heb ik ook een tijd gedaan, maar dat ging uiteindelijk niet met mijn brakke gewrichten. Zit een soort knik-knak wiebel in als ik die beweging maak. Gooide ook roet in het eten met 8/9 ball. Boogschieten werkt dan weer wel, want dan zit die met het uittrekken van de boog, en dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ging darten ... dat ging nog, door dat metaal en steunen aan mijn been kon ik toch niet omvallen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan, maar dat ging uiteindelijk niet met mijn brakke gewrichten. Zit een soort knik-knak wiebel in als ik die beweging maak. Gooide ook roet in het eten met 8/9 ball. Boogschieten werkt dan weer wel, want dan zit die met het uittrekken van de boog, en dat maakt niet uit
die maakt geen kans bij mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:
FOK!GR14: livechat met Ancilla Tilia
jow vrijgezellen hier, ff opletten op FP.
[ afbeelding ]
je woont niet in amsterdam..quote:
Ik wel iigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
je woont niet in amsterdam..
goeie zet van de piraten partijop BNW zijn er vast wel wat die daar op stemmen ..
Die gaat echt wel de gemeente in!!quote:
Ze heeft mij laatst getweet, samen met @brechtjedeleij (van Sanoma, product manager NU.nl).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:
FOK!GR14: livechat met Ancilla Tilia
jow vrijgezellen hier, ff opletten op FP.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze heeft mij laatst getweet, samen met @brechtjedeleij (van Sanoma, product manager NU.nl).
Wie wil mij aanraken?
Nee bedoelde eerder dat het andersom isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
je woont niet in amsterdam..
goeie zet van de piraten partijop BNW zijn er vast wel wat die daar op stemmen ..
voor de gene die niet weten wie het is...
http://www.dumpert.nl/med(...)ijl_talentscout.html
GODVERDOMME![]()
LSDquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik kan op lsd stemmen.
Zag in Roosendaal ook de pep partij met als leus: Roosendaal kan wel wat pep gebruiken :p
Zo hey!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef theguyver het volgende:
DONE, ingeschreven voor de Enschede marathon 10 KM city run
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |