SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
quote:
Proost!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
Ik mocht 2 uur naar huis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..quote:
Het went wel.quote:
Nee, jou in het zwart zien zou héél vreemd zijn, dat is waar.quote:
Zal je zien dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..![]()
Welkom bij de blackies
Tijd om je eens wat meer te verdiepen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet te weinig van bnw jammer genoeg
Dank voor compliment!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie UI![]()
Gaan jij en je vrienden ook voetbal kijken vanavond of is dat een heel domme vraag?
Nou, dit vind ik persoonlijk wel mooi voetbal altijd. Arsenalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat gebeurtDaar zou ik wel van balen...
Thanks
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Wel op VBL dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht idee
Ja tuurlijk, voetbal gaat voor !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ooh wist ik nietik doe zo weer mee want ben ook voetbal kijken natuurlijk !
mooie sfeer daar zegquote:
zekerquote:
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
wil er graag een keer heen als ik in warschau ben
Ik kom er met enige regelmaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?
Aha ik kom er nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er met enige regelmaat
Deze zomer weer
stad is niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Aha ik kom er nooitmaar zou me wel mooi lijken daar niet van
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stad is niet zo heel bijzonder
krakau is leuker denk ik als toerist
ik kom zo'n 2 keer per jaar in polen ja. familie enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef hENKIE8 het volgende:
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantie
Ja dan kom je er eerder , is dat eig een nieuw stadion in dat filmpje ? Pepsi stadion zag ik staan geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kom zo'n 2 keer per jaar in polen ja. familie enzo.
1920-1930 ofzo, pas gerenoveerdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ja dan kom je er eerder , is dat eig een nieuw stadion in dat filmpje ? Pepsi stadion zag ik staan geloof ik
ah wat moet een leger nou met een stadionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1920-1930 ofzo, pas gerenoveerd
het heet eigenlijk oorspronkelijk wojska polskiegostadion, wat het poolse leger stadion betekend omdat het stadion heel lang van het leger was
geen idee ik heb het ook alleen maar vna wat familie me heeft verteldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ah wat moet een leger nou met een stadion
nouja ziet er leuk uit iigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee ik heb het ook alleen maar vna wat familie me heeft verteld
ja wel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh voor die ene opleiding die je zei?
ging het goed
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik persoonlijk wel mooi voetbal altijd. Arsenal
En Bayern München kan ook wel lekker ballen toch?
Maar logisch dat je niet kijkt als je bij iemand op bezoek bent die niet van voetbal houdt .
Even zo vrolijk een fijne avond Scrum![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]toppie UI scrum.
Hahaha, thanks goosguyv!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ook dat vat ik op als compliment hahaha)
Klinkt als een topavond Scrum !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinken. Toffe dingen zijn dat. Ook altijd als we elkaar een tijd niet hebben gezien of gesproken als vanouds. Bijzonder.
Hoe waren de wedstrijden? Denk weer smullen?
kut hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik had ook arbeidersleef vandaag 7-16
GAAFquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks babe! Was gezellig. Ouwe kameraad van vroeger was het, ken hem al sinds m'n.. denk 5e ofzo. Toffe gozer, al even niet meer gezien. Nu afgesproken samen met nog een andere ouwe kameraad binnenkort wat biertjes te drinken. Toffe dingen zijn dat. Ook altijd als we elkaar een tijd niet hebben gezien of gesproken als vanouds. Bijzonder.
Hoe waren de wedstrijden? Denk weer smullen?
[..]
Hahaha, thanks goosguyv!(Ook dat vat ik op als compliment hahaha)
Ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef Divje het volgende:
Boooeeee ik wil naar Heracles - Feyenoord
Iedereen hard aan het werk denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef Ferdo het volgende:
Ook goeiemorgen, Lavenderr!
En de rest uiteraard ook!
Maar we moeten blij zijn dat tweederde nog steeds aangifte doet.. Dat is heel wat volgens de minister in dat artikel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk denk ik.
Bij de politie wat minder heb ik het idee want
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-aangifte-doen.html
het wordt steeds gekker hier.
En dan lees je dit Opstelten: Teeven valt niets te verwijten en dan denk je: het komt nooit meer goed met dit land.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar we moeten blij zijn dat tweederde nog steeds aangifte doet.. Dat is heel wat volgens de minister in dat artikel.
Ach, ik kan me de houding van de politie ook wel voorstellen. Er komt een hoop aangiftes binnen waar ze niks mee kunnen, oa. omdat politie en justitie kapot bezuinigd worden, net als de rest van het land, overigens, zodat ze zelfs belangrijke zaken soms moeten laten lopen..
Welkom in de bananenrepubliek! Laten we nog maar wat geld naar Griekenland doen en nog meer werklozen uit het oosten binnenhalen.. Dan gaat het straks een stuk beter.
Nederland, corruptieland. Die dikkop is gewoon een boef, naar mijn mening, en hij mag blijven zitten en ons de wet voorschrijven. Als jij geld witwast ben je de sjaak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan lees je dit Opstelten: Teeven valt niets te verwijten en dan denk je: het komt nooit meer goed met dit land.
Werkelijk weer te triest voor woorden dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk denk ik.
Bij de politie wat minder heb ik het idee want
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-aangifte-doen.html
het wordt steeds gekker hier.
'het was gebruikelijk voor die tijd'quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Werkelijk weer te triest voor woorden dit.
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nederland, corruptieland. Die dikkop is gewoon een boef, naar mijn mening, en hij mag blijven zitten en ons de wet voorschrijven. Als jij geld witwast ben je de sjaak.
Mag nu niet meer, hé? In 2000 mocht het nog wel, volgens de toen geldende regels.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?
Ik vond nog 20 ct in een ouwe sok.. Maar voor de rest zijn we al uitgeknepen, dus de wetgeving loopt weer eens achter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij nog geld om wit te wassen dan?
"Ja, hij kan wel aanblijven als staatssecretaris. Verzetsstrijders doodschieten was nu eenmaal gebruikelijk voor die tijd..."quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'het was gebruikelijk voor die tijd'
Waar zijn Van Kooten en De Bie gebleven? Optiefen en Teeffan zouden geweldige typetjes zijn geweest..quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Ja, hij kan wel aanblijven als staatssecretaris. Verzetsstrijders doodschieten was nu eenmaal gebruikelijk voor die tijd..."
Die waren gisteren nog op de buis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar zijn Van Kooten en De Bie gebleven? Optiefen en Teeffan zouden geweldige typetjes zijn geweest..
Vergane glorie, helaasquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die waren gisteren nog op de buis.
Maar helaas alleen met oud materiaal.
Maar het past nog naadloos in deze tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die waren gisteren nog op de buis.
Maar helaas alleen met oud materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |