SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
quote:
Proost!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
Ik mocht 2 uur naar huis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, de dinsdag ook alweer bijna om.
Ging snel vandaag. Tijd voor thee
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..quote:
Het went wel.quote:
Nee, jou in het zwart zien zou héél vreemd zijn, dat is waar.quote:
Zal je zien dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je weer ff tijd ben je in een keer mod af ..![]()
Welkom bij de blackies
Tijd om je eens wat meer te verdiepen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet te weinig van bnw jammer genoeg
Dank voor compliment!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie UI![]()
Gaan jij en je vrienden ook voetbal kijken vanavond of is dat een heel domme vraag?
Nou, dit vind ik persoonlijk wel mooi voetbal altijd. Arsenalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat gebeurtDaar zou ik wel van balen...
Thanks
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor compliment!
Geen domme vraag lav! Ze zeggen dat die niet bestaan. Maar nee haha. Kameraad geen voetbal fan, en ik wist niet eens dat er voetbal was eigenlijk.. Oops.
Feyenoorder he, Europees is maar bijzaak tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Wel op VBL dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, Inso als mod hmmm geen slecht idee
Ja tuurlijk, voetbal gaat voor !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ooh wist ik nietik doe zo weer mee want ben ook voetbal kijken natuurlijk !
mooie sfeer daar zegquote:
zekerquote:
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
wil er graag een keer heen als ik in warschau ben
Ik kom er met enige regelmaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ben je van plan naar warschau te gaan ooit?
Aha ik kom er nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er met enige regelmaat
Deze zomer weer
stad is niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Aha ik kom er nooitmaar zou me wel mooi lijken daar niet van
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stad is niet zo heel bijzonder
krakau is leuker denk ik als toerist
ik kom zo'n 2 keer per jaar in polen ja. familie enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef hENKIE8 het volgende:
Ben je daar ook geweest? Ik ben nog nooit in Polen geweest. Ga van de zomer naar Duitsland op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |