Goed punt, maar hoe lang zou ik daarop moeten wachten vraag ik mezelf dan af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
in before de breinaald.
Ik denk dat ze eerst zelf moet weten wat ze wil. of uitmaken, of verder met haar huidige vriend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zit je nou echt te wachten op een grietje zwanger van een ander?
abortus eerst (ik snap zoiets is natuurlijk een zwaar persoonlijke keuze), daarna verder plezier hebben.
Als ze dat niet wil.. ik zou er niet mee verder gaan.
Jij zit namelijk je levenlang (of jarenlang) vast aan een kind van een ander als het daadwerkelijk iets word tussen jullie.
Oh en :quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef Dikkejordy het volgende:
Ze heeft echter al ruim 9,5 jaar een vriend. Daar liep het niet meer mee, ze mistte wat uitdaging. Ik ben daar niet op ingegaan.
Jij hebt daar dan ook helemaal niets over te zeggen, nul komma nul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:43 schreef Dikkejordy het volgende:
Daar hebben jullie een punt. Goede stof om over na te denken. Als ze abortus zou plegen zou voor 'ons' de weg vrij leggen. Alleen ik krijg het niet over m'n hart om het daarover met haar te hebben.
vraag eerst eens wat ze wil met het kind. dan hoor je vanzelf denk ik wel hoe ze tegenover abortus staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:43 schreef Dikkejordy het volgende:
Daar hebben jullie een punt. Goede stof om over na te denken. Als ze abortus zou plegen zou voor 'ons' de weg vrij leggen. Alleen ik krijg het niet over m'n hart om het daarover met haar te hebben.
Dat zou een goede zijn. Wil in ieder geval haar niet het gevoel geven dat ik wil meedingen over een abortus. Dat kan en mag niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vraag eerst eens wat ze wil met het kind. dan hoor je vanzelf denk ik wel hoe ze tegenover abortus staat.
Precies. Voor mij persoonlijk zou de keuze tussen wel of geen kind essentieel zijn. Praat gewoon luchtig met haar hoe zij over het kind denkt (zonder jezelf of jullie toekomst samen hierbij te betrekken).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vraag eerst eens wat ze wil met het kind. dan hoor je vanzelf denk ik wel hoe ze tegenover abortus staat.
Het is voor mij ook essentieel. Ik vind het een goede om daar luchtig over te praten. Gun haar nu wel even de tijd om goed na te denken, want vrouwen die zwanger zijn = hormonen = impulsieve gevoelens en beslissingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:47 schreef iScream. het volgende:
[..]
Precies. Voor mij persoonlijk zou de keuze tussen wel of geen kind essentieel zijn. Praat gewoon luchtig met haar hoe zij over het kind denkt (zonder jezelf of jullie toekomst samen hierbij te betrekken).
Ik zou wel meedingen voor een zwangerschaps-/ vaderschapstest als ik jou was ....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:46 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Dat zou een goede zijn. Wil in ieder geval haar niet het gevoel geven dat ik wil meedingen over een abortus. Dat kan en mag niet.
Heb het nu zo met haar afgesproken dat we voorlopig even geen contact meer hebben dan kijken wat er gebeurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Kuiltje in de wangen is toch leuk?quote:
Omdat ze een relatie van 9,5 jaar heeft, daarom....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet als ik vrijgezel ben? En toen ik me lul daarin stak wist ik nog van niets.
True that. Was gewoon even benieuwd naar jullie meningen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet waar je aan begint zeg. Je moet er maar zin in hebben om een kind van een andere vader op te voeden en dan al het gedoe wat het nog met zich mee brengt. Voor haar komt het natuurlijk lekker makkelijk uit.
Dat je bij een onenightstand schijt hebt waarmee je het bed deelt kan ik snappen. Pompen, inpakken en wegwezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet als ik vrijgezel ben?
kort en bondig samengevat welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je bij een onenightstand schijt hebt waarmee je het bed deelt kan ik snappen. Pompen, inpakken en wegwezen.
Echter, de manier waarom jij het beshrijft - alles delen, knuffelen, verliefdheid, noem het maar op - wijst erop dat je een toekomst wil met haar. Of het nou voor een maand, een jaar of oneindig is maakt niet uit, je wil een relatie.
En vanuit dat perspectief begrijp ik het niet...
- ze gaat vreemd
- ze is zwanger op het moment dat ze vreemdgaat
- waarom the fuck een kind krijgen binnen een relatie niet looptwaarom plant je je dan nog voort
- ze toont je persoonlijke berichten tussen haar en haar vriend
- ze is achteraf nog steeds niet eerlijk tegen haar vriend
Succes met haar en het vertrouwen in haar in de toekomst.
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je bij een onenightstand schijt hebt waarmee je het bed deelt kan ik snappen. Pompen, inpakken en wegwezen.
Echter, de manier waarom jij het beshrijft - alles delen, knuffelen, verliefdheid, noem het maar op - wijst erop dat je een toekomst wil met haar. Of het nou voor een maand, een jaar of oneindig is maakt niet uit, je wil een relatie.
En vanuit dat perspectief begrijp ik het niet...
- ze gaat vreemd
- ze is zwanger op het moment dat ze vreemdgaat
- waarom the fuck een kind krijgen binnen een relatie niet looptwaarom plant je je dan nog voort
- ze toont je persoonlijke berichten tussen haar en haar vriend
- ze is achteraf nog steeds niet eerlijk tegen haar vriend
Succes met haar en het vertrouwen in haar in de toekomst.
Nog los van dat, ze gaat gewoon keihard vreemd terwijl ze zwanger is. En dan ook nog zeggen dat ze op zoek is naar een uitdagingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zit je nou echt te wachten op een grietje zwanger van een ander?
abortus eerst (ik snap zoiets is natuurlijk een zwaar persoonlijke keuze), daarna verder plezier hebben.
Als ze dat niet wil.. ik zou er niet mee verder gaan.
Jij zit namelijk je levenlang (of jarenlang) vast aan een kind van een ander als het daadwerkelijk iets word tussen jullie.
Paranoid much?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef Koral het volgende:
Karma is a good judge of character, and you my friend, are fucked.
Niet begrijpen dat ze niet volledig op haar vriend kan rekenen en daarom nog wat andere maagden voor haar karretje spant voordat het te laat is
Paranoide zou ik het niet willen noemen. Je kunt de zwangere dame ook moeilijk verwijten niet goed voor haarzelf en haar ongeboren vrucht te willen zorgen. 't is meer dat iemand anders zich daarvoor leent, en uberhaubt het zover heeft laten komen. Het komt op mij over als een gebrek aan respect/ liefde voor zichzelf van TS.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Paranoid much?
Gewoon rustig aan doen TS. Maar laat haar jou ook niet aan het lijntje houden.
Heel, heel HEEEEEEEEEL vlug afkappen voor je met het kind van een ander zit te koekeloerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |