abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137615152
Waar zal ik eens beginnen. Ongeveer 3 weken geleden ben ik op stap gegaan. Ik ben daar een oud-klasgenootje tegenkomen. We raakten wat aan de praat en hebben wat gelachen. Na deze avond hebben we dagelijks contact onderhouden via Whatsapp. Whatsapp is nou niet echt een goede graadmeter maar het klikte wél.

Ze heeft echter al ruim 9,5 jaar een vriend. Daar liep het niet meer mee, ze mistte wat uitdaging. Ik ben daar niet op ingegaan. Een paar dagen erna ben ik weer op stap gegaan. Ik een dronken bui vroeg ik of ze naar de lokale kroeg kwam, en zodoende was ze daar ook. We waren het al snel zat daar, en uiteindelijk heeft ze me naar huis gebracht. Zij had een vriendin bij zich, en ik een vriend. Er wat wat gepraat en gelachen en uiteindelijk besloot ze weg te gaan. Ik heb haar toen gezoend, ze ging zonder moeite mee. Er waren de hele avond al positieve spanningen tussen ons. Een uur later kwam ze echter terug. Inmiddels was het al 02:30 's nachts. Die goede vriend van me was inmiddels bij me op de bank in slaap gevallen. We zijn eigenlijk gelijk gaan zoenen en zijn in het bed gedoken. Laat ik het erop houden dat we 'het' niet hebben gedaan, maar alles wat daar normaal gesproken aan vooraf gaat wél. De dag erna kwam ze in de avond langs en zijn we met elkaar naar bed geweest. Echter, van een one-night-stand was niet echt sprake. Er is iets ontstaan in deze dagen, en dat voelde bij beide personen goed.

2 dagen erna kreeg ik bericht dat ze hevige ruzie had met d'r vriend. Ze liet me een WhatsApp gesprek lezen tussen haar en haar vriend. En daarin stond dat ze al 8 weken zwanger is inmiddels van hem. Laat ik het erop houden dat het tussen die 2 niet goed zit, hun relatie aan een zijden draadje hangt. Ik schrok hier heel erg van en vroeg me af waarom ze dan met mij naar bed is geweest. Ze zei dat ze naar me verlangde etc.

Die dagen erna is ze eigenlijk dagelijks bij me geweest. Zelfs in de wetenschap dat ze zwanger is hebben we het gewoon super leuk. We delen alles, lachen samen, knuffelen noem maar op. Je kan wel stellen dat er verliefdheid is. In ieder geval vanaf mijn kant, vanaf haar kant vermoed ik het ook maar ik moet ook niet vergeten dat ze zwanger is. Iets met hormonen..

Nu ben ik op het punt gekomen dat ik niet weet wat ik ermee moet. Ik zie mezelf nog niet zo snel voor haar kind straks zorgen als ze weg is bij haar huidige vriend. Dat heb ik ook eerlijk gezegd. Zij zit erg met haarzelf (en relatie) in de knoop. Het liefste wilt ze bij mij zijn, maar ze heeft totaal geen idee hoe dan verder. En dat heb ik nu dus ook.

Ik ben verliefd geworden op een meisje, maar ze is al zwanger van haar huidige vriend. Kunnen jullie mij adviseren?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:38:06 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_137615263
in before de breinaald.

Ik denk dat ze eerst zelf moet weten wat ze wil. of uitmaken, of verder met haar huidige vriend.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_137615348
Oh god… :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_137615354
zit je nou echt te wachten op een grietje zwanger van een ander? :')

abortus eerst (ik snap zoiets is natuurlijk een zwaar persoonlijke keuze), daarna verder plezier hebben.

Als ze dat niet wil.. ik zou er niet mee verder gaan.
Jij zit namelijk je levenlang (of jarenlang) vast aan een kind van een ander als het daadwerkelijk iets word tussen jullie.
pi_137615359
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
in before de breinaald.

Ik denk dat ze eerst zelf moet weten wat ze wil. of uitmaken, of verder met haar huidige vriend.
Goed punt, maar hoe lang zou ik daarop moeten wachten vraag ik mezelf dan af.
pi_137615391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zit je nou echt te wachten op een grietje zwanger van een ander? :')

abortus eerst (ik snap zoiets is natuurlijk een zwaar persoonlijke keuze), daarna verder plezier hebben.

Als ze dat niet wil.. ik zou er niet mee verder gaan.
Jij zit namelijk je levenlang (of jarenlang) vast aan een kind van een ander als het daadwerkelijk iets word tussen jullie.
pi_137615443
Daar hebben jullie een punt. Goede stof om over na te denken. Als ze abortus zou plegen zou voor 'ons' de weg vrij leggen. Alleen ik krijg het niet over m'n hart om het daarover met haar te hebben.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:44:22 #8
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_137615464
Poeh! Ik zou zo'n bom hormonen niet echt vertrouwen. Wat ze nu voelt kan 9 maanden later weg zijn.
Gaarne verwijderen.
pi_137615468
Het gaat al een lange tijd niet goed tussen hun maar ze is wel ineens zwanger van m.

Was nou maar gewoon op je 1e gevoel afgegaan :

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef Dikkejordy het volgende:
Ze heeft echter al ruim 9,5 jaar een vriend. Daar liep het niet meer mee, ze mistte wat uitdaging. Ik ben daar niet op ingegaan.
Oh en :
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:43 schreef Dikkejordy het volgende:
Daar hebben jullie een punt. Goede stof om over na te denken. Als ze abortus zou plegen zou voor 'ons' de weg vrij leggen. Alleen ik krijg het niet over m'n hart om het daarover met haar te hebben.
Jij hebt daar dan ook helemaal niets over te zeggen, nul komma nul.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:44:54 #10
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137615475
een pareltje in wording dit.

ik zeg.....doen!!

dat ze twijfelt komt omdat ze al 9,5 jaar bij die jongen is. maar op gevoel kiest ze geheid voor jou
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:45:16 #11
148588 rulerofdeath
pi_137615480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:43 schreef Dikkejordy het volgende:
vraag eerst eens wat ze wil met het kind. dan hoor je vanzelf denk ik wel hoe ze tegenover abortus staat.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:46:46 #12
405342 Dikkejordy
Grafenwalder
pi_137615512
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

vraag eerst eens wat ze wil met het kind. dan hoor je vanzelf denk ik wel hoe ze tegenover abortus staat.
Dat zou een goede zijn. Wil in ieder geval haar niet het gevoel geven dat ik wil meedingen over een abortus. Dat kan en mag niet.

Heb het nu zo met haar afgesproken dat we voorlopig even geen contact meer hebben dan kijken wat er gebeurt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:47:00 #13
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_137615518
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Precies. Voor mij persoonlijk zou de keuze tussen wel of geen kind essentieel zijn. Praat gewoon luchtig met haar hoe zij over het kind denkt (zonder jezelf of jullie toekomst samen hierbij te betrekken).
pi_137615653
En als ze abortus zou plegen omdat ze bij jou wilt zijn zegt dat ook wel iets. Ze had ook wat beter kunnen opletten en niet zwanger worden als je relatie niet goed gaat. Of was dit weer eens een pareltje van we nemen een kind want dat redt onze relatie wel.?
pi_137615659
Ze zit nog in een relatie die al 9,5 jaar duurt, al zou ze het morgen uitmaken en overmorgen abortus laten plegen, dan nog moet je heel ver wegblijven voorlopig, anders kun je je opmaken voor heel erg veel gezeik.....
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:45 #16
405342 Dikkejordy
Grafenwalder
pi_137615701
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:47 schreef iScream. het volgende:

[..]

Precies. Voor mij persoonlijk zou de keuze tussen wel of geen kind essentieel zijn. Praat gewoon luchtig met haar hoe zij over het kind denkt (zonder jezelf of jullie toekomst samen hierbij te betrekken).
Het is voor mij ook essentieel. Ik vind het een goede om daar luchtig over te praten. Gun haar nu wel even de tijd om goed na te denken, want vrouwen die zwanger zijn = hormonen = impulsieve gevoelens en beslissingen.
  Spellchecker dinsdag 11 maart 2014 @ 13:53:20 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137615721
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:46 schreef Dikkejordy het volgende:

[..]

Dat zou een goede zijn. Wil in ieder geval haar niet het gevoel geven dat ik wil meedingen over een abortus. Dat kan en mag niet.

Heb het nu zo met haar afgesproken dat we voorlopig even geen contact meer hebben dan kijken wat er gebeurt.
Ik zou wel meedingen voor een zwangerschaps-/ vaderschapstest als ik jou was ....
pi_137615809
:')

echt, waarom steek je je lul daarin
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:57:51 #19
405342 Dikkejordy
Grafenwalder
pi_137615865
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef zarGon het volgende:

Waarom zou ik niet als ik vrijgezel ben? En toen ik me lul daarin stak wist ik nog van niets.
  Spellchecker dinsdag 11 maart 2014 @ 13:57:53 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137615867
quote:

Ja blegh!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:57:55 #21
148588 rulerofdeath
pi_137615869
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137615908
quote:

Kuiltje in de wangen is toch leuk?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:00:02 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_137615933
Weet waar je aan begint zeg. Je moet er maar zin in hebben om een kind van een andere vader op te voeden en dan al het gedoe wat het nog met zich mee brengt. Voor haar komt het natuurlijk lekker makkelijk uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_137615950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef Dikkejordy het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet als ik vrijgezel ben? En toen ik me lul daarin stak wist ik nog van niets.
Omdat ze een relatie van 9,5 jaar heeft, daarom....
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:01:13 #25
405342 Dikkejordy
Grafenwalder
pi_137615975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet waar je aan begint zeg. Je moet er maar zin in hebben om een kind van een andere vader op te voeden en dan al het gedoe wat het nog met zich mee brengt. Voor haar komt het natuurlijk lekker makkelijk uit.
True that. Was gewoon even benieuwd naar jullie meningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')