Waar zal ik eens beginnen. Ongeveer 3 weken geleden ben ik op stap gegaan. Ik ben daar een oud-klasgenootje tegenkomen. We raakten wat aan de praat en hebben wat gelachen. Na deze avond hebben we dagelijks contact onderhouden via Whatsapp. Whatsapp is nou niet echt een goede graadmeter maar het klikte wél.
Ze heeft echter al ruim 9,5 jaar een vriend. Daar liep het niet meer mee, ze mistte wat uitdaging. Ik ben daar niet op ingegaan. Een paar dagen erna ben ik weer op stap gegaan. Ik een dronken bui vroeg ik of ze naar de lokale kroeg kwam, en zodoende was ze daar ook. We waren het al snel zat daar, en uiteindelijk heeft ze me naar huis gebracht. Zij had een vriendin bij zich, en ik een vriend. Er wat wat gepraat en gelachen en uiteindelijk besloot ze weg te gaan. Ik heb haar toen gezoend, ze ging zonder moeite mee. Er waren de hele avond al positieve spanningen tussen ons. Een uur later kwam ze echter terug. Inmiddels was het al 02:30 's nachts. Die goede vriend van me was inmiddels bij me op de bank in slaap gevallen. We zijn eigenlijk gelijk gaan zoenen en zijn in het bed gedoken. Laat ik het erop houden dat we 'het' niet hebben gedaan, maar alles wat daar normaal gesproken aan vooraf gaat wél. De dag erna kwam ze in de avond langs en zijn we met elkaar naar bed geweest. Echter, van een one-night-stand was niet echt sprake. Er is iets ontstaan in deze dagen, en dat voelde bij beide personen goed.
2 dagen erna kreeg ik bericht dat ze hevige ruzie had met d'r vriend. Ze liet me een WhatsApp gesprek lezen tussen haar en haar vriend. En daarin stond dat ze al 8 weken zwanger is inmiddels van hem. Laat ik het erop houden dat het tussen die 2 niet goed zit, hun relatie aan een zijden draadje hangt. Ik schrok hier heel erg van en vroeg me af waarom ze dan met mij naar bed is geweest. Ze zei dat ze naar me verlangde etc.
Die dagen erna is ze eigenlijk dagelijks bij me geweest. Zelfs in de wetenschap dat ze zwanger is hebben we het gewoon super leuk. We delen alles, lachen samen, knuffelen noem maar op. Je kan wel stellen dat er verliefdheid is. In ieder geval vanaf mijn kant, vanaf haar kant vermoed ik het ook maar ik moet ook niet vergeten dat ze zwanger is. Iets met hormonen..
Nu ben ik op het punt gekomen dat ik niet weet wat ik ermee moet. Ik zie mezelf nog niet zo snel voor haar kind straks zorgen als ze weg is bij haar huidige vriend. Dat heb ik ook eerlijk gezegd. Zij zit erg met haarzelf (en relatie) in de knoop. Het liefste wilt ze bij mij zijn, maar ze heeft totaal geen idee hoe dan verder. En dat heb ik nu dus ook.
Ik ben verliefd geworden op een meisje, maar ze is al zwanger van haar huidige vriend. Kunnen jullie mij adviseren?