Ik heb een Monk en een Warlock op lvl 90. Ik twijfel tussen een hunter en een shaman. Ik neig meer naar de laatste omdat een hunter volgens mij nog wel redelijk snel naar 90 te brengen is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:17 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Als je nog geen 90 paladin hebt zou ik daarvoor gaan, top class!
Staan er gewoon tussen toch? Laatste 4 zijn SoOquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoe queue je jezelf voor LFR Siege of Orgrimmar trouwens? Met de dungeon finder zie ik hem er niet tussen staan en ik zou hem allang moeten kunnen doen gezien m'n ilvl
Ik heb eergister een Shaman naar 90 geboost. Bevalt erg goed, al had ik er nooit eerder ervaringen mee. Aanrader dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een Monk en een Warlock op lvl 90. Ik twijfel tussen een hunter en een shaman. Ik neig meer naar de laatste omdat een hunter volgens mij nog wel redelijk snel naar 90 te brengen is.
Er zijn ook al zoveel hunters overalquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb eergister een Shaman naar 90 geboost. Bevalt erg goed, al had ik er nooit eerder ervaringen mee. Aanrader dus
Ja same, elke class op 90 waarvan 2x paladin en 2x monk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb alle classes al minimaal 85, dus boosten heeft geen zin. Ik heb zelfs 3 shamans op lvl 90 verspreid
Geen enkele guild waar ik in heb gezeten met mijn huidige characters was echt sociaal helaas. Ze zeiden nooit watquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een lvl 25 horde guild on Frostmane gejoined waar ze nota bene zitten te kletsenEnge sociale mensen! (ik blijf nog even, wat een verademing met de meeste guilds waar ik kort in heb gezeten)
Mijn alliance guild is best sociaal, maar daarnaast had ik al heel lang geen echt sociaal guild gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Geen enkele guild waar ik in heb gezeten met mijn huidige characters was echt sociaal helaas. Ze zeiden nooit watMis ik wel een beetje.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Furdinand het volgende:
Gezellig met z'n allen op Huolon wachten.
[ afbeelding ]
ja, als de gebooste char level 60 of hoger isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Astaat het volgende:
Wow, die char boosts geven blijkbaar ook gratis max professions…
i knowquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon applyen voor Dude wheres my mount op Frostmane, grote nederlandse guild.
gaan vandaag met een man of 6 naar daar transferen dit weekendquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Furdinand het volgende:
Zitten er hier mensen op draenor die in een leuke sociale guild zitten?
Natuurlijk horde. Anders heb je niks in draenor te zoeken. :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gaan vandaag met een man of 6 naar daar transferen dit weekend
wel horde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |